تاریخ انتشار: ۱۱:۵۸ - ۰۲ بهمن ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

پنجشنبه‌ها به‌صورت رسمی تعطیل می‌شود؟

مدیرکل توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی گفت: با پیگیری‌های شخص معاون گردشگری موضوع تعطیلی پنجشنبه‌ها در دولت تصویب شده است.

پنجشنبه‌ها به‌صورت رسمی تعطیل می‌شود؟

رویداد۲۴ مصطفی فاطمی؛ مدیرکل توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی با اشاره به تشکیل ستاد سفر نوروز ۱۴۰۲ بیان کرد: با توجه به تداخل نوروز امسال با ماه مبارک رمضان باید هماهنگی‌های لازم انجام شود.

او به تحریک تقاضای سفر قبل از آغاز تعطیلات نوروز اشاره و تصریح کرد: از طریق برخی انگیزه‌سازی‌ها از جمله تخفیفات، کارت سفر و استفاده از تبصره ۱۸ می‌توان موتور محرک سفر را در بهمن ماه روشن کرد.

مدیرکل توسعه گردشگری داخلی در ادامه به ساماندهی تعطیلات کشور اشاره و عنوان کرد: با پیگیری‌های شخص معاون گردشگری موضوع تعطیلی پنجشنبه‌ها در دولت تصویب شده و در صورت تصویب در مجلس می‌تواند موجب رونق بوم‌گردی‌های نزدیک مراکز شهرها شود.

فاطمی با اشاره به ترویج و افزایش رویدادهای گردشگری در نیمه اول سال، ادامه داد: تقویم رویدادهای گردشگری در حال تدوین است و در نمایشگاه گردشگری تهران رونمایی می‌شود. استان‌ها لیست رویدادهای خود را اعلام کنند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
0
0
پنج شنبه تعطیل یعنی کارمندان حقوق بگیرن بزن بگردن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
0
0
باید جمعه و شنبه را تعطیل کنند که به روز کاری جهان نزدیک بشه نه اینکه دو روز کاری در جهان اینجا تعطیل باشه و دوروز کاری اینجا در جهان تعطیل
نظرات شما
پیشخوان