تاریخ انتشار: ۱۴:۳۳ - ۱۹ بهمن ۱۴۰۱

بورس نسبتا سبز در پایان هفته

بورس در معاملات ۱۹ بهمن ماه ۱۴۰۱ با رشد ۱۵۵۶ واحدی به کار خود خاتمه داد. شاخص کل در پایان معاملات امروز روی کانال ۱ میلیون و ۵۵۸ هزار و ۸۲ واحدی قرار گرفت.

بورس نسبتا سبز در پایان هفته

رویداد۲۴ بورس زمستان را با پتانسیل رو به رشد آغاز کرد و به سهامداران نوید روزهایی صعودی را می داد اما قدم بهمن برای بازار خوش نیامد. لازم به تاکید است، بگوییم تغییر سیاست های آنی و بدون فکر نیز تاثیر بسزایی در تغییر رفتار بازار داشته است.

برخی از مردم بر این باورند، سرمایه وارد شده به بورس باید سودآور باشد اما این انتظار کاملا دور از منطق است. بر همین اساس به افراد توصیه می‌شود، قبل از ورود به بازارهای مالی نسبت به ضرر و زیان احتمالی در بازار اطلاعات لازم را کسب نمایند و بعد با نگاهی باز و دور اندیش وارد بورس شوند.

بورس معاملات آخرین روز هفته را با رشد نسبی آغاز کرد در ادامه این حجم از صعود افزایش یافت، طوریکه در میانه بازار به رشد ۸ هزار واحدی رسید. نمادهای بورسی کگل، فولاد، فارس، فملی، شپنا، پارسان و کچاد با تاثیرات مثبت و منفی موجب ریزش نسبی شاخص کل شدند. براساس نظر کارشناسان روند بازار خنثی و متعادل است و تک سهم‌هایی از هر گروه امکان رشد را دارند.

نمای پایانی نقشه بازار بورس ۱۹ بهمن ۱۴۰۱

نقشه-بازار

 شاخص هم وزن بورس امروز در نخستین ساعت معاملات با ریزش نسبی روبه‌رو شد در ادامه نیز  روند افزایش بیشتر شد تا با رشد ۱۰۹۷ واحدی به ۴۸۵ هزار و ۵۶۶ واحدی رضایت دهد.

شاخص-کل

در پایان معاملات بازار امروز شاخص کل در نهایت با صعود بیش از ۱ هزار واحدی به کار خود پایان داد. ارزش بازار در پایان معاملات امروز ۵۷,۳۲۳,۲۴۹.۶۰۱ میلیارد ریال، ارزش معاملات  ۴۷,۹۸۰.۵۸۶ میلیارد ریال و حجم معاملات ۷.۱۱۴ میلیارد سهم است.

نمادهای تاثیرگذار بر شاخص کل فرابورس در معاملات امروز بپاس، آریا، وهور، پخش، هرمز، فجهان و دی هستند.

نمادهای-بورسی

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: بازار بورس
نظرات شما
پیشخوان