تاریخ انتشار: ۱۵:۴۶ - ۰۴ دی ۱۴۰۱

معرفی بهترین فیلم‌های سینمایی جکی چان

چان کُونگ سانگ با نام جکی چان در فیلم های مختلفی ایفای نقش کرده است که بهترین فیلم های جکی چان را به طور خلاصه در ادامه محتوا برای شما عزیزان بیان می کنیم.

فیلم های سینمایی جکی چان

رویداد۲۴ مژگان صابری: چان کُونگ سانگ با نام جکی چان شناخته می شود که در هنگ کنگ 7 آوریل 1954 متولد شد وی صدا پیشه، بازیگر، خواننده، فیلم نامه نویس، تهیه کننده و کارگردان می باشد. علاوه بر این ها، بدلکار و رزمی کار در رشته های ووشو و پکیدو است از سال 1961 تا 1971 نزد استاد یوشان شروع به آموختن  یوان آواز، پانتومیم، اپرای چینی، کونگ فو و آکروبات کرد.

برای اولین بار به عنوان بازیگر خردسال در فیلم هفت شانس کوچولو در سن 8 سالگی ایفای نقش کرد در این محتوا قصد داریم فیلم های سینمایی جکی چان را برای شما شرح دهیم.

در این جا ذکر این نکته ضروری است که وی در هنرهای رزمی آسیای بعد از بروسلی از مشهورترین رزمی کاران محسوب می شود.

 بهترین فیلم های جکی چان

این هنرمند در فیلم های مختلفی ایفای نقش کرده است که بهترین فیلم های جکی چان را به طور خلاصه در ادامه محتوا برای شما عزیزان بیان می کنیم:

زره خدا: در سال 1991 قبل از سال 2000 میلادی به اکران در آمد در قسمت دوم این فیلم به عنوان بازیگر و کارگردان این هنرمند شناخته شد و از بهترین فیلم های می باشد که این بازیگر چینی در آن ایفای نقش کرده است.

در این فیلم ماموری به نام جکی در صحرای آفریقا به دنبال کشف طلاهای نازی ها است و در این رابطه با سه زن همکاری می کند ولی گروهی هستند که مانع فعالیت آن ها می شوند و خودشان می خواهند به این طلاها دست یابند.

به جزء جکی چان از دیگر بازیگران این فیلم می توان به بوژیدا اسمیل یانیچ، جاناتان ایسگار، کن گودمن، سامبرلدر، آلدو سامبر لدر، دانیل منیتز، شکو ایکدا، ایوا کوبو دی گارسیا و کارول چنگ اشاره کرد.

فیلم های سینمایی جکی چان

رستوران سیار: این بازیگر در کنار سامو هونگ در این فیلم کمدی رزمی ایفای نقش می کند سامو هونگ نه تنها به عنوان بازیگر در این فیلم همکاری می کند بلکه کارگردانی آن هم بر عهده دارد.

داستان این فیلم در رابطه با دو پسر عمو می باشد که با هم رستوران سیاری دارند در این میان این دو پسر عمو با دختر جوانی که جیب بر است آشنا می شوند که درد سرهایی برای آن ها ایجاد خواهد شد.

علاوه بر جک چکان از دیگر بازیگران آن می توان خوزه سانچور، هرب ادلمن، کیت ویتالی، بنی اروکیدز، لولا فورنز و  پوئن بیائو را نام برد.

فیلم های سینمایی جکی چان

سری داستان پلیس: در رزومه بلند بالای این هنرمند از محبوب ترین فیلم هایی است که در آن ایفای نقش کرده و لحظات طنز، رزمی و اکشن در آن وجود دارد لذا مخاطبان زیادی از آن استقبال کرده اند.

سال اکران این فیلم 1985_ 2013 می باشد در کشور های هنگ هنک و چین جوایز زیادی دریافت کرد و استقبال فراوانی در بین منتقدین و مخاطبان داشته است. داستان این فیلم در مورد پلیسی بوده که تمام خطرات را تحمل می کند تا بتواند با خلافکاران مبارزه نماید جکی چان، دینگ شنگ، بنی چان و استنلی تانگ از کارگردانان آن هستند.

مار در سایه عقاب: این فیلم در ایران به اشتباه با سایه عقاب ها شناخته می شود محصول سال 1978 بوده و یوئن وو_ پینگ کارگردانی آن را انجام داده که جکی در ژانر اکشن، رزمی و کمدی در آن ایفای نقش کرده است.

داستان این فیلم مربوط به خدمت کاری است که در مدرسه استاد لی کار می کند و از این استاد سبک مشت مار زنی را یاد می گیرد. جکی چان، دین شک، یوئن سیو _ تی ین و  هوانگ جانگ _ لی از بازیگران این فیلم هستند.

فیلم های سینمایی جکی چان

استاد مست: این فیلم باعث شده این هنرمند محبوبیت چندین برابری پیدا کند در این داستان دو شاگرد باید با استادی که مست و قوی است، مبارزه کنند.

کارگردان آن یوئن وو_ پینگ بوده و بازیگرانی مانند کاسانووا وانگ، دین شک، هوانگ جانگ _ لی، یوئن سیو_ تی ین به همراه چان در این فیلم ایفای نقش کرده اند.

فیلم های سینمایی جکی چان

من کی هستم: یکی از بهترین فیلم های است که این هنرمند در آن ایفای نقش کرده و علاوه بر بازیگری، نویسندگی و کارگردانی این فیلم هم انجام داده است. این فیلم ژانر کمدی _ رزمی بوده که در ساخت 1988 اکران شد در کشور ما این فیلم مورد استقبال فراوانی قرار گرفت و از شبکه های تلویزیونی چندین بار پخش شد.

داستان این فیلم از این قرار است گروه کماندویی با موفقیت در جنگل های آفریقا ماموریت خود را انجام می دهند ولی بالگرد آن ها حین برگشت توسط سازمان مخفی آمریکا مصادره و تمام افراد آن به جزء یک نفر کشته می شوند.

از دیگر بازیگران آن می توان به یانیک مباللی، کوان یونگ، رون اسمور نبورگ، مایک یان لامبرت، اد نلسون و میشل فر اشاره کرد.

فیلم های سینمایی جکی چان

جنجال در شهر: در سال 1995 در ژانر کمدی و رزمی اکران شد کارگردان آن استنلی تانگ است جنگ و دعوا در برانکس نام اصلی این فیلم در سینمای هنگ کنک می باشد.

داستان این فیلم در رابطه با مردی جوان است که به نیویورک سفر می کند تا عموی خود را ملاقات نماید که با خلافکاران این شهر درگیر می شود.

از دیگر بازیگران این فیلم می توان به گاروین کراس، مارک اکستروم، بیل تنگ، فرانسوا یپ، آنیتا موی اشاره کرد.

فیلم های سینمایی جکی چان

بزرگ مردان کوچک: به قرن ها قبل موضوع این فیلم سینمای باز می گردد که جک چان علاوه بر بازیگری به عنوان نویسنده و تهیه کننده در آن فعالیت داشته است. این محصول سینمایی ساخت 2010 می باشد و از دیگر بازیگران آن می توان یو رونگ گوانگ، وانگ لیهوم و وو یوئه را نام برد.

داستان این محصول سینمایی در رابطه با سرباز کهنه کاری است که خود را در هنگام جنگ به مردن می زند تا پس از تمام شدن جنگ بتواند، غنیمت های جنگ را جمع آوری کند.

ساعت شلوغی: این فیلم در کشور آمریکا ساخته شده و از بهترین فیلم های این هنرمند می باشد که محبوبیت زیادی در بین مردم ایران پیدا کرده است.

داستان این فیلم مربوط به دو مامور پلیس می باشد که یکی از آن ها امریکایی و از ماموران ضعیف است و دیگری چینی و از ماموران باهوش می باشد که قصد دارند دختری که دزدیده شده را پیدا کنند.

از دیگر بازیگران آن می توان استیون بلکهارت، کریس پن، بری شاباکا هنلی، تام ویلکینسون، کریس تاکر را نام برد.

فیلم های سینمایی جکی چان

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان