تاریخ انتشار: ۱۶:۰۴ - ۱۱ دی ۱۴۰۱

با هزینه کم برچسب کابینت طرح چوب را به راحتی نصب کنید؟

فروشگاه راگا کالا با توجه به تنوع در انواع برچسب کابینت و کاغذ دیواری و آموزش نصب شما را برای تغیر دکوراسیون با هزینه کم کمک می‌کند. در ادامه این مطلب با نصب برچسب کابینت طرح چوب برای انواع کابینت و درب کمد، یا دیوار بررسی می‌کنیم.

با هزینه کم برچسب کابینت طرح چوب را به راحتی نصب کنید؟

رویداد۲۴ اگر از رنگ کابینت آشپزخانه خسته شده اید و به دنبال تغیر دکوراسیون با هزینه کم هستید پیشنهاد ما استفاده از برچسب کابینت در انواع رنگ ها و طرح های مختلف مانند : برچسب کابینت طرح چوب ، برچسب کابینت طرح هایگلاس ، و... است. امروزه تنوع برچسب کابینت زیاد است و شما میتوانید حال و هوای نو به خانه خود ببخشید. فروشگاه راگا کالا با توجه به تنوع در انواع برچسب کابینت و کاغذ دیواری و آموزش نصب شما را برای تغیر دکوراسیون با هزینه کم کمک می کند. در ادامه این مطلب با نصب برچسب کابینت طرح چوب برای انواع کابینت و درب کمد ، یا دیوار بررسی می کنیم.

تغیر شگفت انگیز کابینت ، با برچسب کابینت :

برچسب کابینت در انواع طرح ها مانند : چوب ، هایگلاس ف ام دی اف ، کانپوزیت ، سنگ و فلز که از جنس پی وی سی هستند بر روی کابینت ، کمد  نصب میشوند. این برچسب ها در انواع مختلف بسته به نوع سلیقه و محل نصب انتخاب میشوند. برای مثال اگر کابینت شما فلزی است و مدل آن قدیمی شده شما میتوانید با برچسب کابینت طرح چوب رنگ و دکوراسیون شیکی ایجاد کنید. در وبسایت راگا کالا به طور مفصل درباره برچسب کابینت طرح چوب و ویژگی های آن صحبت شده است. حتی اگر ظاهر کاشی های آشپزخانه شما قدیمی و یا آسیب دیده است تنها با برچسب کابینت طرح هایگلاس به راحتی با کمی مهارت میتوانید روی کاشی ها نصب کنید.

برچسب کابینت طرح  چوب و یا طرح فانتزی نیز برای نصب بر روی درب کمد کودکان نیز بسیر کاربرد دارد.

از مزایای مهم برچسب کابینت : نصب راحت ، قابل شستشو بودن ، و کم هزینه  بودن است که توانسته طرفداران زیادی به خود جلب کند.

با هزینه کم برچسب کابینت طرح چوب را به راحتی نصب کنید؟

نحوه چسباندن برچسب کابینت :

برچسب کابینت تنها با کمی مهارت و دقت به راحتی بر روی کابینت ، کاشی ، درب کمد و.. نصب میشود. در ادامه با نحوه نصب برچسب کابینت آشنا میشویم.

مرحله اول؛ آماده کردن کابینت‌ها برای پوشش دادن

اگر می‌خواهید نتیجه تمیزکاری خود را در مرحله آخر نصب برچسب کابینت آشپزخانه شاهد باشید، بهتر است 2 کار بسیار مهم را در ابتدا انجام دهید:

    دستگیره‌های درها و کشوها را جدا کنید و جای مطمئنی قرار دهید تا مزاحم کارتان نباشند.

    تمام کابینت‌ها را کاملا تمیز کنید؛ لکه‌های چربی یا رنگ، گرد و غبار یا هر موردی که احساس می‌کنید نیاز است را از روی سطوح کابینت‌ها پاک کنید.

مرحله دوم؛ دقت در اندازه‌گیری

اندازه‌گیری دقیق یکی از موثرترین نکات برای تمیز در آوردن روکش‌های کابینت است.

این مورد را با دقت بسیار بالایی انجام دهید تا بتوانید تمام سطح کابینت را بپوشانید. با خط کش یا متر اندازه‌های دقیق برای هر کابینت را روی برچسب علامت بزنید.

سپس کاملا صاف و به کمک کاتر، برچسب‌ها را برش دهید.

اندازه‌گیری دقیق برای برچسب زدن کابینت

مرحله سوم؛ نصب

حالا باید برچسب‌ها را با دقت چسباند. نکته مهم و سخت برای اکثر افراد همینجاست. برای این کار حوصله به خرج دهید؛ به آرامی 10 سانت از برچسب را از کاغذ جدا کنید و دقیق روی لبه کابینت قرار دهید.

توصیه می‌کنیم این کار را از آسان‌ترین و مسطح‌ترین کابینت شروع کنید تا روند کار دستتان بیاد.

به آرامی با کاردک مابقی برچسب را به سمت پایین بکشید و گاهی با دستمال روی آن بکشید تا اگر هوایی وجود دارد خارج شود. کاملا موازی آنرا ادامه دهید. تا وقتی هوایی وجود دارد پایینتر نروید و آنرا به وسیله کاردک خارج کنید. زیرا خارج کردن هوا برای آخر کار سخت‌تر است.

مرحله چهارم؛ سشوار بکشید

برای اینکه برچسب کابینت آشپزخانه را کاملا روی کابینت‌ها تثبیت کنید، لازم است تا آنرا سشوار بکشید. کمی حرارت بالا و کشیدن دستمال یا کاردک روی کابینت، تاثیر ماندگاری برای این موضوع دارد.

حتی بهتر است تا مطمئن نشدید هوا خارج شده است، سراغ قسمت دیگر نروید. باید برای این منظور حوصله کنید.

مرحله پنجم؛ کابینت‌ها آماده‌اند

نصب برچسب کابینت آشپزخانه

کابینت‌ها یکی پس از دیگری با طی کردن این مراحل آماده هستند. حالا فقط باید دستگیره‌های آنها را مجدد نصب کنید. نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید این است که برای سوراخ کردن قسمت‌های برچسب که جای پیچ دستگیره‌ها هستند، بهتر است از یک وسیله تیز استفاده کنید تا برچسب جمع نشود و آنها را نصب کنید.

جالب است بدانید برچسب کابینت به راحتی بر روی دیوار نیز نصب میشود در وبسیایت راگاکالا به طور کامل نحوه نصب برچسب کابینت بر روی دیوار نیز آموزش داده شده است.

با هزینه کم برچسب کابینت طرح چوب را به راحتی نصب کنید؟

قیمت برچسب کابینت به چه عواملی بستگی دارد ؟

 قیمت برچسب کابینت به عوامل زیادی مانند :

  1. قابل شستشو بودن یا غیر قابل شستشو بودن آن
  2. متریال به کار رفته در آن
  3. طرح و رنگ آن
  4. هزینه نصب

متریال ، جنس و نحوه نصب مانند کاغذ دیواری است و خاصیت پوشش دهی بالایی دارد . تنوع بالای برچسب کابینت در طرح های مختلف باعث شده که برای هر نوع سلیقه ای برچسب کابینت وجود داشته باشد . شما میتوانید با توجه به محل نصب ابعاد و طرح و کیفیت برچسب کابینت را انتخاب کنید .

مزایای برچسب کابینت :

برچسب کابینت باتوجه به قیمت ارزان تر از کاغذ دیواری و نصب اسان بسیار مورد استقبال قرار دارد چون دردسر کم تری دارد و قابل شستشو است و با داشتن تمام ابعاد برای کابینت ها ، کمد ها و دیوار کاربرد دارد .

معایب برچسب کابینت :

برچسب کابینت مقاومت و دوام کمتری نسب به کاغذ دیواری دارد و اگر به درستی اجرا نشود جلوه نامناسبی ایجاد میکند . معمولا قیمت برچسب کابینت به عوامل زیادی مانند جنس ، کیفیت ، ابعاد و سایز بستگی دارد.

با هزینه کم برچسب کابینت طرح چوب را به راحتی نصب کنید؟

پر طرفدار ترین برچسب کابینت :

برچسب کابینت ام دی اف :

از شیک ترین و ساده ترین نوع برچسب کابینت ام دی اف است که طرح و رنگ مختلفی دارد ولی رنگ سفید ساده ان بسیار طرفداران بیشتری دارد و خیلی راحت میتوانید با وسایل اشپزخانه ست کنید و هیچ وقت از مد نمی افتد . چون برچسب کابینت سفید رنگ خیلی زود کثیف میشود به رلحتی میتوانید با دستمال نم دار ان را تمیز کنید چون برچسب کابینت ام دی اف قابل شستشو است.

برچسب کابینت های گلاس :

برچسب کابینت های گلاس در انواع طرح و رنگ مختلف مانند مشکی ، سفید ، و کرم موجود است که ضد اب و نسوز بوده و خیلی راحت تمیز میشود. باتوجه به کیفیت و رنگ این نوع برچسب قیمت متفاوتی هم دارد.

انواع برچسب کابینت عبارتند از قابل شستشو بودن ، فانتزی ، طرح چوب ، ام دی اف ، و هایگلاس و گل دار که برای دیوار بیشتر استفاده میشود . از طرح هایگلاس برای کاشی اشپزخانه که براق هستند استفاده میشود ، طرح ام دی اف هم برای کابینت بیشتر استنفاده میشود . برچسب کابینت طرح چوب هم که ضخامت بیشتری حدود 150 میکرون دارد بیشتر برای کفپوش اتاق ها استفاده میشود که در دو رنگ روشن و تیره در بازار موجود است.

برچسب ها: دکوراسیون منزل
نظرات شما
پیشخوان