تاریخ انتشار: ۱۱:۱۹ - ۱۴ شهريور ۱۴۰۱

گروه بی تی اس در فیلم بانک‌زده‌ها

فیلم سینمایی بانک زده ها در ژانر کمدی به نویسندگی و کارگردانی جواد اردکانی و تهیه کنندگی علی رویین‌تن محصول سال ۱۳۹۹ است که در ژانر درام، کمدی و فانتزی ساخته شده و بعد از دوسال موفق به کسب پروانه نمایش شده است.

فیلم کمدی بانک زده‌ها

رویداد۲۴ مهدی توفیقی: فیلم سینمایی بانک زده‌ها به کارگردانی جواد اردکانی، یک فیلم در ژانر اجتماعی و کمدی است که در سال ۱۳۹۹ ساخته شد و آخرین تجربه سینمایی مرحوم علی انصاریان به شمار می‌رود، در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با خلاصه داستان و بازیگران فیلم کمدی بانک زده‌ها بیشتر آشنا شوید.

جواد اردکانی نوینسده و کارگردان این فیلم تجربه‌های گوناگون کار‌های سینمایی و تلویزیونی متعددی داشته است. از مهم‌ترین کار‌های او می‌توان به فیلم‌های شور شیرین، به کبودی یاس و سیبیل مردونه اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم بانک زده‌ها

به گزارش رویداد۲۴ داستان فیلم سینمایی بانک زده ها، همان گونه که نامش مشخص است، حول محور سرقت از بانک حرکت می‌کند، شخصیت‌های فیلم از یک بانک سرقت بزرگی انجام داده اند و اکنون باید پولی را که به چنگ آورده اند تقسیم کنند، اما آن‌ها مشکل بزرگی در گروه خود دارند و هیچ کدام از اعضای گر. وه به یکدیگر اعتماد ندارند؛ بنابراین آن‌ها چاره‌ای جز پیدا کردن شخصی قابل اعتماد برای تقسیم پول‌ها به ذهنشان نمی‌رسد.


بیشتر بخوانید: معرفی بهترین فیلم‌های کمدی سینمای ایران


معرفی بازیگران و داستان فیلم کمدی بانک زده‌ها

مرحوم علی انصاریان در این فیلم آخرین نقش آفرینی خود را در سینمای ایران انجام داده است. همچنین سحر قریشی در دو کاراکتر در این فیلم بازی کرده است.

طبق تیزری که از فیلم بانک زده‌ها منتشر شده است، شخصیت دختر فیلم به کره سفر می‌کند و عضو گروه BTS می‌شود. گفته می‌شود علاوه بر داستان فیلم که به گروه «بی تی اس» ارتباط پیدا می‌کند، موسیقی متن این فیلم هم از ساخته‌های گروه موسیقی کره‌ای «بی‌تی‌اس» است. مراحل ساخت فیلم سینمایی بانک زده‌ها به تازگی، به اتمام رسیده است.

معرفی بازیگران و داستان فیلم کمدی بانک زده‌ها

واکنش طرفداران ایرانی گروه بی تی اس به حواشی فیلم بانک زده‌ها

پس از آنکه تیزر رسمی فیلم کمدی بانک زده‌ها منتشر شد، تعدادی از طرفداران گروه کره‌ای بی تی اس نسبت به سوژه داستانی این فیلم واکنش نشان دادند. آن‌ها اعتقاد دارند گروه نویسندگان و کارگردان این فیلم کمدی بدون شناخت از گروه بی تی اس و آرمی ها، سوژه داستان خود را بر این پایه بنا نهاده اند و در بعضی از سکانس‌ها مضامین این گروه به تمسخر گرفته شده است.

آن‌ها در این رابطه به اشتباهات مکرر صفحه رسمی فیلم سینمایی بانک زده‌ها در دادن اطلاعات در مورد بی تی اس و آرمی‌ها اشاره کرده اند. برخی هم به انتقاد از سازندگان این فیلم پرداخته و گفته اند که آن‌ها سوژه تازه‌ای برای کسب درآمد پیدا کرده اند.

فیلم سینمایی بانک زده ها، پس از کسب پروانه نمایش و اتمام مراحل ساخت، به زودی در سینما‌های سراسر کشور و در اواسط شهریور ماه سال ۱۴۰۱ اکران عمومی خواهد شد.

معرفی بازیگران و داستان فیلم کمدی بانک زده‌ها

معرفی بازیگران فیلم کمدی بانک زده‌ها

به گزارش رویداد ۲۴، در فیلم سینمای بانک زده‌ها بازیگران نسبتا مطرح ژانر کمدی سینمای ایران نظیر بیژن بنفشه‌خواه، نسرین مقانلو، زنده یاد علی انصاریان، سحر قریشی، قاسم زارع، الناز عبدی، میرطاهر مظلومی، منوچهر زرگر، پارمیدا امید، مینا عبدی، مسعود محمودی، پروین ملکی ایفای نقش کرده اند.

بیژن بنفشه خواه در فیلم بانک زده‌ها

معرفی بازیگران و داستان فیلم کمدی بانک زده‌ها

بیژن بنفشه خواه متولد ۱ فروردین ماه سال ۱۳۵۲ در تهران است، او فارغ التحصیل رشته نمایش از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد ورودی سال ۱۳۷۱ است این بازیگر مرد، در یک خانواده کاملا هنری بزرگ شده و امروز یکی از بازیگران مشهور ژانر کمدی با شمار می‌رود.

بیژن بنفشه خواه، در سال ۱۳۷۳ وقتی ۲۱ ساله بود با سریال پیک سپید شادی برای کودک و نوجوان وارد تلویزیون شد و با فیلم رقص شیطان در سال ۷۹ اولین تجربه خود را در سینما بدست آورد.

بنفشه خواه با سریال بدون شرح در سال ۱۳۸۱ چهره اش شناخته شده و در ادامه با حضور در سریال مرد دوهزار چهره، قهوه تلخ و سپس ساختمان پزشکان به شدت در میان مخاطبان محبوب و مشهور شد.

سحر قریشی در فیلم بانک زده‌ها

معرفی بازیگران و داستان فیلم کمدی بانک زده‌ها

سحر قریشی متولد ۶ دی ۱۳۶۶ در تهران، بازیگر سابق سینما و تلویزیون است که پارسال از ایران مهاجرت کرد، او تا دبیرستان بیشتر درس نخوانده، اما از ۲۰ سالگی وقتی هنوز متاهل بود وارد عرصه بازیگری شده است.

سحر قریشی، اولین بار سال ۱۳۸۸ در سن ۲۰ سالگی برای تست بازیگر رفت و پس از آنکه در تست قبول شد، برای فیلم «لج و لجبازی» جلوی دوربین حاضر شد.

نسرین مقانلو در فیلم بانک زده‌ها

معرفی بازیگران و داستان فیلم کمدی بانک زده‌ها

نسرین مقانلو متولد ۱ تیر ۱۳۴۷ در شهر تهران، یکی از بازیگران زن به نام سینمای ایران است، او دانشجوی انصرافی سال دوم رشته مامایی می‌باشد که از ۱۸ سالگی با تئاتر شروع کرد و در سال ۱۳۷۲ به شهرت رسید.


بیشتر بخوانید: معرفی سریال روزی روزگاری مریخ ساخته پیمان قاسم خانی


نسرین مقانلو سال ۱۳۷۰ در ۲۳ سالگی با فیلم «دو نیمه سیب» به کارگردانی کیانوش عیاری جلوی دوربین رفت و یکسال با سریال «آخرین سند» وارد قاب تلویزیون شد. نسرین مقانلو، در کمتر از ۲ سال در ۶ فیلم سینمایی و ۲ سریال بازی کرد و به شدت مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

عوامل پشت صحنه فیلم سینمایی بانک زده‌ها

  • کارگردان: جواد اردکانی
  • تهیه کننده: علی رویین تن
  • مدیر فیلمبرداری: هادی شلالوند
  • موسیقی: داریوش تقی پور
  • طراحی چهره: محسن دارسنج
  • امور گرافیک: مرتضی محمدیان
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان