تاریخ انتشار: ۲۲:۵۲ - ۰۵ اسفند ۱۴۰۱

رشد عجیب معاملات خرد بورس در هفته اخیر

میانگین ارزش معاملات خرد بورس در هفته اخیر ۷ هزار و ۵۴۷ میلیارد تومان بود که نسبت به رقم ۳ هزار و ۶۹۹ میلیاردی هفته پیشین، رشد ۱۰۴ درصدی داشته است.

رشد عجیب معاملات خرد بورس در هفته اخیر

رویداد۲۴ بازار سهام پس از چند هفته رکود معاملاتی و سقوط ارزش معاملات خرد تا محدوده ۳ هزار میلیارد تومانی در هفته پیش، در هفته اخیر با رونق نسبی همراه بود. در هفته اخیر روند تغییرات ارزش معاملات خرد بورس تهران برای ۳ روز متوالی صعودی بود. در اولین روز معاملات هفته اخیر ارزش معاملات خرد سهام به رقم ۴ هزار و ۱۵۶ میلیارد تومان افزایش یافت. روز دوشنبه به ۷ هزار و ۶۱۸ میلیارد تومان رشد کرد.

روز سه‌شنبه ارزش معاملات خرد به رقم ۱۰ هزار و ۷۷۲ میلیارد تومان صعود کرد. در آخرین روز کاری هفته نیز ارزش معاملات خرد به ۷ هزار و ۶۴۴ میلیارد تومان رسید که نسبت به روز قبل افت ۲۹ درصدی داشت. میانگین ارزش معاملات خرد بورس در هفته اخیر ۷ هزار و ۵۴۷ میلیارد تومان بود که نسبت به رقم ۳ هزار و ۶۹۹ میلیاردی هفته پیشین، رشد ۱۰۴ درصدی داشته است.


بیشتر بخوانید: پیش‌ بینی بورس فردا ۶ اسفند ۱۴۰۱


رکوردداران ارزش و حجم معاملات

رشد عجیب معاملات خرد بورس در هفته اخیر

در روز ابتدایی هفته نماد فولاد بیشترین ارزش معاملات را داشت و شستا صدرنشین جدول حجم معاملات بود. دوشنبه بیشترین ارزش معاملات به نماد‌های شپنا، فولاد و شتران اختصاص داشت و سه‌شنبه بیشترین ارزش معاملات به فولاد، خودرو و شپنا تعلق داشت. سه‌شنبه فولاد به صدر جدول ارزش معاملات رفت و خودرو و شپنا در رتبه‌های بعدی بودند. روز چهارشنبه نیز بیشترین ارزش معاملات به وغدیر تعلق داشت و خودرو بیشترین حجم معاملات بازار را داشت.

 

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: بورس کالا
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
Created by potrace 1.16, written by Peter Selinger 2001-2019
پیشنهاد
پیشخوان