تاریخ انتشار: ۱۵:۲۴ - ۲۴ دی ۱۴۰۱

۱۲ میلیارد برای بازیکن نه چندان مطرح که فقط ۶۰ دقیقه بازی کرد!

یکی از بازیکنان نه چندان مطرح فوتبال ایران در این فصل قراردادی ۱۲ میلیاردی بسته است.

قرارداد بازیکنان فوتبال

رویداد۲۴ معمولا در هر پنجره نقل و انتقالاتی خبرهای عجیب و غریبی از فعالیت تیم ها ، بازیکنان و مربیان می شنویم که بعضی از آن ها واقعا عجیب و غریب است. مثلا یکی از بازیکنانی که تا چند سال پیش به عنوان یکی از بهترین استعدادهای فوتبال ایران از او یاد می شد و سابقه بازی در تیم های ملی پایه را هم دارد، بعد از کلی بازارگرمی از طرف خودش و مدیربرنامه هایش و همچنین بازی با اسم پرسپولیس و استقلال، راهی یک تیم خوب صنعتی شد.

این بازیکن پرادعا که خودش را در حد یک ستاره بین المللی بالا می برد، عملکرد فاجعه باری در تیمش داشته و آنقدر ضعیف بوده که در کل ۱۵ بازی لیگ برتر در نیم فصل اول سرمربی تیم مذکور حتی یک بار هم از او در ترکیب ثابت تیمش استفاده نکرده و مجموعا در این فصل ۶۰ دقیقه به میدان رفته است.

نکته عجیب ماجرا که باعث می شود دود از سر آدم بلند شود، مربوط به قرارداد نجومی این بازیکن است. این فوتبالیست افت کرده برای یک فصل با باشگاه مورد نظر قراردادی ۱۲ میلیاردی بسته که واقعا در نوع خودش عجیب است. یعنی به نوعی برای ۶۰ دقیقه بازی در نیم فصل نخست ۶ میلیارد پول دریافت کرده است که این موضوع باعث تعجب همبازیانش هم شده است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان