تاریخ انتشار: ۱۱:۱۳ - ۱۶ دی ۱۴۰۱

آرایش مناسب مهمانی خانوادگی

همه ما دوست داریم همیشه زیبا و آراسته باشیم به‌ویژه هنگامی‌که برای رفتن به یک مهمانی آماده می‌شویم اما گاه نمی‌دانیم این آراستگی و نوع پوشش و آرایشمان چگونه باشد.

آرایش مناسب مهمانی خانوادگی

رویداد۲۴ همه ما دوست داریم همیشه زیبا و آراسته باشیم به‌ویژه هنگامی‌که برای رفتن به یک مهمانی آماده می‌شویم، اما گاه نمی‌دانیم این آراستگی و نوع پوشش و آرایشمان چگونه باشد.

آرایش مناسب مهمانی‌های خانوادگی آرایش لایت و سبک است، آرایشی که ساده و شیک باشد و چهره شما را سرحال و سرزنده نشان دهد.

به گزارش رویداد۲۴ بهتر است به این موضوع بیندیشید و آن را در زندگی همواره مدنظر قرار دهید که زیبایی در سادگیست یعنی هر اندازه طبیعی باشید زیباتر به نظر می‌آیید درواقع این به معنای این است که همیشه تلاش کنید خودتان باشید این‌گونه اعتمادبه‌نفستان هم بیش‌تر می‌شود و چیزی فرای ظاهرتان برای شما و اطرافیان اهمیت پیدا می‌کند.

در مورد آرایش‌کردن و لباس پوشیدن باید جایی‌که به آن می‌روید را درنظر داشته باشید یعنی نمی‌توانید لباسی را که برای رفتن به سرکار انتخاب می‌کنید و می‌پوشید در مهمانی عروسی هم بپوشید و اگر این کار را انجام دهید کار کاملا نادرستی انجام داده‌اید و در آن جمع انگشت‌نما خواهید شد، چون هر جایی فضای ویژه و مخصوص و البته آداب خود را دارد که باید رعایت شود.

برای یک مهمانی خانوادگی داشتن یک آرایش ملایم و سبک و لایت بسیار مناسب است. نیازی نیست پوستتان را با چند لایه کرم و پنکیک بپوشانید. حتما می‌دانید که مدل آرایش‌کردن برای یک مهمانی خانوادگی ساده‌تر از مراسم رسمی و مراسم شب است بنابراین به این مسئله دقت کنید.

در این‌گونه مهمانی‌ها و مراسم بهتر است آرایشی ساده و شیک و جذاب داشته باشید درواقع آرایش شما هر اندازه لایت‌تر و ساده‌تر باشد شما را شیک‌تر نشان می‌دهد، چون نشان از داشتن اعتمادبه‌نفس شما دارد.

در مهمانی خانوادگی نیازی نیست با آرایش تغییری در چهره شما به‌وجود آید همین‌که کمی شاداب‌تر به نظر برسید کافیست.

در مورد آرایش‌کردن همیشه این موضوع را در نظر داشته باشید این کار را به شکلی انجام دهید که همیشه حالت طبیعی صورتتان حفظ شود و آرایشتان چندان جلب توجه نکند.

به گزارش رویداد۲۴ شما از این مدل و روش آرایش می‌توانید برای قرار‌های کاری و به‌طورکلی مراسم‌های روزانه و البته رسمی استفاده کنید.

در مهمانی‌ها خانوادگی همه بار‌ها و بار‌ها شما را دیده‌اند و با ویژگی‌هایتان آشنایی دارند بنابراین نیازی به داشتن آرایش غلیظ نیست ضمن این‌که اشاره کردیم این سبک از آرایش مدت‌هاست منسوخ شده است و هر اندازه صورت فرد به حالت طبیعی خود نزدیک باشد بهتر و مدروزتر است.

هرگز در یک مهمانی خانواگی از رژلب‌های بسیار غلیظ یا خط چشم‌های پراکلیل و اسموکی و یا عجیب و غریب استفاده نکنید. در مورد آرایش باید به این موضوع هم دقت کنید که اگر در مراسم و مهمانی‌های عروسی و شب برخی این‌گونه آرایش می‌کنند به این دلیل است که با لباسی که بر تن کرده‌اند هم‌خوانی دارد، اما شما در یک مهمانی خانوادگی معمولا لباس‌ها و تن‌پوش‌های ساده بر تن می‌کنید که هیچ ارتباط و هماهنگی‌ای با این سبک از آرایش ندارد.

استفاده از مرطوب کننده یکی از مراحل آرایش برای مهمانی خانوادگی

نه تنها برای مهمانی خانوادگی و آماده‌شدن برای آن بل‌که همواره پوست خود را با کرم مرطوب‌کننده بپوشانید.

برای داشتن پوستی خوب و صاف و درخشان باید همیشه آن را لایه‌برداری کنید و سپس رطوبت از دست رفته آن را برگردانید آن هم با یک آب‌رسان خوب و مناسب با پوستتان درواقع باید همواره به تامین رطوبت پوستتان دقت و آن را تامین کنید.

برای آن‌که آرایشتان ماندگاری بیش‌تری داشته باشید پیش از آغاز آن از پرایمر استفاده کنید. این کار سبب می‌شود آرایش و کرم پودر روی پوستتان به‌اصطلاح نماسد و ظاهرتان به مدت طولانی خوب و جذاب باشد.

اگر پرایمر ندارید می‌توانید به جای آن ازکرم مرطوب کننده و کرم ضد آفتاب استفاده کنید تا به یک‌دست شدن کرم پودر روی صورت کمک کنید.


بیشتر بخوانید:  چرا نباید از ماسک سیاه رنگ استفاده کرد


کرم پودر برای مهمانی خانوادگی

تا جای ممکن در آرایش‌کردن از کرم‌پودر استفاده نکنید به‌ویژه در مهمانی‌های خانوادگی. برای این که آرایش شما طبیعی‌تر به نظر برسد از استفاده پن‌کیک یا حتی کرم پودر‌های با پوشانندگی بالا دوری کنید. هر چه کرم پودر شما سبک‌تر باشد بهتر است. می‌توانید از انواع کرم پودر‌های سبک آرایشی مانند BB کرم‌ها و CC و کرم‌ها یا کرم پودر روزانه استفاده کنید که بافت سبک و کاور مناسبی دارند و ظاهری طبیعی به پوست می‌دهند و پوست حالت کیکی یا ورقه ورقه پیدا نمی‌کند.

آرایش کردن

آرایش ملایم چشم‌ها

چشم‌ها در صورت اهمیت زیادی دارند بنابراین آرایشی لایت برای آن‌ها سبب درخشان و سرزنده نشان‌دادن آن‌ها می‌شود. باید به این موضوع دقت کنید که استفاده از خط چشم‌های آن‌چنانی و کشیده یا مژه مصنوعی و سایه‌های غلیط مناسب مهمانی خانوادگی نیست.

تلاش کنید آرایش چشمتان به اندازه‌ای باشد که چندان به چشم نیاید و تنها حالت آن را زیباتر کند.

می‌توانید مقداری از کرم پودری که روی صورتتان استفاده کرده اید را روی پلک هم بزنید و از سایه‌های چشم کم رنگ استفاده کنید برای نمونه استفاده از رنگ‌های قهوه‌ای و کرم برای پشت پلک گزینه مناسبی است. می‌توانید با یک براش کمی سایه چشم قهو‌ای بین خط پلک و استخوان ابرو به حالت هلالی بکشید و سپس خط سایه را با براش دیگر محو کنید و روی پلک را با سایه کرم رنگ پر کنید.

در مهمانی خانوادگی بهتر است خط چشم نکشید و می‌توانید از مداد برای این کار بهره ببرید.

در مرحله پایانی کمی آن هم تنها برای پررنگ‌ترشدن مژه‌هایتان از ریمل استفاده کنید و مراقب باشید در زدن آن زیاده‌روی نکنید.

از رژ گونه استفاده کنید

رژگونه و استفاده از آن برای یک مهمانی خانوادگی بسیار کاربردی و مناسب است و صورت شما را از بی‌حالی خارج می‌شود ضمن این‌که شما در این مراسم‌ها از است برنزر، کانتور و کانسیلر هم استفاده نمی‌کنید. یک براش گرد و نرم بردارید و مقدار رژ گونه را روی گونه هایتان بزنید یکی از ترفند‌های آرایشی برای مهمانی خانوادگی این است که میتوانید از رژ گونه به عنوان سایه پلک هم استفاده کنید تا حالتی یکدست و متعادل به صورت بدهید، این تکنیک هارمونی بسیار زیبایی به صورتتان می‌دهد و مناسب آرایش لایت است.

انتخاب رژ لب برای مهمانی خانوادگی

هنگام آرایش برای مهمانی خانوادگی از رژلب با رنگ ملایم استفاده کنید. برای زیبایی لب‌ها در مهمانی خانوادگی از رژ لب‌های ملایم مثلا رنگ‌های کالباسی، نود یا هلویی با تم مات استفاده کنید.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سبک زندگی
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان