تاریخ انتشار: ۱۲:۴۸ - ۲۹ آبان ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

واکنش فوری باشگاه پرسپولیس به اعتصاب بازیکنان

باشگاه پرسپولیس احتمالا بازیکنان و مربیان پرسپولیس را جریمه مالی خواهد کرد

واکنش فوری باشگاه پرسپولیس به اعتصاب بازیکنان

رویداد۲۴ یحیی گل محمدی و شاگردانش برای دومین روز پیاپی از تمرین کردن ممانعت کرده و تصمیم گرفتن به خاطر بخشیده نشدن جریمه ۵ درصدی فصل قبل خود دیروز و امروز تمرین نکنند.

باشگاه پرسپولیس روز قبل در اطلاعیه‌ای این موضوع را شفاف اعلام کرد که بدهی به بازیکنان و مربیان ندارد و این ۵ درصد، جریمه آن‌ها به خاطر حذف از رقابت‌های جام حذفی در ورزشگاه آزادی بوده است. اما این اطلاعیه نه تنها باعث بازگشت سرخ پوشان به تمرین نشد، بلکه آن‌ها امروز هم تصمیم گرفتند اعتصاب خود را ادامه دهند.

در این میان باشگاه پرسپولیس تصمیم دارد در صورت ادامه این روند با بازیکنان و مربیان پرسپولیس برخورد جدی کرده و آن‌ها را بین ۱۰ تا ۱۵ درذصد جریمه مالی کند.

به هرحال سرخ پوشان باید طبق قرارداد عمل کرده و تحریم تمرین به نوعی بی توجهی آن‌ها به قرارداد‌های مالی خوبی است که با باشگاه امضا کرده اند. از این رو به جز بازیکنان ملی پوش، به احتمال زیاد شادهد جریمه مالی بازیکنان و مربیان پرسپولیس خواهیم بود.

یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس این خبر را تایید کرد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
0
0
از عزت و مردانگی گفتی راستی خبر داری به خانواده شهدا در محضر شهدا تعرض کردند و ۴ تن از فرزندان شهدا را دستگیر کردند فقط به این دلیل که در مدارشان گردش نمی کنند؟
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان