تاریخ انتشار: ۱۸:۱۱ - ۱۳ آذر ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

انتقاد رئیس کمیسیون عمران از تاخیر‌های چند ساعته ایرلاین‌ها / لزوم برخورد قاطعانه با شرکت‌های هواپیمایی پر تاخیر

رئیس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به تاخیر چندین ساعته پرواز تهران - نجف و معطلی مسافران در فرودگاه در روز‌های اخیر، گفـت: رئیس سازمان هواپیمایی ضمن برخورد قاطع با ایرلاین‌های پر تاخیر، اسامی آن‌ها را اعلام و به کمیسیون عمران نیز گزارش کند.

شرکت های هواپیمایی

رویداد۲۴ محمدرضا رضائی کوچی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،  با اشاره به گلایه مسافران از تاخیر مکرر در پروازها و عدم اطلاع‌رسانی به موقع، گفت: متاسفانه تاخیر در پروازها بیش از حد استاندار بوده و این عدم احترام به وقت مردم غیر قابل قبول است. ایرلاین‌ها نباید تنها به منافع خودشان توجه کنند و اگر تاخیری در پروازها به هر دلیلی وجود دارد باید در اسرع وقت به مسافران اطلاع رسانی شود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در کشورهای پیشرفته دنیا در حوزه حمل و نقل هوایی تنها یک الی دو ایرلاین فعال هستند و اگر نقص فنی برای هواپیمایی ایجاد شود، سریعا جایگزین شده و پروازها با کمترین تاخیر انجام می‌شود، در حالی که در کشور ما بیش از 60 شرکت هواپیمایی با تعداد اندکی هواپیما بدون پشتیبان فعال هستند.

وی با تاکید بر اینکه باید با ایرلاین‌ها متخلف قاطعانه برخورد شود، اظهار کرد: طبق گزارش‌های واصله همین امروز نیز یکی از پروازها به سمت نجف اشرف با تاخیر چندین ساعته همراه بوده که موجب معطلی و گلایه شدید مردم شده است. لذا از سازمان هواپیمایی کشور درخواست داریم به این موضوع ورود کرده و در صورت تکرار تاخیرهای طولانی ضمن جریمه و برخورد قاطعانه، اسامی شرکت هواپیمایی مذکور را اعلام و به کمیسیون عمران نیز گزارش دهد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس از عدم برخورد رئیس سازمان هواپیمایی با ایرلاین‌های دارای بیشترین تاخیر پروازی گلایه کرد و گفت: بارها اعلام کردیم که سازمان هواپیمایی مانع از ایجاد و فعالیت شرکت جدید هواپیمایی شده و تمرکز خود را بر تقویت شرکت‌های فعال و افزایش کیفیت بگذارد از این رو مجددا تاکید داریم باید شرکت‌های هواپیمایی برای وقت مردم ارزش قائل شده و مجموعه سازمان هواپیمایی نیز بر عملکرد و نظم ایرلاین‌ها در پروازها نظارت کند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
0
0
از خانه تان بیرون بروید به هر اداره سازمان یا حتی خیابانی بروید چیزهایی برای نارضایتی وخشم مردم می بینید ! با این وضع توقع دارند مردم در مقابل گند کاریشان سکوت کنن ! ومجیزشان را بگویند مسولان کودن بی مغز
نظرات شما
پیشخوان