تاریخ انتشار: ۱۶:۰۱ - ۲۳ آذر ۱۴۰۱

بهترین فیلم‌های جانی دپ را بشناسید

جانی دپ جایزه بهترین بازیگر مرد را از انجمن بازیگران فیلم و گلدن گلوب دریافت کرد و در بین ستاره‌های هالیوود یکی از پول سازترین هنرپیشه‌ها می‌باشد. در این محتوا قصد داریم فیلم‌های جانی دپ را بررسی کنیم.

بهترین فیلم‌های جانی دپ

رویداد۲۴ مژگان صابری: جانی دپ در کنتاکی در روز نهم ژوئن سال ۱۹۶۳ دیده به جهان گشود وی کارگردان فیلم آمریکایی، فیلم نامه نویس، موسیقی دان، تهیه کننده و هنرپیشه می‌باشد.

جایزه بهترین بازیگر مرد را از انجمن بازیگران فیلم و گلدن گلوب دریافت کرد و در بین ستاره‌های هالیوود یکی از پول سازترین هنرپیشه‌ها می‌باشد. در این محتوا قصد داریم فیلم‌های جانی دپ را بررسی کنیم.

گزیده‌ای از بهترین فیلم‌های جانی دپ

جان کریستوفر دپ برای اولین بار در فیلم کابوس در خیابان الم سال ۱۹۸۴ (به عرصه بازیگری به صورت رسمی وارد شد در رزومه این هنرمند می‌توان به ۷۰ فیلم سینمایی، ۳۰ اثر مستند، ۲ بازی ویدیویی و ۱۱ سریال تلویزیونی اشاره کرد. گزیده‌ای از بهترین فیلم‌های جانی دپ شامل موارد زیر می‌شوند:

فیلم پروفسور: کارگردان و نویسنده این فیلم وین رابرتس است علاوه بر جانی دپ از دیگر بازیگران آن می‌توان دنی هوستون و رزمری دویت را نام برد در سال ۱۷ می ۲۰۱۹ تاریخ اکران آن است.

یکی از بهترین فیلم‌های می‌باشد که این هنرپیشه محبوب در آن بازی کرده که با نام ریچارد خداحافظی می‌کند، شناخته شده و دارای سبک کمدی و درام است. داستان این مجموعه سینمایی در رابطه با پروفسور دانشگاه می‌باشد که به بیماری لاعلاج مبتلا می‌شود هنگامی که این فرد متوجه بیماری سخت خود می‌شود، تصمیم می‌گیرد به هر شکلی که دوست دارد، گذران زندگی کند.

بسیاری از منتقدان بر این باور بوده اند که استعداد این بازیگر در این فیلم حیف شده، چون به سطحی بودن شخصیت‌های این فیلم معتقد بوده اند و امتیازی پایین به آن داده اند.

بهترین فیلم‌های جانی دپ

فیلم از جهنم: آلبرت و آلن هیوز از کارگردان‌ها و رافائل ایگلاسیاس و تری هیز از نویسندگان این فیلم هستند در روز ۱۹ اکتبر ۲۰۰۱ اکران شد و به جزء دپ از دیگر بازیگران آن می‌توان ایان هولم و هدر گراهام را نام برد. این فیلم اثری دلهره آور، اسرار آمیز، ترسناک و اسلشری می‌باشد که داستان آن بر اساس رمانی با همین نام نوشته آلن مور و ادی کمپبل می‌باشد که قتل‌های جک ریپر را آن بازی می‌کنند. در این فیلم جامی دپ نقش کارگاه را بازی می‌کند.

بهترین فیلم‌های جانی دپ

مردی که به شیطان رو دست زد، فیلم دکتر پارناسوس:

کارگردان آن تری گیلیام و نویسنده چارلز مک کوئن و تری گیلیام  می‌باشد از دیگر بازیگران آن به جزء دپ می‌توان به جود لاو و هیث لجر اشاره کرد در سال ۲۵ دسامبر ۲۰۰۹ اکران شد.

این فیلم اثری فانتزی است و داستان آن در رابطه با یک گروه نمایشی بوده که با شیطان رهبر آن معامله‌ای می‌کند و روح دخترش را به او می‌دهد. رهبر گروه یعنی پارناسوس نقشه‌ای می‌کشد تا روح دختر خود از شیطان بگیرد.

بهترین فیلم‌های جانی دپ را بشناسید

فیلم عشاء ربانی سیاه:  جز باترورث و مارک مالوک نویسنده‌های آن می‌باشد و اسکات کوپر کارگردان آن است از دیگر بازیگران آن می‌توان بندیکت کامبربچ و جوئل اجرتون را نام برد سال اکران آن ۱۸ سپتامبر ۲۰۱۵ می‌باشد.

در این فیلم سازمان اف بی آی در دهه ۱۹۷۰ برای این که باند مافیای ایتالیایی را دستگیر کند شروع به ترغیب فردی به نام جیمز بالجر که گانگستر ایرلندی است، می‌کند تا با هم بتوانند این باند که دشمن مشترک خود می‌باشد را دستگیر کند.

بهترین فیلم‌های جانی دپ را بشناسید

فیلم دشمنان ملت: رونان بنت و مایکل مان نویسنده و مایکل مان کارگردان آن بوده و در ۱ جولای ۲۰۰۹ تاریخ اکران آن می‌باشد از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به دپ، ماریون کوتیار، کریستین بیل اشاره کرد.

به گزارش رویداد24 در این فیلم جان دپ نقش یک جنایتکار بزرگ را بازی می‌کند داستان آن در رابطه با این می‌باشد که جان دیلینجر که یک سارق بزرگ بانک می‌باشد دوران فعالیت او در سال‌های آخر به تصویر کشیده شده است.

بهترین فیلم‌های جانی دپ


بیشتر بخوانید: معرفی بهترین فیلم‌های گنگستری سینمایی جهان


فیلم دزدان دریایی کارائیپ، پایان جهان: گور وربینسکی کارگردان و نویسنده آن تری روسیو و تد الیوت می‌باشد علاوه بر دپ از دیگر بازیگران آن می‌توان کرا نایتلی و اورلاندو بلوم را نام برد در ۲۵ مه ۲۰۰۷ سال اکران آن می‌باشد.

تک تک بازیگران این فیلم توانسته اند، شهرت زیادی را کسب کنند و از بهترین فیلم‌های است که این هنرمند در آن ایفای نقش کرده، اگر چه فیلم پر هزینه‌ای محسوب می‌شود، ولی در سال ۲۰۰۷ از پر فروش‌ترین فیلم‌ها شناخته شد که پول زیادی تمام بازیگران و در دست کاران آن گرفته اند.

داستان این فیلم مربوط به دزدان دریایی می‌باشد که کاپیتان توسط آن‌ها دزدیده و به دنبال راهی برای نجات آن هستند.

بهترین فیلم‌های جانی دپ

پیش از آغاز شب: در سال ۲۶ ژانویه ۲۰۰۱ اکران شد، جولیان اشنابل کارگردان و نویسنده آن لازارو گومز و کانینگهام اکیفه بوده است. الیویر ماتینز، خاویر باردم و جانی دپ از بازیگران آن می‌باشد اگر چه خاویر باردم نقش اصلی را در این فیلم بر عهده داشت، ولی یکی از بهترین فیلم‌های دپ بوده که موجب درخشش او شده است.

 در این فیلم داستان رینالدو آرناس نویسنده و شاعر کوبایی بوده که زندگی او به تصویر کشیده شده است.

فیلم بنی و جون: جرمیا اس چچیک کارگردان، لسلی مک نیل و بری برمن نویسنده آن می‌باشد از  بازیگران آن می‌توان آیدن کوئین، مسترسون، مری استوارت و دپ را نام برد.

در سال ۱۹۹۳ در ۱۶ آوریل تاریخ اکران آن می‌باشد این فیلم سبکی کمدی، رمانتیک و روان شناسی داشته که با فیلم‌هایی که جانی دپ در آن ایفای نقش داشته، متفاوت است.

داستان این فیلم از این قرار است که دو شخصیت عجیب به نام‌های جونیپر و سم به هم علاقه مند می‌شوند.

بهترین فیلم‌های جانی دپ

 شکلات: یکی از بهترین فیلم‌های است که جانی دپ در آن بازی کرده، لاسه هالستروم کارگردان و نویسنده آن رابرت نلسون جاکوبز و جوآن هریس می‌باشد و در ۱۶ آوریل ۱۹۹۳ اکران شد.

 داستان این فیلم در رابطه با زنی جوانی است که یک دختر جوان دارد و به روستایی در کشور فرانسه می‌روند و فروشگاه شکلات فروشی می‌زنند و ماجرا‌های پیش آمده برای آن‌ها به تصویر کشیده شده است.    

بهترین فیلم‌های جانی دپ

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سینمای جهان
نظرات شما
پیشخوان