تاریخ انتشار: ۱۳:۱۴ - ۲۵ دی ۱۴۰۱

خرید لپ تاپ استوک با پایین ترین قیمت در ایران ( قسطی )

اگر به دنبال خرید لپ تاپ با قیمت پایین هستید قطعا خرید لپ تاپ استوک از نوژینو بهترین پیشنهاد برای شماست چون فروشگاه نوژینو بزرگترین وارد کننده لپ تاپ استوک در ایران است و بدون واسطه و مستقیم واردات را انجام میدهد .

رویداد۲۴ اگر به دنبال خرید لپ تاپ با قیمت پایین هستید قطعا خرید لپ تاپ استوک از نوژینو بهترین پیشنهاد برای شماست چون فروشگاه نوژینو بزرگترین وارد کننده لپ تاپ استوک در ایران است و بدون واسطه و مستقیم واردات را انجام میدهد .

علاوه بر ان چون لپ تاپ ها استوک هستند و از جعبه بیرون امده اند تا 40 درصد از قیمت اکبند انها کمتر بوده که همین سبب میشود یک لپ تاپ گیمینگ ایسوس راگ 60 میلیون تومانی را حدود 40 میلیون تومان خریداری کنید .

هر مدل لپتاپ استوک که بخواهید با هر رنج قیمت و هر نوع مشخصاتی رو میتوانید با قیمت بسیار مناسب استوک ان را خریداری کنی سی پی یو core i3 یا core i5 و core i7 یا کوری ای 9 از نسل 1 تا نسل 13 که برای گیمینگ و رندرگیری استفاده میشن حق انتخاب بسیار بالایی خواهید داشت .

گرافیک دستگاه را میتوانید برای کارهای روزمره تعبیه کنید و اصلا لپ تاپ بدون گرافیک داشته باشید و هزینه بالایی برای داشتن گرافیک اضافی پرداخت نکنید چون ممکنه لپ تاپ رو برای مولتی مدیا یا کارهای ساده و حسابداری بخواید که نیازی به گرافیک نداره

گرافیک مناسب بازی را میتوانید در لپ تاپ های گیمینگ پیدا کنید از نسل قدیمی گرافیک ها تا جدید ترین گرافیک های انودیا rtx3090 که هر بازی و نرم افزار گرافیکی را با بالاترین کیفیت و بیشترین کارایی اجرا کنید .

برای هر مدل لپتاپی که میخواید میتوانید از دیجیکالا لیون کامپیوتر نوژینو خرید لپ تاپ استوک با پایین ترین قیمت در ایران را درخواست بدید .

خرید لپ تاپ استوک با پایین ترین قیمت در ایران ( قسطی )

بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی

به طور کلی اگر بخوایم بهترین لپ تاپ مناسب کارهای گرافیکی رو معرفی کنیم قطعا یک انتخاب نداریم بلکه باید بگیم که هر لپ تاپی که مشخصات گرافیکی و سی پی یو بالایی داشته باشه جز بهترین لپتاپ گرافیکی است .

برای کارهای گرافیکی شما به کارت گرافیک بالایی نیاز دارید که قطعا پیشنهاد ما گرافیک های انودیا 4 گیگ به بالا است همچنین باید یک سی پی یو قدرتمند داشته باشید تا با هنگی مواجه نشوید پس بهتره که سی پی یو هم قوی باشه و نسل 7 به پایین نباشد و حداقل 8 گیگ رم رو داشته باشید .

با این اوصاف انتخاب های بالایی دارید و برای کارهای گرافیکی میتوانید از لپتاپ های گیمینگ استفاده کنید اما اگر به طور خاص و قدرتمند بخوایم یک انتخاب داشته باشیم پیشنهاد چیه ؟؟؟

اگر به دنبال یک لپ تاپ خاص برای طراحی و کارهای گرافیکی هستید که همه کارهاتون رو باهاش انجام بدید و علاوه بر  ان شیک و خاص باشد و قیمت مناسبی داشته باشید پیشنهاد ما برای شما که طراح هستید لپ تاپ سرفیس است سری لپ تاپ سرفیس 3 و 4 دارای مشخصات سخت افزاری بسیار عالی و بالایی هستند که نتنها سی پی یو بالایی دارند دارای گرافیک فوق العاده عالی مناسب کارهای گرافیکی هستند .

سرفیس لپ تاپ دارای صفحه نمایش کیفیت بالا و صفحه لمسی است که کار طراحان را برای کارهای گرافیکی رو بسیار راحتتر و حساستر خواهد کر به همین دلیل یکی از بهترین پیشنهاد هاست

برای استعلام قیمت سرفیس لپ تاپ 3 میتوانید با دریافت قیمت از نوژینو قیمت سرفیس لپ تاپ 3 استوک دست دوم یا اکبند نو مطلع شوید یا با ارسال پیام از طریق راه های ارتباطی نسبت به دیافت قیمت اقدام کنید

برای خرید سرفیس لپ تاپ 3 از طریق سایت نوژینو می توانید خرید خود را انجام دهید و با ارتباط با کارشناسان ما از نحوه خرید سرفیس لپ تاپ 3 استوک دست دوم یا اکبند مطلع شوید .

برچسب ها: لپ تاپ
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
Created by potrace 1.16, written by Peter Selinger 2001-2019
پیشنهاد
پیشخوان