تاریخ انتشار: ۱۲:۳۱ - ۱۳ اسفند ۱۴۰۱

آدرس و تلفن مراکز پلیس + ۱۰ تهران

در تهران بیش از صد مرکز پلیس +۱۰ وجود دارد که در ادامه آدرس و شماره تماس هریک از آن‌ها را مشاهده می‌کنید. مراکز پلیس + ۱۰ در راستای اهداف دولت الکترونیک ایجاد شده‌اند.

مراکز پلیس + ۱۰ تهران

رویداد۲۴ مریم آیتی: شرکت پژوهش و توسعه ناجی یکی از زیرمجموعه‌های بنیاد تعاون نیروی انتظامی جمهوری اسلامی می‌باشد که در سال ۱۳۸۲ دفاتری را با عنوان دفاتر پلیس + ۱۰ تاسیس کرد. امروزه این مراکز با نام دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی شناخته می‌شوند.

در تهران بیش از صد مرکز پلیس +۱۰ وجود دارد که در ادامه آدرس و شماره تماس هریک از آن‌ها را مشاهده می‌کنید. مراکز پلیس + ۱۰ در راستای اهداف دولت الکترونیک ایجاد شده‌اند.  ساعت کار دفاتر پلیس + ۱۰ در سال ۱۴۰۱ در روز‌های هفته به غیر از پنج شنبه و جمعه و ایام تعطیل از ساعت ۷.۳۰ لغایت ۱۴.۳۰ است. این دفاتر در روز‌های پنج شنبه تا ساعت ۱۱.۳۰ به ارائه خدمات الکترونیکی مشغول هستند. سایت پلیس +۱۰ epolice.ir خدمات الکترونیک انتظامی میباشد که در این سایت خدمات متنوع همراه با اطلاعات و اخبار گوناگون آمده است. از جمله این خدمات:

خدمات وظیفه عمومی در پلیس +۱۰

• خرید دفترچه راهنمای وظیفه عمومی
• خدمات اینترنتی وظیفه عمومی
• خدمت تعویض کارت معافیت یا پایان خدمت
• خدمت صدور المثنی کارت معافیت یا پایان خدمت
• سایر خدمات وظیفه عمومی (عناوین تعرفه‌ها و مدارک لازم)

خدما ت کارت سوخت در پلیس +۱۰

• پیگیری صدور کارت سوخت
• خدمت صدور المثنی کارت سوخت
• خدمت رفع مسدودی کارت سوخت خودرو‌های دیزلی

گواهینامه

• خدمت تعویض یا المثنی گواهینامه

گذرنامه

• خدمت صدور گذرنامه
• دریافت شناسه گذرنامه

پیشگیری انتظامی

• خدمت درخواست گواهی تأیید عکس
• خدمت اعلام فقدان اسناد مدارک و وسایل

سایر خدمات

• خدمت صدور وضعیت خلافی خودرو
• خدمات اطلاعات اقتصادی خانوار (یارانه)
• خدمت درخواست گواهی پروانه کسب
• خدمت درخواست گواهی عدم سوء پیشینه
• خدمت اخذ علائم بیومتریک (چهره)

وظیفه عمومی

اگر شما مشمول خدمت سربازی یا به اصطلاح وظیفه عمومی شده باشید یا اگر شما والدینی هستید که فرزند ذکور شما مشمول خدمت سربازی شده است بهتر است بدانید که سایت epolice در این زمینه خدمات ارزشمندی را به شما عزیزان ارائه می‌کند. شما می‌توانید به درگاه خدمات الکترونیک انتظامی مراجعه کنید و از خدمات اینترنتی وظیفه عمومی خدمت صدور المثنی کارت معافیت یا پایان خدمت و سایر خدمات وظیفه عمومی (عناوین تعرفه‌ها و مدارک لازم) اطلاعات کسب کنید؛ بنابراین اگر کارت معافیت از خدمت یا کارت پایان خدمت شما مفقود شده است می‌توانید برای دریافت کارت المثنی به این درگاه مراجعه کنید.

خدمات کارت سوخت

یکی دیگر از خدمات با اهمیت و ارزشمند پلیس + ۱۰ خدمات آنلاین این درگاه در رابطه با کارت سوخت است. اگر کارت سوخت شما به هر دلیلی مفقود شده است و نیاز به دریافت المثنی کارت دارید اصلا جای نگرانی وجود ندارد. شما می‌توانید به سایت epolice مراجعه فرمایید و بر روی آیکون کارت سوخت کلیک کنید. در گام بعد لازم است عبارت خدمت صدور المثنی کارت سوخت را انتخاب نمایید. با مطالعه توضیحات ارائه شده و برخورداری از شرایط ذکر شده شما میتوانید به راحتی دریافت کارت المثنی خود را پیگیری کنید.

یکی دیگر از خدمات این بخش مربوط به صاحبان خودرو‌های دیزلی است. به عبارت بهتر اگر کارت سوخت خودرو دیزلی شما مسدود شده است می‌توانید با استفاده از خدمات این سایت مشکل مورد نظر را حل کنید. پس از مراجعه به سایت epolice لازم است بر روی آیکون کارت سوخت و بعد از آن بر روی خدمت رفع مسدودی کارت سوخت خودرو‌های دیزلی کلیک نمایید. با بررسی شرایط بیان شده می‌توانید خدمت مورد نظر را به راحتی پیگیری کنید.

خدمت تعویض یا المثنی گواهینامه

همانطورکه می‌دانید رانندگی بدون گواهینامه جرم محسوب می‌شود و به موجب ماده ۷۲۳ قانون مجازات اسلامی رانندگی بدون گواهی رسمی مجازات قانونی را در پی دارد. اما اگر کارت شما مفقود شود یا مدت اعتبار آن به پایان برسد چطور؟ در این مواقع لازم است شما به عنوان یک راننده هرچه سریع‌تر برای تعویض یا دریافت المثنی کارت خود اقدام کنید. برای افزایش راحتی شهروندان این سایت خدمت تعویض یا المثنی گواهینامه را ارائه داده است که از جمله مهم‌ترین خدمات آن محسوب می‌شود.

خدمت صدور و دریافت شناسه گذرنامه

تصور کنید که شما قصد سفر و خروج از کشور را دارید. یکی دیگر از خدمات پلیس + ۱۰ مربوط به صدور و دریافت شناسه گذرنامه است؛ بنابراین شما می‌توانید با مراجعه به این سایت برای صدور و دریافت شناسه گذرنامه درخواست خود را ارائه دهید تا با برخورداری از شرایط عنوان شده هرچه سریع‌تر درخواست شما پیگیری شود.

پیشگیری انتظامی

اگر شما قصد دریافت گواهی تایید عکس را داشته باشید می‌توانید از خدمات پلیس + ۱۰ بهره‌مند شوید. پس از مراجعه به سایت لازم است بر روی آیکون پیشگیری انتظامی کلیک کنید و خدمت درخواست گواهی تایید عکس را انتخاب نمایید. با برخورداری از شرایط بیان شده درخواست شما در دستور کار قرار خواهد گرفت.

اما اگر وسایل یا اسناد و مدارک شما مفقود شده باشند چطور؟ آیا خدمات پلیس + ۱۰ شامل خدمت مربوط به مفقودی اسناد و مدارک شما می‌شود؟ پاسخ مثبت است چراکه یکی دیگر از خدمات با اهمیت پلیس + ۱۰ ایجاد بستری در جهت اعلام فقدان اسناد مدارک و وسایل شما شهروندان محترم است. بطور مثال شما می‌توانید مفقود شدن مدارک شناسایی و تلفن همراه خود را با استفاده از خدمات این سایت اعلام کنید تا مورد بررسی قرار بگیرد.

سایر خدمات

ممکن است شما قصد فروش اتومبیل خود را داشته باشید یا اینکه سهوا در زمینه قوانین راهنمایی و رانندگی مرتکب خلافی شده باشید؛ بنابراین قصد استعلام و آگاهی از وضعیت خلافی اتومبیل‌تان را دارید. برای اینکار لازم است به سایت epolice مراجعه کنید. در ادامه لازم است بر روی قسمت سایر خدمات کلیک نمایید. در این قسمت شما به راحتی میتوانید خدمت صدور وضعیت خلافی خودرو را انتخاب کنید تا با برخورداری از شرایط بیان شده به درخواست شما رسیدگی شود.

یکی دیگر از خدمات آنلاین این سایت مربوط به طرح معیشتی خانوار یا همان یارانه معیشتی است. شما می‌توانید با استفاده از خدمت اطلاعات اقتصادی خانوار (یارانه) که در سایت epolice ارائه شده است اطلاعات مورد نیاز در رابطه با یارانه معیشتی را کسب کنید. اگر قصد ایجاد کسب و کار مورد نظر خود را دارید می‌توانید برای دریافت گواهی پروانه کسب با استفاده از پلیس + ۱۰ اقدام کنید.

در صورت استخدام در مشاغل دولتی یا غیر دولتی یا به هر دلیلی که از شما درخواست ارائه گواهی عدم سوء پیشینه دارند می‌توانید خیلی راحت از طریق خدمات این سایت درخواست خود را پیگیری نمایید. یکی دیگر از خدمات این سایت ارائه تقاضای شما مبنی بر اخذ علائم بیومتریک (چهره) است که در صورت برخورداری از شرایط مورد نیاز درخواست شما در دست اقدام قرار خواهد گرفت.

شماره گذاری اینترنتی خودرو

 از آنجایی که مراکز تعویض پلاک بسیار پر رفت و آمد هستند و ازدحام در این مراکز زیاد است پلیس + ۱۰ برای این مسئله راه حل مناسبی را در سایت epolice قرار داده است. بطوریکه با نوبت دهی اینترنتی زمان حضور شما در مراکز تعویض پلاک کاهش چشمگیری خواهد داشت. با این خدمت مهم از پلیس + ۱۰ از اتلاف انرژی و زمان بطور قابل توجهی جلوگیری می‌شود.

وضعیت ترخیص خودرو

یکی دیگر از اقدامات شایان توجه این سایت برخورداری از سامانه استعلام پیامکی وضعیت ترخیص خودرو است. صاحبان خودرو می‌توانند با توجه به شرایط مورد نیاز با استفاده از این سامانه پیامکی از وضعیت ترخیص اتومبیل خود آگاهی لازم را کسب کنند.

نوبت دهی اینترنتی دفاتر پلیس + ۱۰

به منظور رفاه حال شهروندان و جلوگیری از اتلاف وقت و انرژی امکان نوبت دهی دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی فراهم شده است. افراد متقاضی دریافت خدمات آنلاین پلیس + ۱۰ می‌توانند در این سامانه ثبت نام و نوبت خود را برای رسیدگی به امور مورد نظرشان دریافت کنند. برای این کار لازم است بر روی نوبت دهی دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی کلیک کنید. آنگاه از پنجره‌ای که پیش روی شما قرار می‌گیرد برای ثبت درخواست خود اقدام کنید.

آدرس دفاتر پلیس + ۱۰ در غرب تهران

۲۱۱۱۱۱    میدان پونک- بلوار میرزا بابایی – بین تقاطع عدل و سردار جنگل – نبش بن بست گلبرگ شمالی – پ ۹۶- طبقه اول    ۴۴۱۳۰۸۸
۲۱۱۱۱۲    فلکه دوم صادقیه – خیابان آیت الله کاشانی جنب پمپ بنزین پ ۳۷ طبقه همکف    ۴۴۰۶۱۴۹۵
۲۱۱۱۱۴    ستارخان – روبروی باقرخان بالای بانک ملی پلاک ۱۳۶ واحد ۲    ۶۶۵۵۳۱۷۳
۲۱۱۲۸۷    خیابان آزادی – بعد از دانشگاه شریف نرسیده به میدان آزادی روبه روی ایران فیلم نبش خیابان شهید بیک محمد لو (نورگاه سابق) پلاک ۱ طبقه ۱ واحد ۳    ۶۶۰۶۵۶۴۰
۲۱۱۱۱۵    بلوار شهید دادمان – نرسیده به پل یادگار امام – بعد از خ معراج- نبش خ میلاد – پ ۱۴۷    ۸۸۵۷۸۸۵۱
۲۱۱۱۱۶    بین فلکه اول و دوم صادقیه -روبروی پاساژ کیمیا – جنب پاساژ شب تاب – پلاک ۷۵۱- طبقه اول – روی همکف – واحد ۴    ۴۴۲۴۱۷۴۰
۲۱۱۱۱۸    شهرک ژاندارمری – خیابان ایثار – جنب مسجد امیر المومنین طبقه ۱ انتهای سالن    ۴۴۲۴۶۴۵۲
۲۱۱۱۱۹    گیشا – بین خ اول و سوم پلاک ۲۰ طبقه اول واحد ۳    ۸۸۲۷۸۹۷۹
۲۱۱۱۲۱    آیت اله کاشانی – سه راه جنت آباد-رو به روی مسجد نظام مافی – پلاک ۱۰ طبقه اول    ۴۴۱۴۰۷۲۹
۲۱۱۱۲۲    سعادت آباد – میدان سرو- ضلع شمال غربی- روبروی بانک سپه – ابتدای خ شبنم- پلاک ۲۱ طبقه اول    ۲۲۱۲۹۷۸۹
۲۱۱۱۳۵    خ آزادی - نرسیده به چهار راه خوش جنوبی - پ ۲۴۸ ساختمان نمونه طبقه همکف    ۶۶۸۴۲۱۷۹
۲۱۱۱۳۷    تهرانسر – بلوار لاله – بعداز خیابان طهماسبی – روبروی قنادی مولائی – پلاک ۱۴۶    ۴۴۵۶۷۳۶۴
۲۱۱۱۲۳    خیابان آزادی – خیابان زنجان شمالی – بلوار سیادت – روبروی مجتمع تجاری مفید – پ ۴۰ واحد ۱    ۶۶۵۵۰۸۷۴
۲۱۱۱۲۴    ستارخان – تهران ویلا – نبش خ توحیدی – جنب مسجد المهدی – پ ۶ – ساختمان تهران ویلا (مشکی رنگ) – واحد ۴    ۶۶۵۵۱۲۹۸
۲۱۱۱۲۵    انتهای خیابان اشرفی اصفهانی – ساختمان طبرستان – طبقه فوقانی بانک تجارت – واحد ۲    ۴۴۸۳۲۴۱۲
۲۱۱۲۲۴    خ ۲۱ متری جی - خ هاشمی - روبروی مسجد علی اکبر - ک ش محمدی پور - پ ۳    ۶۶۰۵۲۵۰۹
۲۱۱۱۴۳    ضلع شمال غربی میدان المپیک - درب حیاط مسجد - پشت ایستگاه پلیس    ۴۴۷۶۵۰۹۳
۲۱۱۱۲۶    شهران – نرسیده به فلکه دوم شهران – نبش خیابان شهید پالیک – ساختمان سبا – ط اول – واحد یک    ۴۴۳۲۵۹۸۳
۲۱۱۱۵۸    مهرآباد جنوبی - بیست متری شمشیری - جنب هنرستان نظام مافی – روبروی بانک آینده – پلاک ۱۹۰    ۶۶۶۸۹۳۹۰
۲۱۱۱۲۷    بلوار فردوس - بین ستاری و ابراهیمی جنوبی- رو به روی آموزش و پرورش منطقه ۵ - پلاک ۴۳۱ - طبقه اول - طبقه فوقانی بانک سامان    ۴۴۰۵۵۵۵۸
۲۱۱۱۲۸    جنت آباد مرکزی - نبش کوچه هفتم مخابرات - طبقه فوقانی داروخانه جنت    ۴۴۴۰۵۵۵۹
۲۱۱۱۶۴    تهرانسر – بلوار اصلی تهرانسر – خ ۱۴ – پ -۱۱۴ – واحد ۲    ۴۴۵۱۳۹۷۰
۲۱۱۱۶۵    خیابان فردوسی - بالا‌تر از تقاطع خیابان منوچهری - نبش کوچه صبح امروز - پلاک ۳۴۵ - طبقه اول    ۶۶۷۶۱۸۳۱
۲۱۱۱۶۲    بلوار اشرفی اصفهانی - باغ فیض - خ ناطق نوری - خ قانع ۲۰ متری - خجسته پور - کوچه شاهد - رو بروی مسجد اباعبدالله حسین - جنب حکیم غرب - پ ۴    ۴۴۰۵۵۰۹۸
۲۱۱۱۴۸    تهرانسر- بلوار اصلی - نبش چهارراه صدف – جنب بانک صادرات - پلاک ۴۵    ۴۴۵۴۶۶۶۴
۲۱۱۲۷۷    خیابان آزادی – خیابان جیحون – بعد از چهارراه بهنود پ ۷۳۰ ط ۲    ۶۶۱۹۷۱۸۵
۲۱۱۱۷۳    خیابان مطهری - بعد از تقاطع سهروردی – نبش ک حکمی- پ ۱ واحد ۲    ۸۶۰۲۲۹۱۲
۲۱۱۱۷۴    خیابان ولیعصر - ۲۰۰ متر بالا‌تر از میدان ونک - خیابان برادران شریفی - بعد از کلانتری ۱۰۳ گاندی - پلاک ۱۰ -طبقه همکف - واحد ۲    ۸۸۸۷۸۴۹۹
۲۱۱۶۱۲۳۲۸    سعادت آباد - بلوار دریا - نرسیده به چهار راه قدس - پ ۱۰    ۸۸۵۷۲۲۷۰
۲۱۱۶۱۲۳۳۱    خیابان شادمان (شادمهر) - چهار راه صالحیان - رو به روی خیابان استوار و بانک کشاورزی - نبش کوچه صالحیان - پلاک ۳۱۷    ۶۶۵۲۴۴۷۵

آدرس دفاتر پلیس + ۱۰ در مرکز تهران

۲۱۱۱۹۱    خ انقلاب روبروی لاله زار نو نبش کوچه شهید کریمی پلاک ۴۹۷ طبقه اول    ۸۸۳۴۲۸۹۱
۲۱۱۳۳۲    میدان انقلاب ضلع شمال شرقی میدان نبش کارگر شمالی جنب بانک شهر ساختمان ۱۱۳۵ (پ ۴۸ قدیم) واحد ۶    ۶۶۴۷۸۰۰۲
۲۱۱۶۱۲۳۳۵    تهران ولیعصر نرسیده به میدان تجریش ابتدای باغ فردوس پلاک ۸ طبقه فوقانی راک برگر واحد ۲    ۲۲۷۰۷۱۷۷
۲۱۱۱۹۲    ضلع شمال غربی چهارراه ولیعصر به سمت میدان انقلاب نرسیده به خیابان برادران مظفر شمالی پ ۹۰۳ طبقه دوم    ۶۶۷۴۹۶۲۱
۲۱۱۱۲۹    خ ولیعصر رو به روی درب اصلی پارک ملت - ک شناسا - پ ۳ واحد ۱    ۲۲۶۵۰۴۶۶
۲۱۱۱۳۱    چهارراه آیت اله سعیدی پایین‌تر از چهارراه یافت آباد بعد از آتش نشانی - نبش ک ش نقدی - پ ۱۰۵۸ - ط اول    ۶۶۲۴۰۲۶۷
۲۱۱۲۰۶    خیابان کارگر شمالی - پایین‌تر از بیمارستان قلب - پلاک ۱۴۱۶ طبقه اول    ۸۸۳۳۳۴۴۳
۲۱۱۱۹۷    خیابان فاطمی روبروی وزارت کشور نبش کوچه چهارم پ ۶۶ ط ۱    ۸۸۹۸۱۴۴۵
۲۱۱۱۹۸    خ ولیعصر (عج) بالا‌تر از زرتشت - مقابل پمپ بنزین - نبش کوچه نور بخش - ساختمان بهرام - پلاک ۱ طبقه ۱ واحد ۱    ۸۸۹۴۵۳۱۸
۲۱۱۲۰۱    خ جمهوری - خیابان گلشن - نبش اذربایجان - پ ۲۸ ط همکف    ۶۶۵۶۸۹۴۲
۲۱۱۱۴۱    خیابان قزوین دوراهی قپان پلاک ۹۴۹ (طبقه فوقانی بانک مسکن)    ۵۵۷۸۸۲۴۱
۲۱۱۱۹۴    خیابان کارگر جنوبی بین میدان حر و چهارراه لشگر نبش کوچه قدیانی پلاک ۸۷۵ طبقه اول    ۶۶۴۸۸۵۶۲
۲۱۱۱۴۴    خیابان امام خمینی بین کارون و قصرالدشت مقابل مخابرات مالک اشتر کوچه اله وردی بن بست مهر شرقی پلاک ۴/۲    ۶۶۶۷۷۷۷۱
۲۱۱۱۴۵    خیابان امام خمینی بین نواب و چهار راه رودکی پ ۴۴۷ طبقه اول    ۶۶۸۹۱۳۵۲
۲۱۱۱۴۶    شهرک ولیعصر خیابان شهیدان آقایی (حیدری شمالی) نبش خیابان شهیدان بهرامی (یاران) پلاک ۲۴۹    ۶۶۲۱۸۰۰۴

آدرس دفاتر پلیس + ۱۰ در جنوب تهران

۲۱۱۱۵۱    خانی آباد نو – نبش سه راه شریعتی – ابتدای خ مهران – ساختمان تاج- پلاک ۷ ط اول    
۲۱۱۱۵۴    شهرک راه اهن خ ۲۴ متری هوا نیروز جنب مجتمع نیلوفر خ دنای غربی مرکز تجاری نیلوفر ط ۲    ۴۴۷۴۱۵۷۵
۲۱۱۲۶۹    خ نبرد جنوبی- بلوار شهید ده حقی -. چهار راه دانشگاه -بلوار شاهد -نبش نصر ۲-پلاک ۲- ساختمان مسجد القران-۲    ۳۳۴۳۴۰۰۹
۲۱۱۲۷۱    میدان ابوذر ۲۰ متری ابوذر مقابل مسجد جامع ابوذر پ ۵۳۴    ۵۵۷۹۵۴۰۱
۲۱۱۲۷۲    یافت آباد بالا‌تر از چهار راه قهوه خانه الغدیر شمالی نبش ک بیگی پ ۱۸۱    ۶۶۳۲۳۲۵۶
۲۱۱۲۷۳    خ خلیج فارس نبش ک توحید جنب تعاونی ثامن الائمه ساختمان مهدی ط ۱ واحد ۳    ۶۶۲۷۱۴۷۸
۲۱۱۲۷۵    خیابان سراج پایین‌تر از دلاوران بعد از کوچه اعرابی پلاک ۲۱۸    ۷۷۰۹۱۰۳۱
۲۱۱۲۷۸    خیابان ۱۵ خرداد شرقی کوچه امامزاده یحیی پلاک ۴    ۳۳۱۲۰۵۹۲
۲۱۱۲۹۱    شریعتی خ دولت – چهارراه قنات – ابتدای خ آقا میری نبش بن بست هاشمیان ساختمان مسعود پلاک ۱۶ ط اول واحد ۲    ۲۲۷۸۲۰۵۵
۲۱۱۲۹۵    خ اجاره دار – شیخ صفی و اجاره دار    ۸۸۷۳۴۵۷۶
۲۱۱۱۶۹    عبدل اباد – خ شکوفه خ ورزش خ پونه پ ۷    ۵۵۸۵۵۷۶۸
۲۱۱۱۷۱    چیذر – میدان امامزاده علی اکبر – کوچه رحیمی پ ۴ ط ۱    ۲۲۲۱۳۱۴۴
۲۱۱۱۹۳    میدان خراسان خیابان خراسان پ ۹    ۳۳۵۵۹۵۷۴
۲۱۱۲۰۲    چهارراه ابوسعید – به سمت شمال – خیابان وحدت اسلامی – پلاک ۸۰۷    ۵۵۱۶۹۵۵۶
۲۱۱۲۰۷    خیابان شوش شرقی – بین ارج و شقاقی – جنب درمانگاه رازی – پلاک ۱۷۴ – طبقه اول    ۵۵۰۴۱۲۲۰
۲۱۱۲۰۸    خیام جنوبی – مختاری شرقی – پلاک ۱۳۸    ۵۵۶۲۷۱۸۳
۲۱۱۲۰۹    میدان رازی خ هلال احمر جنب درمانگاه استخر پ ۲    ۵۵۶۵۷۵۶۳
۲۱۱۲۱۱    شهر ری – خ فدائیان اسلام – بعد از پل سیمان روبروی اداره برق منگل – پلاک ۳۴۹ ط ۱ ول    ۳۳۳۹۴۲۲۴
۲۱۱۲۱۳    خ ش رجایی ایستگاه ورزشگاه – مقابل در مانگاه اطمینان – پلاک ۳۶۷    ۵۵۳۳۹۸۰۰
۲۱۱۲۱۵    نازی آباد – خ مدائن – خ یاسری – پلاک ۵    ۵۵۰۸۱۴۵۲
۲۱۱۲۱۷    باقرشهر- خیابان امام خمینی (ره) – ۱۶ متری ولیعصر (عج) جنب مسجد جامع ولیعصر (عج) پ ۶۳    ۵۵۲۰۸۲۱۵
۲۱۱۲۱۸    پیروزی خ نبرد شمالی پائین‌تر از خ ائمه اطهار ک شهید میرقاسمی پ ۵    ۳۳۰۹۵۱۷۱
۲۱۱۲۱۹    شهرری میدان معلم جنب بانک رفاه کارگران ساختمان سامان ورودی یک واحد ۲    ۳۳۳۸۹۱۴۵
۲۱۱۲۲۱    فلکه اول خزانه خ ش فراهانی پلاک ۴ ط اول    ۵۵۱۸۹۰۹۳
۲۱۱۲۲۲    میدان رسالت خ هنگام خ فرجام خ آیت شمالی ایستگاه سید پلاک ۹۱۰ طبقه روی همکف    ۷۷۴۵۸۲۷۰
۲۱۱۲۲۳    نظام آباد شمالی روبروی بانک ملت پلاک ۱۰۲۰    ۷۷۶۹۴۱۱۳
۲۱۱۳۳۱    میدان راه آهن-جوادیه -ابتدای ۲۰ متری-روبروی بانک پاسارگاد-نبش کوچه شهید عباس اوغلی-پلاک ۱۶-طبقه اول    ۵۵۴۶۲۷۰۳
۲۱۱۶۱۲۳۳۲    شهرری میدان شهر ری خیابان قم بعد از مسجدالرضا پلاک ۱۴۲    ۵۵۹۱۲۰۱۶
۲۱۱۶۱۲۳۳۳    حسن آباد – بلوار امام خمینی _ جنب بانک صادرات _ کوچه شهید رستمی    ۵۶۲۲۲۲۳۶
۲۱۱۶۱۲۳۳۴    قیامدشت خ شهید بهشتی نبش کوچه ۵ پلاک ۹۳    ۳۳۵۸۳۳۸۰
۲۱۱۶۱۲۳۳۶    تهران خ زنجان شمالی روبروی آتش نشانی ابتدای شهید صالحی پ ۱    ۶۶۵۵۳۷۸۷
۲۱۱۲۲۵    خ بهارستان پایین‌تر از بیمارستان طرفه نبش پمپ بنزین ساختمان بهارستان پلاک ۸۵ واحد ۱۰    ۷۷۶۲۸۲۴۴
۲۱۱۲۲۶    یاخچی آباد خ بهمنیار ساختمان‌های اداری مفرح فاز ۱ ط دوم واحد ۱۱    ۵۵۳۱۴۵۰۸
۲۱۱۲۲۷    خیابان پیروزی. خیابان نبرد شمالی. خیابان افراسیابی – بین کوچه شهریور و وحدتی ساختمان فتاح    ۷۷۴۷۷۲۰۶
۲۱۱۲۲۹    شهر ری – دولت آباد – خیابان شهید غیوری – نرسیده به میدان شهید بروجردی – بین کوچه شهید حسن زاده و کلانتری ۱۶۷ – پ ۴۵۱    ۳۶۶۵۶۰۲۷

آدرس دفاتر پلیس + ۱۰ در شرق تهران

۲۱۱۱۵۷    رسالت مجیدیه شمالی خیابان استاد حسن بنا نبش ۴ راه پرتوی بین خ ابن علی و جانسپار پ ۵۳۵ ط ۱    ۲۲۳۱۹۳۴۴
۲۱۱۱۸۷    ضلع شمال غربی پل سیدخندان نبش خیابان شقاقی ساختمان ۱۰۰۰ بلوک ۱ طبقه ۱ واحد ۱    ۲۲۸۸۸۱۱۰
۲۱۱۱۶۱    میدان سپاه ضلع جنوب غربی میدان پلاک ۱۹۴ طبقه ۱    ۷۷۶۴۷۶۴۲
کد: ۲۱۱۱۶۳    خ ۱۷ شهریور پایین‌تر از شهدا نبش چهارراه ورزشگاه روبروی بانک ملی پ ۱۳۴۲ ط اول    ۳۳۵۴۰۰۷۸
۲۱۱۲۳۱    تهرانپارس بین فلکه سوم و چهارم نبش ۲۰۸ شرقی طبقه فوقانی بانک ملت    ۷۷۰۷۲۱۶۹
۲۱۱۲۳۲    خ دماوند اول بزرگراه باقری پشت بانک صادرات نبش کوچه ۱۰۱ پلاک ۳۲ طبقه اول    ۷۷۹۵۲۴۵۸
۲۱۱۲۳۵    تهرانپارس بین فلکه اول و سه راه تهرانپارس جنب بانک ملی پلاک ۱۸ طبقه اول    ۷۷۲۹۵۰۵۱
۲۱۱۲۳۶    میدان رسالت جنب مسجدالرسول (ص) پاساژ مسجدالرسول (ص) طبقه اول    ۷۷۲۰۲۵۸۴
۲۱۱۲۳۷    نارمک خیابان دردشت تقاطع جانبازان شرقی (گلبرگ) پلاک ۳۸۸    ۷۷۸۰۶۱۷۲
۲۱۱۲۳۸    رسالت خ هنگام م الغدیر جنب بانک مسکن پ ۲۶۴    ۷۷۱۹۶۶۶۵
۲۱۱۲۴۲    تهرانپارس – حکیمیه – بلوار بهار – جنب بانک پاسارگاد – پ ۱۴۹    ۷۷۳۱۱۹۶۴
۲۱۱۲۴۴    ضلع جنوب غربی میدان هفت حوض جنب بانک تجارت پلاک ۲ واحد ۲    ۷۷۹۲۴۵۸۰
۲۱۱۳۱۱    تهرانپارس خ ش ناهیدی (جشنواره) م اشراق خ ش زهدی (امین) چهارراه تپه ۴۵ متری شریعتی پلاک ۱۴۱    ۷۷۷۹۷۷۳۵
۲۱۱۳۱۲    تهرانپارس میدان پروین مابین تالار امیران و شیرینی پدیده شرق پ ۲۸۰ ط ۱    ۷۷۷۴۳۰۳۲

آدرس دفاتر پلیس + ۱۰ در شمال تهران

۲۱۱۱۶۸    خیابان شریعتی بالاتر از خ ملک پلاک ۵۶۱    ۸۸۱۴۶۳۹۷
۲۱۱۱۷۲    خ شریعتی نرسیده به م قدس جنب بیمه تامین اجتماعی بن بست اختصاصی پلاک ۱ واحد ۱    ۲۲۷۵۹۲۱۶
۲۱۱۱۷۶    میدان آرژانتین – بلوار بیهقی – انتهای بلوار – نبش خیابان ۸ غربی – پلاک ۴ – طبقه اول    ۸۸۵۴۹۲۸۶
۲۱۱۱۷۸    پاسداران – ۲۰۰ متر پائین‌تر از چهارراه پاسداران – جنب فروشگاه تعاونی ۰۶ – داخل پارکینگ ۰۶    ۲۲۷۶۳۸۷۶
۲۱۱۱۸۲    خ ملاصدرا خ شیخ بهائی شمالی جنب بانک ایران زمین پ ۷۸ تغییر    ۸۸۰۴۶۴۰۳
۲۱۱۱۸۳    میرداماد – میدان مادر (محسنی) – به طرف شریعتی – نبش خیابان رودبار غربی – شماره ۱۴ طبقه اول    ۲۲۲۲۷۷۸۰
۲۱۱۱۸۵    ولنجک – بلوار دانشجو – بالاتر از میدان یاسمن – روبرو منظومه خرد – کلینیک ولنجک – همکف    ۲۲۱۸۳۳۲۰
۲۱۱۱۸۹    شریعتی بالاتر از خیابان یخچال نبش کوچه سرافراز و خیابان یاسمن (ضلع شرقی مترو قلهک) پلاک ۱۵۱۷    ۲۲۶۳۷۳۵۰
۲۱۱۱۹۶    م شهدا خیابان خ مجاهدین اسلام جنب بیمارستان شفا یحیائیان نبش خیابان آقاجانلو – پ ۲۳۶ جدید – ط همکف    ۳۳۱۳۴۸۷۶
۲۱۱۲۲۸    خ میرداماد روبروی بانک مرکزی جنب اداره مالیاتی ساختمان ش ۱۶۵ پ ۱۴۹    ۲۲۲۵۶۷۷۲
۲۱۱۲۴۳    نیاوران خ پور ابتهاج ایستگاه کاشانک پلاک ۳۰۸    ۲۶۱۲۵۵۵۰
۲۱۱۲۴۵    انتهای جاده لشگرک – ابتدای رودبار قصران – زردبند – جنب مسجد حضرت علی (ع) – پلاک ۱۴۰ – طبقه اول    ۲۶۵۳۲۵۹۲
۲۱۱۲۴۶    پاسداران میدان هروی جنب بانک شهر پلاک ۳    ۲۲۹۳۰۱۵۴
۲۱۱۲۴۷    تهرانپارس قنات کوثر بلوار مطهری بین خ دوم و سوم شرقی (لاین کندرو ش باقری) پ ۳۱۰    ۷۷۰۸۴۵۰۰
۲۱۱۲۴۸    خیابان جانبازان غربی حدفاصل میدان سبلان و میدان امام رضا (ع) طبقه بالای داروخانه مسعودی پ ۱۷    ۸۸۴۴۳۰۶۷
۲۱۱۲۴۹    خیابان دماوند – چهارراه آیت – روبروی سینما ماندانا بین بانک مسکن و اقتصاد ساختمان ۱۱۰ پ ۵۸۷ ط ۲ واحد ۶    ۷۷۹۳۹۸۴۸
۲۱۱۲۵۲    میدان امام حسین (ع) – ابتدای خ دماوند – روبروی ایستگاه BRT فرودگاه – ساختمان الهادی    ۷۷۵۹۳۰۷۶
۲۱۱۲۵۴    ۲۰ متری افسریه – بین ۱۵ متری سوم و چهارم – پ ۴۳۷- ط اول    ۳۳۸۱۲۳۷۰
۲۱۱۲۵۷    سه راه افسریه – خیابان خاوران – روبروی پایانه مسافری – پلاک ۱۶۲    ۳۳۶۵۷۱۳۴
۲۱۱۲۵۸    خیابان پیروزی (غرب به شرق) بعد از اتوبان امام علی نبش خیابان زینتی افخم پلاک ۳۷۰ طبقه اول    ۳۳۳۱۸۹۶۹
۲۱۱۲۵۹    خاوران مشیریه میدان آقانور خیابان مزینانی (۳۰ متری صالحی) نبش ک ۹ شرقی ساختمان عرشیا پ ۴۱۵ ط ۲    ۳۳۴۷۱۴۴۹
۲۱۱۲۶۱    افسریه – بلوار قصر فیروزه – اول ۲۰ متری قائم – نبش کوچه شهید عطایی یکم – پلاک ۲۴۹    ۳۳۶۵۵۱۹۲
۲۱۱۲۶۳    خیابان سی متری نیروی هوایی نبش خ احمدزاده پلاک ۳۵۷    ۷۷۴۲۷۱۶۹
۲۱۱۲۶۵    فلکه دوم تهرانپارس خ جشنواره نرسیده به چهارراه سید الشهدا پ ۱۱۵/۱    ۷۷۸۷۰۹۷۳
۲۱۱۲۶۶    یوسف آباد خ اسد ابادی نبش خ ۴۰-پلاک ۲۹۲ ط ۲ واحد ۷    ۸۸۶۲۹۳۸۰
۲۱۱۲۶۷    زرگراه آیت الله سعیدی شهرک دولت خواه خیابان شهید شکری_ کوچه ۲۳ شهید نژاد اکبر _    ۵۵۸۸۱۵۹۹
۲۱۱۲۶۸    بلوار آیت اله کاشانی م شهرزیبا خ مرادی پ ۱۰    ۴۴۱۵۸۰۰۵
۲۱۱۲۷۹    بلوار ارتش بین مینی سیتی و اتوبان امام علی جنب بانک پاسارگاد و اداره پست لشگرک پلاک ۱۱۳ طبقه اول    ۲۲۴۸۴۱۰۰
۲۱۱۲۸۱    ضلع شمالی میدان هفت تیر نبش کوچه شاهرخ – پ ۳۰ طبقه اول    ۸۸۸۲۵۰۹۴
۲۱۱۲۸۳    خیابان خاوران بعد از اتوبان امام علی روبروی پارک فدائیان اسلام بین ایستگاه اتابک و باسکول نبش کوچه خوشانباش ساختمان بعثت طبقه اول واحد یک پلاک ۴۴۶    ۳۳۷۲۰۹۵۵
۲۱۱۲۸۴    بزرگراه ستاری روبروی مجتمع کورش نبش پیامبر غربی ساختمان گلستان پلاک ۸۴ طبقه اول واحد ۱۲    ۴۴۰۴۵۰۳۱
۲۱۱۲۸۵    خ سبلان شمالی نبش کوچه یوسفی پ ۵۴۸    ۸۸۴۷۱۸۹۳
۲۱۱۲۸۶    میدان ولیعصر – خیابان کریم خان – ابتدای حافظ – روبروی پارکینگ طبقاتی حافظ – پلاک ۵۳۹ طبقه ۲    ۸۶۰۳۶۱۶۷
۲۱۱۲۹۲    خیابان شهید مطهری – جنب خیابان سنایی – پلاک ۳۷۸ – واحد ۱-۱    ۸۶۰۷۱۰۷۲
۲۱۱۲۹۳    شهرک اکباتان فاز ۱ خ نفیسی ساختمان وانان پ ۷ واحد ۳    ۴۴۶۳۱۳۴۷
۲۱۱۲۹۴    خیابان پاسداران- خیابان شهید کشوری- سه راه ضرابخانه- طبقه فوقانی داروخانه    ۲۲۸۶۷۶۷۴
۲۱۱۳۱۳    اقدسیه روبروی مسجد امام جعفر صادق (ع) پلاک ۲۰    ۲۲۸۰۴۸۵۷
۲۱۱۳۱۴    شمس آباد- خ استاد حسن بنا- بالاتر از میدان ملت- پیچ شمس آباد- پشت بانک ملت- کوچه نعمتی- پ ۱    ۲۲۳۰۱۴۰۶

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: نیروی انتطامی
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان