تاریخ انتشار: ۰۸:۱۹ - ۲۵ آبان ۱۳۹۵

خدمتی که استقلال و پرسپولیس به رفیعی می‌کنند/ قیمت سروش روز به روز بالا می‌رود

کل‌کل هیجان‌انگیزی که بر سر جذب سروش رفیعی به وجود آمده می‌تواند پول خوبی را به جیب او سرازیر کند.
رویداد۲۴-کل‌کل هیجان‌انگیزی که بر سر جذب سروش رفیعی به وجود آمده می‌تواند پول خوبی را به جیب او سرازیر کند.

این روزها یکی از خبرهای داغ رسانه ها گمانه زنی درباره انتقال سروش رفیعی پس از پایان دوران خدمت سربازی اش از تراکتورسازی به دیگر تیم های لیگ برتری است. مساله ای که روزنامه پیروزی هم در شماره امروز خود دو تیتر روی جلد را به آن اختصاص داده است. یکی اینکه رفیعی با پرداخت غرامت به باشگاه فولاد رضایت نامه اش را از این باشگاه می گیرد و دیگر از گاف مدیرعامل باشگاه استقلال نوشته که تقصیر قرارداد نبستن با رفیعی را به گردن باشگاه تراکتورسازی انداخته که رضایت نامه اش را نمی دهد.

این روزها بر سر به خدمت گرفتن سروش رفیعی کل کل پرحرارتی بین پرسپولیس و استقلال به وجود آمده. از  طرفی هم باشگاه فولاد خوزستان می گوید سروش با ما فرارداد دارد و از طرف دیکر تراکتورساری می گوید ما می خواهیم او را  پس از پایان سربازی اش حفظ کنیم. در این میان اما خود سروش می خواهد از تراکتورسازی جدا شود و می گوید از قطر پیشنهاد دارد. نکته دیگر این است که از همان ابتدای فصل که بختیار رحمانی به استقلال آمده بود، می گفت خیلی سخت اسا که سروش به استقلال بیاید چون پرسپولیسی است.

البته این تب بستن قرارداد با یک بازیکن خاص معمولا به سود این بازیکن ها تمام می شود. مثلا امیری سال گذشته رقم قراردادش حدود دویست و چهل، پنجاه میلیون بود اما با به وجود آمدن یک جو اینچنینی قرارداد امسالش یک میلیارد تومان به اضافه رقمی است که در قرارداد ذکر نشده است. سروش رفیعی هم با توجه به اینکه دو سال سرباز بوده است و پولی از باشگاه تراکتورسازی نگرفته، به نظر می رسد با این جو می تواند سود خوبی ببرد و رقم قرارداد خود را افزایش دهد.
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان