تاریخ انتشار: ۱۱:۰۸ - ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

چرا گل‌محمدی شانسی برای سرمربیگری در تیم ملی ندارد؟

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس هیچ شانسی برای جانشینی کارلوس کی روش در تیم ملی ندارد.

چرا گل‌محمدی شانسی برای سرمربیگری در تیم ملی ندارد؟

رویداد۲۴ در خبرها آمده بود؛ یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس به یکی از گزینه‌های جدی جانشینی کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران تبدیل شده است.

بعد از پایان تلخ تیم ملی فوتبال ایران درجام جهانی فوتبال، کارلوس کی‌روش بدون اینکه درباره آینده کاری خود با فوتبال ایران توضیحی ارائه کند راهی کشورش شد.

اما همچنان نام او به عنوان یک گزینه بالقوه برای بازگشت دوباره به تیم ملی فوتبال ایران مطرح بوده و فدراسیون فوتبال نیز او را درمیان گزینه‌ها حفظ کرده است، اما با توجه به اینکه کی‌روش به شدت محبوبیتش را در فوتبال ایران از کف داده و دیگر کارایی فنی لازم را ندارد، فدراسیون فوتبال درتلاش است گزینه مناسب‌تری را برای تیم ملی فوتبال ایران انتخاب کند.

در این میان نام برخی گزینه‌های داخلی مطرح شده، اما به تازگی نام یحیی گل‌محمدی نیز شنیده می‌شود و هیچ بعید نیست بعد از قطعی شدن قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر مسئولان فدراسیون فوتبال برای مذاکرات نهایی با سرمربی موفق باشگاه پرسپولیس وارد مذاکره شوند.

بیشتربخوانید: پیشنهاد سنگین تیم قطری به یحیی گل‌محمدی

گل‌محمدی تا کنون دو قهرمانی در لیگ برتر را با پرسپولیس به نام خود ثبت کرده و در آستانه کسب سومین قهرمانی است. این مربی زمانی که در ذوب آهن اصفهان بود نیز دو بار جام حذفی را صاحب شد و از جمله معدود بازیکنان تاریخ فوتبال ایران محسوب می‌شود که درجام جهانی فوتبال موفق به گلزنی شده است. گل‌محمدی که استعدادش را در مربیگری به خوبی در پرسپولیس نشان داده از نگاه برخی تصمیم‌گیران در فدراسیون فوتبال اکنون بهترین گزینه محسوب می‌شود اما شنیدیم او هیچ شانسی برای نشستن روی نیمکت تیم ملی ایران ندارد.

یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس است و می‌خواهد به قراردادش پایبند باشد ضمن آن که او گزینه جانشینی دراگان اسکوچیچ بود و نه کارلوس کی‌روش!

تیر ماه گذشته بود که خبر رسید؛ همزمان با شایعات برکناری دراگان اسکوچیچ برخی در شبکه‌های اجتماعی این شایعه را مطرح کردند که یحیی گل‌محمدی گزینه فدراسیون برای حضور در تیم ملی است. شایعاتی نیز مطرح شد مبنی بر اینکه میرشاد ماجدی سرپرست سابق فدراسیون فوتبال با سرمربی پرسپولیس تماس گرفته است اما در نهایت با بازگشت مهدی تاج روی صندلی ریاست فدراسیون فوتبال اتفاق دیگری رُخ داد.

کارلوس کی‌روش جانشین دراگان اسکوچیچ شد و هدایت تیم ایران برای سومین دوره متوالی در جام جهانی را برعهده گرفت.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
0
2
قبول نمی کنه
سیامک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
0
0
در جواب سوال تیتر شما باید بگم:چون حرفای بودار میزنه
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان