تاریخ انتشار: ۱۶:۴۱ - ۲۸ آذر ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

قیمت اقلام ویژه شب یلدا مشخص شد

قیمت اقلام ویژه شب یلدا که در بازارهای میوه و تره‌بار عرضه می‌شوند، اعلام شد.

قیمت اقلام ویژه شب یلدا

رویداد۲۴ سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با اتخاذ و اجرای تدابیر و تمهیداتی تمامی محصولات مورد نیاز «شب یلدا» به مقدار کافی در میادین میوه و تره بار ذخیره و آماده کرده است و شهروندان می‌توانند با خیال راحت از امروز تا ۳۰ آذر اقلام مورد نیاز این شب را از میادین و بازارهای میوه و تره بار این سازمان تهیه کنند.

با توجه به اختلاف بیش از ۳۵ تا ۴۰ درصدی قیمت میوه و تره بار در میادین میوه و تره بار نسبت به میانگین قیمت محصولات مشابه در سطح شهر تهران، شهروندان می‌توانند مایحتاج خود را با «کیفیت مطلوب» و «قیمت مناسب» از میادین و بازارهای میوه و تره بار تهیه کنند.

برای افزایش خدمات رسانی به شهروندان در آستانه شب یلدا، ساعت فعالیت میادین و بازارها در ایام منتهی به این شب افزایش پیدا کرده است و در روزهای ۲۹ و ۳۰ آذر تمامی میادین و بازارهای میوه و تره بار تا ساعت ۸ شب باز هستند.

تشکیل چهار گروه ویژه نظارتی توسط حوزه بازرسی سازمان که در این ایام منتهی به شب یلدا به صورت ویژه از ۲۲ میدان اصلی میوه و تره بار و بازارهای تابعه به صورت مستمر بازدید انجام می‌شود و در این بازدیدها کیفیت، کمیت و قیمت‌های مصوب تمامی محصولات اعم میوه و تره بار، آجیل و خشکبار، محصولات پروتئینی، لبنی و به خصوص محصولات مورد نیاز شهروندان در این شب، مورد بررسی و نظارت کامل قرار می‌گیرد.

با توجه به افزایش مراجعه‌کنندگان به میادین و بازارهای میوه و تره بار در این ایام، نظارت‌ها بر فعالیت بهره برداران و غرفه داران افزایش می‌یابد و همچنین پیش بینی‌های لازم جهت تهیه ترازوهای اضافی، تأمین نیروی انسانی مورد نیاز جهت جلوگیری از ایجاد صف‌های طولانی و ازدحام، بررسی و بازبینی مستمر اتیکت قیمت‌ها، نظارت مستمر و کافی بر کیفیت و قیمت و رعایت دستورالعمل‌ها، تمهیدات لازم جهت روان سازی ترافیک در پارکینگ‌ها به منظور سهولت در تردد شهروندان و … انجام شده است تا شهروندان علاوه بر میوه دیگر اقلام مورد نیاز این شب، از جمله آجیل و خشکبار و ماهی را نیز بتوانند با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب خریداری کنند.

اقلام پرمصرف ویژه شب یلدا از جمله انار با قیمت هر کیلوگرم ۱۸ هزار و ۴۰۰ تومان، هندوانه چیتی با قیمت هر کیلوگرم پنج هزار و ۵۰۰ تومان، قیمت هر کیلوگرم هندوانه سفید بالای چهار کیلوگرم شش هزار و ۵۰۰ تومان، ازگیل با قیمت هر کیلوگرم ۲۷ هزار تومان و خرمالو با قیمت هر کیلوگرم ۲۹ هزار و ۹۰۰ تومان و همچنین قیمت هر کیلوگرم ماهی قزل‌آلا رنگین کمان (بالای ۳۰۰ گرم) ۸۸ هزار تومان و قیمت هر کیلوگرم قزل آلای ویژه گوشت نارنجی ۹۵ هزار تومان و قیمت هر کیلوگرم آجیل شیرین با باسلوق ۱۷۳ هزار تومان و آجیل شیرین بدون باسلوق ۱۸۸ هزار تومان و قیمت هر کیلوگرم آجیل شور هم با قیمت ۲۱۴ هزار تومان در میادین میوه و تره بار عرضه می‌شوند.

منبع: مشرق
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
0
0
اولاً ایّام فاطمیّه و شهادت مظلومانه حضرت فاطمه زهراء سلام اللّه علیها می باشد و طرح این مسائل شادی برانگیز در ایام عزادار بودن حضرت صاحب الزّمان (عج) انحرافی و حرام است، ثانیاً لعنت خدا و ملائکه بر احیاء کنندگان این شب منسوخ شده به اصطلاح تاریخی که از نظر زمان هیچ تفاوتی با شب آخر پائیز ندارد ثالثاً کدام احمقی آموزه های دین مبین اسلام را رها کرده و به عقاید خرافی و پر از ابهام زرتشتی آن هم برای یک دقیقه بیشتر (که نوشتم تفاوتی بین این شب و شب سی ام آذرماه نیست) باز می گردد. ثالثاً در این شرایط بد اقتصادی اکثر مردم توان خرید تنقلات و میوه و .... ندارند رابعاً حداقل حرمت شهدای مظلوم مدافع امنیت را نگهداشته و دست از این تبلیغات سخیف و کثیف بردارید.
اگر باز هم به نوشته های خود در این زمینه ادامه دهید ان شاءاللّه مورد لعن و نفرین ابدی خدای متعال قرار گیرید.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان