تاریخ انتشار: ۲۲:۳۰ - ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

بورل: برجام نمُرده، اما پیشرفتی در مذاکرات صورت نگرفته است / حوادث اخیر ایران، پیشرفت در گفتگو‌ها را دشوار کرده

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تصریح کرد که توافق هسته‌ای ایران «نمُرده»، اما پیشرفتی در مذاکرات احیای برجام نیز صورت نگرفته است. وی ادعا کرد که حوادث اخیر ایران، پیشرفت در گفتگو‌ها را دشوار کرده است.

بورل

رویداد۲۴ ایرنا: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تصریح کرد که توافق هسته ای ایران «نمُرده» اما پیشرفتی در مذاکرات احیای برجام نیز صورت نگرفته است.

جوسپ بورل این مطلب را دوشنبه شب در نشست با حضور نمایندگان رسانه‌ها در بروکسل، پس از اجلاس شورای وزیران امور خارجه اتحادیه اروپا مطرح کرد.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در پاسخ به سووالی مبنی بر اینکه آیا به نظر او هنوز امکان از سرگیری اجرای توافق هسته‌ای ایران وجود دارد گفت که مذاکرات احیای برجام در یک وضعیت انتظار به‌سر می‌برد. گفت‌وگوها به تعبیر او «نمرده» اما پیشرفتی هم صورت نگرفته است. وی ادعا کرد که حوادث اخیر ایران، پیشرفت در گفت‌وگوها را دشوار کرده است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: جوزف بورل
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iraq
|
۰۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
0
0
بورل برجام برای ملت ایران مرده دلار ۴۵ هزاری سکه ۲۴ میلیونی ماشین پانصد میلیونی حلبی گوشت گران مرغ گران همچیز کلا سرسام آور شده برا ملت ایران از کدام برجام میگی ملت ایران فقط،یک جنگ جهانی کم داره لعنت بر شما که نمی زارید مردم این منطقه یک آب خوش از گلوشون پایین بره
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان