تاریخ انتشار: ۱۶:۲۰ - ۱۰ اسفند ۱۴۰۱
سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس:

تردیدی نیست که مسمومیت‌های استنشاقی در مدارس قم و بروجرد وجود داشته

زهرا شیخی، سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در خصوص آخرین وضعیت پیگیری ماجرای مسمومیت دانش‌آموزان در برخی مدارس گفت: طبق گزارش‌ها، تردیدی نیست که مسمومیت‌های استنشاقی وجود داشته، اما علت دقیق آن هنوز مشخص نشده است.

تردیدی نیست که مسمومیت‌های استنشاقی در مدارس قم و بروجرد وجود داشته

رویداد۲۴ فارس نوشت: سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در خصوص آخرین وضعیت پیگیری ماجرای مسمومیت دانش‌آموزان در برخی مدارس گفت: طبق گزارش‌ها، تردیدی نیست که مسمومیت‌های استنشاقی وجود داشته، اما علت دقیق آن هنوز مشخص نشده است.

زهرا شیخی، سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی در خصوص ماجرای مسمومیت دانش‌آموزان در برخی از مدارس اظهار داشت: روز دوشنبه با دستور ریاست مجلس چند نفر از کمیسیون بهداشت و درمان مأمور شدیم تا به قم برویم و موضوع را از نزدیک بررسی کنیم.

وی در خصوص افراد حاضر در این بررسی افزود: ۴ نفر از اعضای کمیسیون بهداشت مجلس، معاون سیاسی استانداری، معاونت درمان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی، دادستان و مدیرکل پدافند غیرعامل و نیرو‌های اطلاعاتی و امنیت قم، نمایندگانی از وزارت آموزش‌وپرورش و بهداشت و درمان در جلسات حضور داشتند و گزارشات مبسوطی ارائه دادند.

شیخی با یادآوری اینکه روز گذشته در مجلس جلسه‌ای مشترک با حضور کمیسیون آموزش، وزیر بهداشت، وزیر آموزش‌وپرورش و نماینده‌ای از وزارت اطلاعات برگزار و گزارش‌ها از سمت نمایندگان قم و بروجرد استماع شد، تصریح کرد: طبق گزارش‌ها در اینکه مسمومیت‌های استنشاقی وجود داشته تردیدی نیست، اما علت دقیق آن هنوز مشخص نشده است.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در خصوص جمع‌بندی جلسه مذکور اعلام کرد: در جلسه یک هفته فرصت داده شد تا در هفته آینده جلسه‌ای دیگر برگزار شود و امید است اطلاعات دقیق‌تر توسط کمیته علمی و وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی گزارش شود.

وی در پایان در خصوص علت نهایی مسمومیت‌های ایجادشده اعلام کرد: در جلسه موارد مختلف بررسی شد، اما هنوز نتیجه و آنالیز شیمیایی دقیقی اعلام‌نشده است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان