تاریخ انتشار: ۱۱:۰۷ - ۱۴ دی ۱۴۰۱

راه‌هایی برای پرپشت‌کردن ابرو

داشتن ابرو‌هایی پرپشت برای بسیاری که این مدل ابرو را دوست دارند شاید آرزو باشد. ابرو‌ها پرپشت سن را پایین و صورتتان را برجسته نشان می‌دهد ضمن این‌که به شما در به‌وجودآوردن مدل‌های گوناگون برای داشتن ابرو‌های متفاوت آزادی عمل می‌دهد.

پرپشت‌کردن ابرو

رویداد۲۴ داشتن ابرو‌هایی پرپشت برای بسیاری که این مدل ابرو را دوست دارند شاید آرزو باشد. ابرو‌ها پرپشت سن را پایین و صورتتان را برجسته نشان می‌دهد ضمن این‌که به شما در به‌وجودآوردن مدل‌های گوناگون برای داشتن ابرو‌های متفاوت آزادی عمل می‌دهد.

شاید شما هم جزو کسانی باشید که دوست دارید ابروهایتان پرپشت باشد تا بتوانید آن را به هر مدلی که می‌خواهید درآورید. امروزه روش‌های مصنوعی و عمل جراحی برای پرپشت‌کردن ابرو مانند کاشت مو در این ناحیه وجود دارد، اما باید بدانید شما با روش‌هایی طبیعی هم می‌توانید ابرو‌های خود را پرپشت کنید.

محصولات مفید برای پرپشت شدن ابرو‌ها

یکی از مهم‌ترین اجزای صورت که حالت آن را مشخص می‌کنند ابرو‌ها هستند. امروز داشتن ابرو‌های پرپشت و ضخیم بسیار مدروز و مورد توجه بسیاری از خانم‌ها قرار گرفته است بنابراین برای داشتن چنین ابرو‌هایی دست به اقدامات دارویی و بهداشتی و حتی جراحی می‌زنند تا بتوانند ابرو‌های خود را هر چه بیش‌تر پرپشت کنند.

به گزارش رویداد۲۴ باید بدانید نیازی نیست خود را به زحمت زیاد بیندازید و هزینه‌های گزافی متحمل شوید خوشبختانه محصولات طبیعی بسیاری وجود دارند که موجب ضخیم‌تر شدن ابرو‌ها می‌شوند. از جمله این محصولات می‌توان به روغن رزماری، روغن کرچک، آب پیاز، شیر، روغن نارگیل، روغن ویتامین E و زرده تخم مرغ اشاره کرد.

نخست باید این موضوع مهم را در نظر داشته باشید که برای داشتن و رسیدن به ابرو‌های پرپشت باید شکیبا باشید، چون اندازه رشد طبیعی ابرو‌ها در روز، کم و بیش در حدود ۰.۱۶ میلی‌متر است. براساس این اندازه از رشد و در درازای چهار تا هشت هفته می‌توانید انتظار رشد ابرو‌های دل‌خواه را داشته باشید.

پرپشت کردن ابرو با روغن کرچک

روغن کرچک یکی از روغن‌هاییست که برای رشد ابرو‌ها بسیار سودمند و تاثیرگذار است.

مواد لازم برای پرپشت کردن ابرو با روغن کرچک

روغن کرچک ارگانیک و طبیعی

روش به کارگیری روغن کرچک برای ابرو‌ها

در ابتدا روغن کرچک را با نوک انگشت روی ابرو‌ها ماساژ دهید. اجازه دهید این ماده ۳۰ دقیقه روی ابروهایتان بماند.

سپس و از این مدت روغن را با پاک‌کننده آرایش از روی ابروهایتان پاک کنید و صورتتان را را با آب ولرم بشویید.

همان‌گونه‌که می‌دانید برای تاثیرگذاری مواد طبیعی باید شکیبا باشید پس این کار را هر روز و دست‌کم برای ۶ هفته باید انجام دهید.

هشدار: به هنگام استفاده از روغن کرچک توجه داشته باشید، چون ممکن است به آن حساسیت داشته باشید. در ابتدا این روغن را روی بخش کوچکی از پوستتان آزمایش کنید اگر قرمز و دچار التهاب و جوش شد به این معنیست که شما به آن آلرژی دارید بنابراین باید از مصرف و استفاده از آن خودداری کنید.

راه‌هایی برای پرپشت‌کردن ابرو

پرپشت کردن ابرو با روغن نارگیل

یکی دیگر روغن‌های سودمند برای پوست و مو روغن نارگیل است.

مواد لازم برای پرپشت کردن ابرو با روغن نارگیل

روغن نارگیل

یک تکه پنبه

روش استفاده:

در ابتدا پنبه را با به روغن نارگیل آغشته کنید و آن را روی ابروهایتان بمالید. اجازه دهید این روغن یک شب روی ابروهایتان باقی بماند سپس و در روز بعد آن را با ژل شست و شوی صورت بشویید.

این کار را هر روز انجام دهید تا تاثیر شگفت‌انگیز آن را روی ابروهایتان ببینید.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید روغن نارگیل چگونه ابروهایتان را پرپشت می‌کند. ابرو‌ها از پروتئین ساخته شده‌اند و روغن نارگیل از این پروتئین محافظت می‌کند. لوریک اسید موجود در آن نیز به عنوان یک ماده‌ی آنتی باکتریال عمل کرده، از عفونت فولیکول‌های مو جلوگیری می‌کند. برای پرپشت شدن ابرو‌ها از این روغن می‌توانید استفاده کنید.

پرپرشت کردن ابرو با آلوئه ورا

آلوئه‌ورا از آن موادیست که برای پوست و مو بسیار سودمند است و خواصی باورنکردنی و عالی برای آن دارد.

مواد لازم برای پرپشت کردن ابرو با آلوئه ورا

برگ آلوئه ورا

طرز استفاده از آلوئه ورا برای پرپشت کردن ابرو

حتما می‌دانید که درون برگ آلوئه‌ورا ژلی وجود دارد آن را ببرید تا این ژل از آن خارج شود.

پوست خارجی آلوئه ورا را ببرید و ژل آن را خارج کنید ژل آن را روی ابرو‌ها ماساژ دهید تا جذب پوست شود. مابقی آن را در فریزر قرار دهید. این ژل را از روی ابرویتان پس از ۳۰ دقیقه بشویید.

این کار را می‌توانید چند بار در روز انجام دهید، چون این ژل به سرعت جذب پوست می‌شود.


بیشتر بخوانید:  راه‌کارهای قدیمی برای زیباترشدن


پرپشت کردن ابرو با آب پیاز

مواد لازم برای پرپشت کردن ابرو با آب پیاز

۱ عدد پیاز کوچک

۱ قاشق غذاخوری آب‌لیمو

۲ تا ۳ قاشق غذاخوری آب

پنبه

طرز استفاده از آب پیاز برای پرپشت کردن ابرو

پیاز‌ها را خرد کنید. آن‌ها را درون مخلوط کن بریزید و خمیری از آن تهیه کنید. پیاز‌ها را فشار دهید تا آب آن کاملا گرفته شود. با استفاده از یک گوش پاک کن آب پیاز را روی ابرو‌ها بمالید. بگذارید یک ساعت بماند.

سپس آن را با پنبه آغشته به آب‌لیمو پاک کنید.

این کار را می‌توانید یک روز در میان انجام دهید.

به‌طورکلی پیاز برای پوست و مو و بدن بسیار سودمند است و منبعی غنی از سولفور است که سبب تحریک رشد مو‌ها و پرپشت شدن ابرو‌ها می‌شود.

مراقبت از پوست

پرپشت کردن ابرو با روغن ویتامین E

مواد لازم برای پرپشت کردن ابرو با روغن ویتامین E

کپسول ویتامین E

طرز استفاده از روغن ویتامین E

برای پرپشت کردن ابرو با این ویتامین ابتدا کپسول ویتامین را باز کنید و روغن داخل آن را روی ابرو‌های خود بمالید. چند دقیقه ماساژ دهید و بگذارید به مدت یک شب روی پوست شما باقی بماند.

برای گرفتن نتیجه بهتر این کار را هر شب پیش از رفتن به رختخواب انجام دهید. به گزارش رویداد۲۴ از آن‌جایی‌که روغن ویتامین E موجب افزایش رشد مو‌ها و تقویت فولیکول‌های مو می‌شود و ابرو‌های پرپشت تری را برای شما به ارمغان می‌آورد. در این ماده توکوترینول وجود دارد آنتی اکسیدانی که هرگونه استرس را کاهش می‌دهد.

پرپشت کردن ابرو با زرده تخم مرغ

مواد لازم برای پرپشت کردن ابرو با زرده تخم مرغ

۱ عدد تخم مرغ

۱ گوش پاک‌کن یا برس کوچک

طرز استفاده از زرده تخم مرغ برای پرپشت کردن ابرو

در ابتدا زرده را از سفیده تخم‌مرغ جدا کنید و آن را به‌اندازه‌ای هم بزنید تا قوام آید و غلیظ شود. آن را با یک براش یا گوش پاک کن روی ابرو‌ها بمالید. اجازه دهید این ماده ۲۰ دقیقه روی ابروهایتان بماند سپس آن را با آب گرم بشویید.

در هفته ۲ تا ۳ بار این کار را انجام دهید.

از آن‌جایی‌که زرده تخم مرغ منبع خوبی از بیوتین است بنابراین برروی رشد مو‌ها تاثیر بسیار زیادی دارد. برای پرپشت شدن ابرو‌ها هفته‌ای ۲ تا ۳ بار زرده تخم مرغ به ابرو‌های خود بزنید و تاثیر شگرف آن را با چشم ببینید.

هشدار: دقت داشته باشید زرده تخم مرغ ممکن است سبب بسته شدن روزنه‌های پوست و در نتیجه جوش‌زدن شود پس به هنگام استفاده از آن به این موضوع توجه کنید.
پرپشت کردن ابرو با روغن رزماری

مواد لازم برای پرپشت کردن ابرو با روغن رزماری

چند قطره روغن رزماری

۱ قاشق غذاخوری روغن زیتون

روش استفاده ازروغن رزماری برای پرپشت کردن ابرو

در ابتدا روغن رزماری را به روغن زیتون اضافه کنید و معجونی به دست آورید و آن را روی ابروهایتان بمالید و ماساژ دهید و اجازه دهید این ماده یک شب تا صبح روی ابروهایتان بماند. صبح آن را با یک ژل شست و شوی صورت بشویید.

این کار را یک روز در میان انجام دهید تا بتوانید به نتیجه دل‌خواهتان برسید.

پرپشت کردن ابرو با شیر

مواد لازم برای پرپشت کردن ابرو با شیر

یک چهارم فنجان شیر کامل (پر چرب)

پنبه

طرز استفاده از شیر برای پرپشت کردن ابرو

پنبه را به شیر آغشته کنید و آن را به آرامی با پنبه روی ابرو‌ها ماساژ دهید. اجازه دهید شیر ۱۵ دقیقه روی ابروهایتان بماند سپس آن را با آب بشویید. شما می‌توانید از این روش هر روز استفاده کنید.

شیر دارای ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز و ضروری بدن است و با ماساژدادن آن روی ابروهایتان می‌توانید به پرپشت‌شدن آن‌ها کمک کنید.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سبک زندگی
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان