تاریخ انتشار: ۰۰:۰۲ - ۱۲ اسفند ۱۴۰۱

بررسی معاملات هفته دوم اسفند

در معاملات این هفته بورس، تنها در روز چهارشنبه، دماسنج تالار شیشه‌ای، افت عدد را به سهامداران نشان داد. این نماگر در پایان روز چهارشنبه دهم اسفند در ارتفاع یک میلیون و ۸۲۱ هزار واحدی به کار خود پایان داد.

بررسی معاملات هفته دوم اسفند

رویداد۲۴ بازار هفته دوم آخرین ماه سال در حالی به کار خود خاتمه داد که شاخص کل با رشد حدود ۱۰ درصدی خود را در کانال یک میلیون و ۸۰۰ هزار واحدی تثبیت کرد. به طوری که در معاملات این هفته بورس، تنها در روز چهارشنبه، دماسنج تالار شیشه‌ای، افت عدد را به سهامداران نشان داد. این نماگر در پایان روز چهارشنبه دهم اسفند در ارتفاع یک میلیون و ۸۲۱ هزار واحدی به کار خود پایان داد. شاخص کل هم‌وزن که نماینده شرکت‌های کوچک و متوسط بازار سرمایه است نیز در این هفته بازار رنگ سبز بر تن داشت و با افزایش حدود هفت درصدی به سطح ۵۳۷ هزار و ۸۷۲ واحد رسید.

بیشترین بازدهی هفته

بررسی معاملات هفته دوم اسفند حاکی از آن است که غگز با قیمت ۵۳۱ تومان عنوان بیشترین بازدهی هفته را در این هفته از آن خود کرده است. مشاهده چارت این سهم نشان می‌دهد که سطح ۶۴۸ تومان مهمترین مقاومت پیش روی سهم در ادامه راه است.


بیشتر بخوانید: بورس جای رشد دارد؟


فگستر و کماسه دیگر نماد‌های بورس بودند که در این هفته بازار، رشد خوبی را پشت سر گذاشته‌اند. به طوری که به ترتیب ۳۶ و ۳۲ درصد سود، نصیب سهامداران این دو سهم در این هفته بازار شده است. مقاومت‌های مهم پیش روی این دو سهم به ترتیب ۶۴۰ و ۶۹۳ تومان شناسایی شده است که در صورت شکست آن‌ها رشد خوبی در انتظار این نماد‌ها است.

کمترین بازدهی هفته

با وجود اینکه هفته دوم اسفند هفته سوددهی بازار سرمایه به سهامداران بود، اما باز هم نماد‌هایی بودند که از این رشد جا بمانند و بازدهی منفی را در کارنامه خود ثبت کنند. برای مثال حگردش در این هفته بدترین عملکرد را در میان نماد‌های بورسی داشت و با کاهش حدود ۱۱ درصدی به سطح ۴۷۳ تومان رسید.

لازم به ذکر است سطح ۴۵۲ تومان، از مهمترین حمایت‌های پیش روی این سهم تلقی می‌شود که در صورت شکست، این سهم راه سختی برای صعود دارد. ثعمرا و حفارس نیز دیگر نماد‌هایی بودند که در این هفته سهامداران خود را ناامید کردند و حدود ۱۰ درصد کاهش داشتند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: بورس
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان