تاریخ انتشار: ۱۵:۰۱ - ۱۲ اسفند ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۴۳ نظر

علم‌الهدی: دیگر اقتدار امنیتی نظام نمی‌تواند درباره حجاب میدان‌داری کند، برادران و خواهران مقابل کشف حجاب بایستید!

امام جمعه مشهد درباره حجاب گفت : فضا را به جایی رسانده‌اند که هر نهاد حاکمیتی در این حوزه اقدام کند، چنین تلقی می‌شود که حجاب حکومتی است و بر این اساس، دیگر اقتدار امنیتی نظام نمی‌تواند در این عرصه میدان‌داری کند.

سید احمد علم‌الهدی

رویداد۲۴ حجت الاسلام سید احمد علم‌الهدی در خطبه سیاسی نماز جمعه این هفته که ظهر امروز در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار شد، با اشاره به فرارسیدن سالروز ولادت امام زمان(عج) در روز نیمه‎شعبان اظهار کرد: هجده سال است که اجتماع منتظران ظهور در این شهر برگزار می‌شود تا مشهدی‌ها حلول نور وجودی امام عصر(ارواحنا فداه) را به جد بزرگوارش امام رضا(ع) تبریک بگویند. امسال هم در روز چهارشنبه ساعت 9 صبح برگزار می‌شود و از همه برادران و خواهران گرامی دعوت می‌کنم که در این آیین شرکت کنند و عشق و ارادتشان به امام زمان(عج) را پیش چشم امام هشتم(ع) به تصویر بکشند.

وی افزود: در این مناسبت، عده‌ای از عناصر و عوامل ارتجاعی از ملی مذهبیون گرفته تا فتنه گران سال 1388 و پیروان دولت عبرت، پیامی را در فضای مجازی توسعه می‌دهند و تأکید دارند که نظام اسلامی نباید دشمن‌تراشی کند و با آمریکا درگیر شود. آیا این دشمن‌تراشی است؟ خیر، این دشمن‌شناسی است.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی، استکبار جهانی را دشمن حقیقی ملت ایران خواند و خاطرنشان کرد: آن زمان که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید، آن‌ها متوجه شدند که کشوری را از حوزه تسلط خود از دست دادند و بر همین اساس، تلاش کردند تا کشور را دوباره به دست بیاورند. به همین دلیل، عباس امیرانتظام و جاسوسان دیگری را در دولت موقت به کار گرفتند اما با این حال، ملت ایران نشان داد که دل‌بسته انقلاب خود است و از آن دفاع می‌کند.

وی ادامه داد: پس از این و در گام بعد، آمریکا تلاش داشت تا این انقلاب حداقل به منطقه تسری پیدا نکند اما برخلاف این خواسته، هم‌اکنون این انقلاب به سرتاسر منطقه در حال تسری است. اینجاست که منابع اصلی درآمدی و ثروت ایالات‌متحده که از غارت اموال ملت‌های این منطقه به دست می‌آید، در خطر قرار می‌گیرد و مسیر زوال ایالات‌متحده آغاز می‌شود.

امام‌جمعه مشهد با بیان اینکه امروز در منطقه حرف اول را نظام ایران می‌زند و سیاست‌گذار قطعی در این منطقه، نظام اسلامی ملت ایران است، گفت: در این شرایط، آن‌ها یک قدم دیگر هم عقب‌نشینی کرده و به این باور رسیده‌اند که رقیب جدیدی در نظم نوین جهانی برایشان ایجاد شده که قدرت جهانی و کنترل امور عالم را فقط در حیطه شایستگی خدا و حجت او روی زمین می‌داند.

او ابراز کرد: توسعه ارتباطات اقتضا می‌کند که جهان یک مدیر واحد داشته باشد و اندیشه انقلاب اسلامی آن است که این مدیر واحد، خدا و نماینده برحق او روی زمین است. اینجاست که پس تا می‌تواند تلاش می‌کند تا انقلاب را براندازی کند. مقام معظم رهبری فرمودند که جبهه انقلاب در برابر استکبار، همان جبهه توحیدی در برابر طاغوت است؛ یعنی هرچه از قوم عاد و ثمود می‌دانیم، امروزه در آمریکا و نظام سلطه متمرکز شده و در برابر آن هم انقلاب اسلامی در استمرار نهضت انبیا و اولیای الهی در برابر آن ایستاده است. این دشمن‌تراشی نیست بلکه دشمن‌شناسی است.


بیشتربخوانید: بی‌حجابی زنان جرم است/ اشخاص حقیقی یا حقوقی حق ندارند در برابر اجرای امر به معروف مانع ایجاد کنند


علم‌الهدی در تشریح دو راهبرد دشمن در براندازی نظام اسلامی یادآور شد: امروز دشمن از هر ابزاری در فتنه و توطئه استفاده می‌کند تا این نظام را براندازی کند و اگر هم فتنه‌ای را از دستور کار خارج کرده، به خاطر آن است که باور دارد دیگر نمی‌تواند از آن بهره‌ای ببرد. امروزه جنگ ارزی و ترویج بدحجابی دو راهبرد ویژه دشمن است و باید با آن مقابله کرد.

وی تصریح کرد: اخیراً در «دانشگاه جانز هاپکینز» آمریکا، اتاق شبیه‌سازی جنگ اقتصادی با ایران تشکیل شده و «مارک دوبوویتز» که فارغ‌التحصیل «دانشگاه اورشلیم» و از فرماندهان جنگ اقتصادی با ایران است، در آخرین توییت خود به صراحت اعلام کرده که دلار در ایران به 600 هزار ریال می‌رسد.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: برادر من که سرمایه خود را در پناه دلار قرار دادی تا با معامله آن به سود برسی، بدان که بی‌اختیار تبدیل به سرباز و پیاده‌نظام آمریکا در این جنگ اقتصادی شده‌ای. بنده مرجع نیستم که یک عمل را حلال یا حرام بدانم اما تعجب من از برادری است که جنسی را تهیه می‌کند تا وقتی دلار گران‌تر شد، آن را به چند برابر قیمت بفروشد، برادر من، تو مسلمانی، این کار چه مبنایی دارد؟

وی با تأکید بر این‌که فتنه دوم در حوزه حجاب است، ابراز کرد: فضا را به جایی رسانده‌اند که هر نهاد حاکمیتی در این حوزه اقدام کند، چنین تلقی می‌شود که حجاب حکومتی است و بر این اساس، دیگر اقتدار امنیتی نظام نمی‌تواند در این عرصه میدان‌داری کند؛ امام راحل از روز اول، آمریکا را شیطان بزرگ خواندند. شیطان بزرگ از ابتدا هرچه توطئه کرده شکست خورده و در این دو توطئه هم شکست خواهد خورد. مدیران و مسئولان در تمام عرصه‌ها دست‌به‌کار هستند تا فتنه دشمن را خنثی کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به آیه هفت سوره مبارکه محمد(ص) خاطرنشان کرد: برادران و خواهران، در هشت سال دفاع مقدس همه دنیا به سر این نظام ریخت اما مردم به میدان آمدند و از انقلاب خود دفاع کردند. امروز هم‌چنین جنگ ناجوانمردانه‌ای حتی سخت‌تر از جنگ نظامی در جریان است اما بازهم اگر کمک مردم در کار باشد، دین خدا پیروز خواهد شد.

وی با بیان این‌که نصرت الهی وقتی وارد می‌شود که مردم در خواست یک هدف، متفق و هم‌نظر باشند، تأکید کرد: همان‌طور که در قرآن کریم هم برای نصرت الهی شرط گذاشته شده و فرموده «اِن تَنصُرُوا الله یَنصُرُکُم» یعنی اگر شما خدا را یاری کردید، خدا هم شما را یاری می‌کند.

او ادامه داد: در مسئله حجاب همه شما برادران و خواهران باید بایستید و با جریان کشف حجاب مقابله کنید. در عرصه جنگ ارزی هم فراتر از در نظر گرفتن سود شخصی، نباید به امید گران شدن، ارز ذخیره کرد و باد به آتش دشمن رساند.

امام‌جمعه مشهد مقدس، دشمنی با اسلام را حقیقت امروز آمریکا دانست و خاطرنشان کرد: نظام اسلامی دشمن‌تراش نیست بلکه در برابر دشمنی مقاوم است و مقاومت می‌کند. رهبر بصیر و حکیم ما قهرمان مقاومت در برابر دشمنان و یک حکیم عارف و بصیر در جریان دشمن‌شناسی است و «مرگ بر آمریکا» که مردم بر زبان می‌رانند، در استمرار دشمن‌تراشی نیست زیرا این جنگ را نظام سلطه پیش از همه آغاز کرده و فلسفه وجودی خود را در گرو آن می‌داند.

منبع: انتخاب
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
0
27
مایا صباغ.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
علم الهدی!
تو الان خودت مجرمی
کشته های اعتراضات اخیر گردن توست
خودتو آماده کن برای روز معلوم
خدا به تو و ابلیس مهلت داده
ولی مهلت شما برادرای جوونی بالاخره تموم میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
بالاخره آتش بیار معرکه!! فرمان آتش به اختیار را امضاء کرد!! تا مزدوران خود را به جان مردم بیندازد و فتنه دو قطبی ایجاد کند و از آب گل آلود ماهی بگیرد!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
نه تنها اقتدار امنیتی تون حکومتی شده بلکه جشنها و راهپیمایی هاتون هم حکومتی شده و همه اونایی که شرکت میکنن عمال حکومتن که یا از روی جبر یا از روی ترس که مبادا وزق برگرده و پرده رسواییشان در افته خودشون و خونوادشون رو میارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
به به
استاد علم الهدی دستور حمله رو صادر فرمودن
پس لطف کن عواقبش رو هم گردن بگیر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
1
48
اعتراف کردند که نمیتونند مقاومت کنند.
علم‌الهدی: دیگر اقتدار امنیتی نظام نمی‌تواند درباره حجاب میدان‌داری کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
2
43
هرج و مرجی دیگر به پیش ...
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
حملات شیمیایی به مدارس دخترانه کا آتش به اختیار ها است و علم الهدا داره آنها را ترغیب به خشونت بیشتر می کند
احد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
59
1
خوشم میاد سید ازت

خاری هستی بر چشم دشمنان

بر چشم بی … ها

و بر چشم بی … ها

حالا ببین همینا چقدر زیر کامنت من و کلا تو این خبر بد و بیراه مینویسن

ببینید فقط
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
ما دژمنان‌مثل شما بصیرت نداریم ببخشید ما سر سفره حلال بزرگ شدیم نمیتونیم با خیانت و دروغ ظلم و فساد کنار بیاییم ما نسبت به فقر و نداری و آه مظلوم حساسیم
پیامبر می‌فرماید مدعیان اسلام در اخر الزمان از همه دنیا نسبت به اسلام کافر ترند
جهل
استبداد
کفر
ناشناس
| Iraq |
۱۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
برادر عزیز سایت ردیداد۲۴ لیاقت نداره نظر انقلابی نزار بزارش برا همین جماعت ضد انقلاب کثیف ترین سایتی حیدری
برکه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
هوی احد
یکی بیاد بزور سرت پارچه بندازه
خوشت میاد؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
احد!
از ابلیس چطور؟
از اونم خوشت میاد
الهی خودت و خانواده ت
با ابلیس و علم الهدی یکجا محشور بشین
آزادی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
مشکل داری با رویداد ۲۴ برو تسنیم و بقیه رسانه های اصولگرا کامنت بده حالا خوبه اینجا کامنت های شما رو نشون میده تو سایت های خودتون که فقط کامنت های عرزشی ها رو منتشر میکنه
ناشناس
| Canada |
۰۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
لابد تو هم مثل مهران رجبی هستی و با بد و بیراه شنیدن کلی ذوق میکنی ، نوش جان
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
0
46
فقط میخواد مردمو بجون هم بندازه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
برو بابا چرا زیر زمین میری ذومنبر خودت جمع کن مملکت ویران شد جلو گرسنگی بیچارگی ویرانی بیماری بیکاری خرج مرج دزدی غارت وچپاول طلا ها سیسمونیها فرزندان سران درخارج فساد بگیر برو
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
12
2
خوب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
1
45
این بنده خدا خیلی خیلی حالش بده!
یعنی به این مضخرفاتی که میگه واقعاً باور داره؟!!!
از این ساده لوحانه تر ، احمقانه تر و بی منطق تر هم مگه میشه حرف مفت زد؟

آخه این ها با چه استدلالی فکر می کنن که ایران و ایدئولوژی و گفتمان رسمی و رایج بین سرانش قراره حرف اول را در جهان بزنه؟
اونهم وقتی حتی در بین مسلمانان جهان هم ما در اقلیت کوچکی قرار داریم!
یعنی الان قراره کل جهان پیرو ولایت فقیه بشن و منتظر ظهور!!!
ارتباط اینها با جهان خارج ، حتی به اندازه چند خیابون اونطرف تر از خونشون گویا قطع شده!
حتی بجز بولتن های مخصوص و روزنامه های کیهان و جوان ، مطالعه هم ندارن!

وقتی اینها در این حد و شدت می تونن دروغ بگن و مضخرفات غیرمنطقی و غیرعقلانی بیان کنن ، چطور میشه باور کرد که راجع به ۱۴۰۰ سال قبل راست میگن؟!
وقتی الان که اینهمه فیلم و سند و رسانه آزاد و قابل دسترس وجود داره به این راحتی حرف مفت زده میشه
دیگه ببینید مطالب مرتبط با ۱۳ قرن قبل چقدر صحت داره!
بشینید تا حرف اول را در جهان بزنید.
shahab
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
0
30
خوبه جناب علم الهی حداقل اقرارواذعان داشتی که اقتدار امنیتی نظام،دچارضعف وناتوانی وناکارآمدی شده!
همین که کسی چون جنابعالی معترف به شکست در مقابل جنبش«زن،زندگی،آزادی»گشته است بسی جای خشنودی وامیداست!!!
امیدوارم فردا از گفته خوبتان نادم و پشیمان نشوید!

راستی منظوراز«برادران وخواهران»،همان نیروهای خودسروآتش به اختیاراست،نه!؟مطمئن باش ازاینهاهم برای شما کاری ساخته نیست!
بیائیدهمینگونه که قبول کرده ایدازنیروهاواقتدارنظام ناامید شده اید،روبه مردم آوریدوجنبش واعتراضات مردم راکه حق هم هست،به رسمیت بشناسیدو ازخشونت وبگیروببندوامیدواهی که قبلابه اقتدارخودونظام داشتید،دست بردارید،که اکراین کار رابکنیدهم خودکمترزیان می بینیدوهم تحولات و تغییرات از داخل وبدون اتکابه نیروی بیگانه وخارحی(که بعضیهامثل رضا پهلوی ووابستگانش،امیدوچشم شان به خارج است)،وباکمترین هزینه،پیش خواهدرفت.و...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
1
47
فقط باید جلوی ملاهای متحجر عامی ایستاد که کشور را از بیخ و بن به هم ریخته اند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
1
42
این ادبیات فتنه جدید این بشره!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
1
28
هرچه بیشتر گند بزنید ارث پدرتان که نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
0
28
ایشان عملا مروچ انارشیسم وهرچ ومرچ درکشورشدن ومردم رامقابل قرارداده ومسولین هیچ واکنشی نمی کنند پس باایگ تفکرات داعشی ایشان وامثال ایشان ملت حق داردبگویند که حمله به مدارس کشور ازطرف ایشان وطرفداران تفکرات ایشان است وازفردا بایددرکشوراماده هرچ ومرچ بی قانونی بود وچرااهالی مشهد ساکت هستند ماملت درتعجب هستیم
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
1
31
علم الهدی باید به دلیل تشویق همفکرانش به اعمال خودسرانه و آتش به اختیار و به جرم خدشه دار کردن امنیت عمومی جامعه و تشویش اذهان عمومی تحت تعقیب و تنبیهات لازم قرار بگیرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
1
35
رسما داره مردم رو به جون هم میندازه ما مردم عادی هیچ مشکلی با عقاید مختلف نداریم مشکل شمایید
برکه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
1
34
علمی شکم گنده مفت خور
یکاری کردین ،اسم اسلام و حجاب میاد
چهره شما کفتارهای زشت میاد جلو چشمم
کفتارهای زشت ،در حال عربده کشیدن
هیچ وقتم خفه نمیشن
پاسخ ها
مرد تاجیک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
کیه داره این عاشقو حیف میکنه؟؟؟
کی غرورمو میشکنه کیف میکنه؟؟؟؟
کیه عاشقه موجای موهاشمو سر لج میره موهاشو قیچی کنه؟؟؟؟
ناشناس
|
Germany
|
۱۷:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
1
38
چرامیخای مردموبه جون هم بندازی اصلاتوچکاره هستی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
نوکرِ پوتینه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
0
1
این فقط کارش اینه که مردم را به جان هم بیندازند و با این همه ظلم و فساد مالی و مدیریت ضعیف ادعا هم دارند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
0
1
از بسکه عالمان ز پی رشوه تاختند
از خون سرخ بیگنهان خانه ساختند
دین به رنگ و ریب به مردم شاختند
از دست عالمان بی عملان فتنه الامان
حسین اراکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
0
1
خسته نباشید انقلاب کردید که مسئله ساده وپیش پاافتاده حجاب را که باخانواده های آگاه می توان حل کردامنیتی کنید؟!؟؟؟؟!!؟؟؟!!؟برای همین می گوییم بروید استراحت دهها سال ازبازنشستگی شماگذشته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
0
0
با عرض پوزش، خدمت خبرگزاری محترم و خوانندگان محترم. به خاطر استفاده از کلمات بی ادبانه ای که در ادامه است. زیرا این فرد فقط این زبان را می فهمد!

علم الشیطان، زمانیکه ملیون و مذهبیون علیه استبداد و استعمار مبارزه می کردند و در زندانهای شاه شکنجه می شدند، تویی که نه ملی هستی و نه مذهبی، در باغ سفارت انگلیس کون می دادی.
سينا
|
Canada
|
۱۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
0
0
قابل توجه اراذل و اوباش: چند آتش به اختيار با حقوق و مزاياى مکفى استخدام مى شوند متقاضيان با در دست داشتن رزومه و سابقه کار به دفتر .......... مراجعه نمايند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
0
0
یک عمر مفت خوردن و عشق و حال کردن الان مردم به جون مردم میندازن ای موجودات پلید بی خاصیت پشت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
0
0
اگه تو واقعاً مسلمان هستی یک کلام پشت اون تریبون نمازجمعه از مسئولان نظام بپرس چرا دارن ماشینهای بنجل رو به هفت برابر قیمت یه امت رسول ا... می فروشن ، بپرس این پولهایی که مافیای دزد از ملت می چاپن تو جیب کدوم یک از سران نظام می ره که اینجوری از جیب ملت اینا رو حمایت می کنن .
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
0
0
حرف مفت زدن راحته ،
پیاده کردن مردم حرف حق سخت است ،
دین گریزی را عوامل و مدیران بالادستی برای مردم ایجاد کردند .
آقای عام اله ی نفس اش از جای کرم در می آید !!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
0
0
آب و روغن قاطی کرده و یک فرار رو بجلو برای حاکمیت توسط ایشان و عده ای دیگر از جمله احمد خاتمی در حال رقم خوردن است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
0
0
یعنی منظورش"آتش به اختیار"بودن هست؟؟؟خدا به داد برسه
البته زمزمه هایی مبنی بر برداشتن خودش هست
مجاهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
0
0
نهی از منکر در این زمان تکلیف عمومی هر مسلمان است . باید به هر طریق ممکن جلوی کشف حجاب و فحاشی علیه مقدسات گرفته شود درود بر علم الهدی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
0
0
رو سنگ قبر این باید بنویسند ، شوهرِ سابقِ همسرِ نماینده سابقِ ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه سابقِ مشهد .... !!!!!!
بیشتر از این ها نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
0
0
قیافه ش رو میبنی باید کفاره بدی
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان