تاریخ انتشار: ۱۸:۱۳ - ۲۷ آذر ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۴ نظر

واشنگتن: اخراج ایران از کمیسیون مقام زن پیامی برای تهران دارد / برجام جدای از مساله اعتراضات در ایران است

نماینده آمریکا در سازمان ملل با اشاره به اینکه لغو عضویت ایران از کمیسیون مقام زن پیامی برای تهران دارد تاکید کرد که توافق هسته‌ای جدای از مساله اعتراضات در داخل ایران است.

مذاکرات وین

رویداد۲۴ ایسنا: لیندا توماس گرینفیلد، نماینده آمریکا در سازمان ملل در گفت‌وگو با شبکه الجزیره گفت که حذف ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل پیامی برای تهران به همراه دارد مبنی بر اینکه ما خشونت علیه زنان را محکوم می کنیم.

وی در ادامه اظهارات خود گفت که مساله توافق هسته‌ای به طور کامل جدای از مساله اعتراضات در ایران است.

نماینده آمریکا در بخشی از گفت‌وگوی خود خاطرنشان کرد که جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا به شفافیت اعلام کرده است ما قبول نمی‌کنیم که ایران سلاح هسته‌ای بسازد.

بر اساس این گزارش، در نشست اخیر کمیسیون مقام زن سازمان ملل، قطعنامه حذف ایران از این کمیسیون با ۲۹ رأی موافق، ۸ رأی مخالف و ۱۶ رأی ممتنع به تصویب رسید.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
1
5
برجام که از ۹۷ توسط آمریکا از بین رفت از همون سال هم تورم وحشتناکی به سر مردم ایران نازل شد حالا نگران اعتراضاتید ؟! عامل اصلی اعتراضات حکومتهای ایران و آمریکا هستن هر کس بگه نه یه طرفه به قاضی رفته زندگی من و امثالم سر جنگ و دعواهای شما دو حکومت نابود شد
ناشناس
|
Singapore
|
۲۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
3
3
جدا کردن مسئله اعتراضات از برجام و جداگانه و گزینشی کردن تحریم های مقامات جمهوری اسلامی ایران نشاندهنده "عدم وجود یک حمایت واقعی" از سوی دموکرات های ایالات متحده امریکا از مخالفان جمهوری اسلامی ایران و همچنین ریاکاری واشنگتن است.
از سوی دیگر با افزایش تهدیدهای منطقه ایی و داخلی، برجام دیگر پاسخگوی تهدیدها علیه جمهوری اسلامی ایران نیست، و تولید سلاح هسته ایی در ایران اجتناب ناپذیر خواهد شد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
1
2
ایران باید بمب اتم بسازه برجام دیگه فایده آنچنانی برای ایران نخواهد داشت و حتی در صورت احیا توسط دولت جمهوری خواه از بین خواهد رفت ایران باید ابرقدرت اقتصادی و نظامی باشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
1
1
ایران را باید از سازمان ملل اخراج کرد باید بی آبرویشان کرد
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان