تاریخ انتشار: ۲۰:۲۵ - ۲۲ دی ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۳ نظر

قیمت شیرینی در آستانه روز مادر

به گفته او، در حال حاضر قیمت شیرینی خشک هم از کیلویی ۱۰۰ تا ۱۲۰ هزار تومان، شیرینی زبان۱۲۰ تا ۱۳۰ هزار تومان و شیرینی‌تر هم از ۱۲۰ تا ۱۶۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

قیمت شیرینی

رویداد۲۴ به گزارش اقتصاد آنلاین، رییس اتحادیه دارندگان قنادی گفت: باتوجه به نزدیک شدن به روز مادر، هیچ افزایش قیمتی برای کیک و شیرینی در بازار نداریم.

علی بهره مند در خصوص قیمت شیرینی در آستانه روز مادر گفت: هیچگونه افزایش قیمت شیرینی برای روز مادر و زن در بازار نداریم.

به گفته او، در حال حاضر قیمت شیرینی خشک هم از کیلویی ۱۰۰ تا ۱۲۰ هزار تومان، شیرینی زبان۱۲۰ تا ۱۳۰ هزار تومان و شیرینی‌تر هم از ۱۲۰ تا ۱۶۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

بهره‌مند گفت: حذف قیمت دستوری به سود مصرف کننده است چرا که در بازار رقابت ایجاد می‌کند و قیمت‌ها بر اساس متریال مصرفی و کیفیت عرضه، تعیین که قیمتی منصفانه و مناسب خواهد بود. البته ما نیز به عنوان ناظر در بازار حضور داریم و اگر کسی شکایتی داشته باشد به آن رسیدگی می‌کنیم.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: قیمت شیرینی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iraq
|
۰۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
0
1
الان مردم میگن چرا شیرینی گرونه ما نمی توانیم برا مادرمون یا همسرم یا بچه ها مون همیشه بخریم بعد یک روحانی پیدا میشه میگه خوب شیرینی نخورید مگه چی میشه بیسکویت بخورید بعدش القصه بیسکویت هم گرون میشه دیگه ملت هجوم میارند دوباره میاد میگه خوب اونم نخورید مگه چی میشه مسلمانان سه سال در شعب سنگ می بستن شکم شون حالا خودش نشسته پای هفت قلم شیرینی میوه با زن بچه ش بازم بگم نه دیگه بی فایده ست حمید علیمی بگه مداح معروف حو س حوس حوس حسینم نمیگن قشنگ
ناشناس.
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
0
0
بابا این روحانی ها و به اصطلاح مردم ((اخوندها )) خیلی هاشون در این شرایط گرانی می روند اروپا و .....- اگه جنابعالی از گرسنگی و تشنگی تو خونه بمیری و جسدت هم بپوسه اینها نه خبردار می شوند نه براشون مهمه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iraq |
۰۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
من الحمدالله به نون این اقایون نیازی ندارم به قدر کافی هم دارم به کوری چشم دشمنان
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان