تاریخ انتشار: ۱۵:۱۲ - ۲۸ آبان ۱۴۰۱

گزارش خبرگزاری فارس درباره مادر کیان پیرفلک: او متاثر از رژیم صهیونیستی است

خبرگزاری فارس درباره سخنان مادر کیان پیرفلک که گفته بود فرزندش توسط ماموران کشته شده، گزارش عجیبی تهیه کرده است.

مادر کیان پیرفلک

رویداد۲۴ خبرگزاری فارس برای اثبات دیدگاه خود به سراغ اینستاگرام زینب مولایی مادر کیان پیرفلک رفته و نوشته «برخی در فضای مجازی اظهارات خانم مولایی را ناشی از القای ضدانقلاب در لحظات اولیه این واقعه دانستند و آن را با اظهارات خلاف واقع پدر مهسا امینی که گفته بود دخترش هیچ سابقه بیماری نداشته مقایسه کردند و برخی دیگر نیز با اشاره به مطالب صفحه خانم مولایی ادعای وی را متاثر از صفحات ضدایرانی مثل صفحه رژیم صهیونیستی که توسط وی فالو شده بود، ارزیابی کردند.»

خبرگزاری فارس در اقدامی زشت، تصویری از فالو شده‌های پیج اینستاگرامی خانم زینب مولایی را منتشر کرده تا از این طریق نشان دهد که او تحت تاثیر دشمن بوده است!

به گزارش رویداد۲۴ این اقدام در حالی رخ داده که در بدترین اقدام ممکن در شرایطی که یک مادر، داغدار فرزندی است که به فجیع‌ترین شکل کشته شده، او را مقابل دوربین صداوسیما هم نشانده بودند تا با وضعیتی که مشخص بود بسیار بی‌قرار است بگوید موبایلش در اختیار خودش نیست و نمی‌داند چه کسی در اینستاگرام او چیزی نوشته است.

خانم مولایی مقابل دوربین صداوسیما، آن چه نیاز بود را گفت بنابراین دیگر چه نیازی بود که در شنیع‌ترین اقدام ممکن به سبک تفتیش عقاید، پیج‌های فالو شده توسط او نمایش داده شود تا به نتیجه دلخواه برسند!؟



به جز خبرگزاری فارس، روزنامه همشهری هم همین خط خبری را پیش برده و نوشته خانم زینب مولایی به دشمن پناه برده است: «مادر کیان در جنگ روایت‌ها به قاتلان فرزندش پناه می‌برد و ناخواسته کمک می‌کند تا کودکان بیشتری کشته شوند. بازی نیز دو سر برد برای آنهاست. آدم می‌کشند. اگر از امنیتی‌ها باشد سوت و کف می‌زند و به هم تبریک می‌گویند. اگر کودک یا دختر جوان باشد پروژه «کارخودشونه» کلید می‌خورد.»

تصویری از فالوورهای اینستاگرام خانم زینب مولایی که خبرگزاری فارس به عنوان سند القای رژیم صهیونیستی از مادر کیان پیرفلک منتشر کرده است.

اینستاگرام زینب مولایی مادر کیان پیرفلک

اقدام خبرگزاری فارس و روزنامه همشهری دقیقا به مثابه دست کردن یک پرونده امنیتی برای مادر کیان پیرفلک است تا به همین اعتبار، سخنان او مخدوش شود، در حالی که برای رد ادعای مادر کیان که اکنون «مادر شهید» نیز خوانده شده، باید راه‌هایی انسانی‌تر و البته منطقی‌تر برگزید نه آنکه به شیوه امنیتی او را تحت فشار قرار داد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
پیشخوان