تاریخ انتشار: ۱۵:۴۲ - ۲۰ آذر ۱۴۰۱

نگهداری ۲۰ بازداشتی زیر ۱۸ سال حوادث اخیر در کانون اصلاح و تربیت تهران

کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر از کانون اصلاح و تربیت استان تهران بازدید کرد. در نتیجه این بازدید‌ها و در ادامه تدابیر رئیس قوه قضائیه، تعدادی از بازداشت شدگان دارای شرایط، با صدور قرار‌های لازم آزاد شدند.

نگهداری ۲۰ بازداشتی زیر ۱۸ سال حوادث اخیر در کانون اصلاح و تربیت تهران
رویداد۲۴ معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر از کانون اصلاح و تربیت استان تهران بازدید کرد.

به گزارش «انتخاب» به نقل از ستاد حقوق بشر قوه قضائیه، کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، در ادامه بررسی وضعیت بازداشت شدگان اغتشاشات اخیر در تهران، از کانون اصلاح و تربیت تهران بازدید و با تمامی ۲۰ نفر بازداشتی زیر ۱۸ سال (عمدتا ۱۷ و تا ۱۸ سال) استان تهران از نزدیک گفتگو کرد و در جریان وضعیت آنان قرار گرفت.

دبیر ستاد حقوق بشر که پیش از این و در طول هفته گذشته از زندان تهران بزرگ، زندان زنان و بازداشتگاه‌های امنیتی نیز بازدید کرده بود، در نشست‌هایی جداگانه با مقامات زندان‌ها، دادستان عمومی و انقلاب تهران، سرپرست و قضات دادسرای امنیت تهران، و رییس و قضات دادگاه انقلاب نتایج بازدید‌ها و گفتگو‌های خود را با آنان در میان گذاشت و تصمیمات لازم در برخی حوزه‌ها اتخاذ گردید.

در نتیجه این بازدید‌ها و در ادامه تدابیر رئیس قوه قضائیه، تعدادی از بازداشت شدگان دارای شرایط، با صدور قرار‌های لازم آزاد شدند.

منبع: انتخاب
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان