تاریخ انتشار: ۲۳:۵۰ - ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۹ نظر

اسپوتنیک: وزیر خارجه ایران فردا عازم سوریه می‌شود

اسپوتنیک به نقل از یک منبع آگاه خبر داد که حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران فردا عازم سوریه می‌شود

اسپوتنیک: وزیر خارجه ایران فردا عازم سوریه می‌شود

رویداد۲۴ اسپوتنیک به نقل از یک منبع آگاه خبر داد که حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران فردا عازم سوریه می‌شود. طبق گزارش این رسانه روسی، وزیر خارجه ایران فردا در سفر خود به دمشق با بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه درباره روابط دوجانبه و تحولات منطقه بحث و تبادل نظر خواهد کرد.

منبع: رصد خبر

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۹
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
0
0
برو دیلاق خان،فقط تورو جون بابات اونجاانگلیسی حرف نزن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
0
0
حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران مانند محمد جواد ظریف به ایران اهانت و خیانت کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
0
0
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران در مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین و غیره مانند محمد جواد ظریف به ایران اهانت و خیانت کرد.
مشکلات مردم و کشور در زمان روحانی 50 برابر هم افزایش یافته است.
مشکلات مردم و کشور در زمان رئیسی 100 برابر هم افزایش یافته است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
0
0
مدعیان حقوق بشر و تروریست های منطقه خاورمیانه و جهان برای ما یکی هستند.
آمریکا همان تروریسم بین المللی است
آمریکا همان القاعده است.
آمریکا همان داعش است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
0
0
۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
از سال 1332 تاکنون در هر جای ایران جنایتی رخ می دهد دست آمریکا جنایتکار در کار است.
از سال 1332 تاکنون در هر جای ایران جنایتی رخ می دهد دست اروپا جنایتکار در کار است.
از سال 1332 تاکنون در هر جای ایران جنایتی رخ می دهد دست انگلیس جنایتکار در کار است.

و این در حالی است که سازمان ملل ناتوان و عاجز از سال 1945 تاکنون تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا و متحدانش پیگیری، بررسی و رسیدگی نکرده است چرا؟
و این در حالی است که شورای امنیت سازمان ملل ناتوان و عاجز از سال 1945 تاکنون تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا و متحدانش پیگیری، بررسی و رسیدگی نکرده است چرا؟
و این در حالی است که شورای حقوق بشر سازمان ملل ناتوان و عاجز از سال 1945 تاکنون تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا و متحدانش پیگیری، بررسی و رسیدگی نکرده است چرا؟

آمریکا، انگلیس، آلمان، عربستان سعودی وامارات در حمله تروریستی تهران، اهواز و سایر شهرهای ایران دست داشتند
آمریکا جنایتکار از سال 1945 تاکنون و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار اصلی ترین ناقض حاکمیت کشورها بوده است.

آمریکا و متحدانش از سال 1357 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
آمریکا و متحدانش از سال 1360 تاکنون از گروهک تروریستی منافقین حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

انتظار می‌رفت وزیر خارجه آلمان قبل از هر چیز به خاطر عملکرد شرم آور گذشته دولت این کشور در قبال دو ملت ایران و عراق عذرخواهی می‌کرد، نه اینکه با طرح ادعاهای بی اساس علیه جمهوری اسلامی ایران، تلاش نماید تا سابقه جنایات کشورش در حمایت از رژیم صدام علیه ایران و نیز جنایت ننگین تجهیز رژیم بعث به سلاح‌های شیمیایی به منظور بکارگیری آن علیه نظامیان و شهروندان بی دفاع ایرانی و عراقی را مخفی کند.
متأسفانه در حال حاضر جمع قابل توجهی از گروه‌های تروریستی و تجزیه طلب مسلح که دستشان به خون شهروندان غیرنظامی ایران و عراق آلوده است، در آلمان مأوا گزیده‌اند.
اظهارات وزیر خارجه آلمان علیه ایران از بغداد، نشانه استمرار رویکرد حمایت آمیز دولت آلمان از تروریست‌های مسلح و تجزیه طلب علیه جمهوری اسلامی ایران و در استمرار تلاش بی‌حاصل برای صدمه زدن به روابط دو کشور همسایه ایران و عراق است.
دولت‌ها و ملت‌های منطقه هرگز عملکرد برخی از کشورهای مشخص غربی از جمله آلمان در جنگ‌افروزی و حمایت از دیکتاتورهای جنگ افروز را فراموش نمی‌کنند.

هشدار آمریکا به ایران درباره غنی سازی
آمریکا جنایتکار دیگر حق صلاحیت دخالت و مداخله درباره غنی سازی ایران را ندارد
آمریکا جنایتکار در سال 97 با خروج از برجام منشور سازمان ملل را نقض کرده است.
آمریکا جنایتکار باید به داند دیگر عضو برجام نیست و تاکنون هم نبوده است پس دیگر هیچ گونه حق صلاحیت دخالت و مداخله برجام و غنی سازی و غیره را ندارد.
بیانیه سه کشور اروپایی علیه فعالیت هسته‌ای ایران، دخالت و مداخله در امور داخلی ایران است/
و این در حالی است که سه کشور انگلیس، آلمان و فرانسه از سال 2015 تاکنون به تعهدات خود در توافق هسته ای، برجام و غیره عمل نکردند و هنوز هم عمل نمی کنند چرا؟
بیانیه مشترک تروئیکای اروپایی درباره برجام دیگر هیچ فایده ای، نتیجه ای، سودی و ارزشی برای مردم ایران و کشور ایران ندارد و تاکنون هم نداشته است.
و این در حالی است که اروپا از سال 1394 تاکنون به تعهدات برجامی عمل نکرده است چرا؟آمریکایی ها جنایتکار از شهریور ماه سال 1359 تاکنون به همراه کشورهای اروپایی و کشورهای عربی منطقه مسئول ایجاد ناامنی در منطقه هستند.
آمریکا: برنامه‌های هسته‌ای ایران تهدیدی علیه صلح بین‌المللی است/ و این در حالی است که آمریکا و متحدانش از سال 1945 تاکنون و درسایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در سراسرمنطقه خاورمیانه و جهان جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
مذاکره در حال حاضر به ضرر ایران است/ قطع‌ رابطه با غرب و آژانس برای ایران بهترین کار است.
شرم آور و تاسف بار است که از سال 1392 تاکنون مشکل برنامه صلح آمیز هسته‌ای ایران حل وفصل نشده است.
وزیر خارجه آلمان: ایران عامل بی ثباتى عراق است/ و این در حالی است که آلمان جنایتکار در جنگ تحمیلی هشت ساله سلاح شیمیایی رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور را تامین کرده است و هم شریک جرم جنایت های صدام بوده است. نیروهای آلمانی درعراق چه غلطی می کنند؟

هارات ضد ایرانی وزیر خارجه آلمان در عراق، دخالت و مداخله در امور داخلی ایران است/ و این در حالی است که آلمان جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از سال 1359 تاکنون عامل اصلی بی ثباتى عراق و منطقه خاورمیانه بوده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
0
0
مدعیان حقوق بشر جنایتکار از سال 2003 تاکنون چشم خود را به روی تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا و متحدانش در جنگ عراق ولیبی بسته اند چرا؟
مدعیان حقوق بشر جنایتکار از سال 2011 تاکنون چشم خود را به روی تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا و متحدانش در جنگ سوریه بسته اند چرا؟
مدعیان حقوق بشر جنایتکار از سال 1394 تاکنون چشم خود را به روی تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی عربستان سعودی و متحدانش در جنگ یمن بسته اند چرا؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
0
0
از سال 2001 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که تروریست های القاعده و سایر گروه های تروریستی در افغانستان، عراق، لیبی و منطقه خاورمیانه و با کمک، حمایت و پشتیبانی آمریکا و متحدانش جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند.

از سال 2011 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که تروریست های داعش و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق و منطقه خاورمیانه و با کمک، حمایت و پشتیبانی آمریکا و متحدانش جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
0
0
پروژه آمریکا جنایتکار در منطقه شکست خورد.
پروژه اروپا جنایتکار در منطقه شکست خورد.
پروژه اسرائیل جنایتکار در منطقه شکست خورد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
0
0
نماینده کنگره: حضور آمریکا در سوریه هدیه‌ای برای داعش است
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان