تاریخ انتشار: ۱۵:۳۱ - ۰۵ بهمن ۱۴۰۱
در ادامه سفر به سیستان و بلوچستان با حضور معاون اول رییس جمهور انجام شد؛

افتتاح دویست و بیستمین مدرسه برکت در استان سیستان و بلوچستان

مدرسه ۶ کلاسه روستای دودر شهرستان زرآباد به عنوان دویست و بیستمین مدرسه برکت در استان سیستان و بلوچستان عصر امروز سه شنبه و در ارتباط ویدیو کنفرانسی معاون اول رئیس جمهور با این منطقه محروم کشور به بهره برداری رسید.

افتتاح دویست و بیستمین مدرسه برکت در استان سیستان و بلوچستان

رویداد۲۴ این مراسم با حضور وزرای نفت و نیرو، مسئولان و نمایندگان استان و مدیران ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد برکت در هنرستان برکت شهید محسن فخری زاده برگزار شد.

گفتنی است مدرسه ۶ کلاسه روستای دودَر شهرستان زرآباد با زیر بنای ۵۵۰ متر مربع، با سرمایه گذاری ۵ میلیارد تومانی و با همکاری بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) ساخته شده است.

لازم به ذکر است بنیاد برکت در پانزده سال گذشته در استان سیستان و بلوچستان ۲۳۰۰ پروژه عمرانی و زیربنایی شامل ۲۲۰ مدرسه، ۶۰ مسجد، ۹۲ پروژه سلامت از قبیل بیمارستان، مرکز جامع سلامت، پایگاه بهداشت و تجهیز بیمارستان و یک هزار ۸۶۵ مسجد برای محرومین به مرحله بهره برداری رسانده است.

گفتنی است بنیاد برکت بیشترین فعالیت در حوزه اشتغال و زیرساختی خود را در استان سیستان و بلوچستان و مناطق محروم این استان متمرکز کرده است و طبق برنامه تا پایان سال ۱۴۰۲، ۱۳۴ مدرسه جدید را تکمیل کرده و تحویل آموزش و پرورش می‌دهد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: محمد مخبر
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان