تاریخ انتشار: ۲۰:۰۹ - ۱۸ اسفند ۱۴۰۱

ژیمناست ایرانی در جام جهانی باکو به فینال رسید

در نخستین روز از مسابقات جام جهانی ژیمناستیک هنری در باکو مهدی احمدکهنی با کسب نمره ۱۴.۵۰۰ در میان ۴۰ ژیمناست دوم شد و به فینال وسیله دارحلقه راه یافت.

ژیمناست ایران در جام جهانی باکو به فینال رسید

رویداد۲۴ مهدی احمدکهنی در مسابقات ژیمناستیک جام جهانی باکو به فینال رسید. در نخستین روز از مسابقات جام جهانی ژیمناستیک هنری در باکو مرحله مقدماتی وسیله دارحلقه انجام شد. در این وسیله ایران دو نماینده داست که مهدی احمدکهنی با کسب نمره ۱۴.۵۰۰ در میان ۴۰ ژیمناست دوم شد و به فینال وسیله دارحلقه راه یافت.

همچنین محمدرضا خسرونژاد نیز دیگر ژیمناست ایرانی بود که با کسب نمره ۱۳.۸۶۶ نهم و نفر اول رزرو این وسیله شد. کهنی باید در مرحله فینال با نمایندگانی از کشور‌های آذربایجان، ویتنام، ترکیه، فیلیپین، آمریکا، اتریش و چین تایپه رقابت کند. ایران در این مسابقات ۵ نماینده دارد که محمدرضا حمیدی در بارفیکس، مهدی الفتی در پرش خرک و حسین نوری در خرک حلقه در روز‌های آتی مسابقه خواهند داد.


بیشتر بخوانید: آکروبات ژیمناستیک کشتی‌گیر ایران روی تشک کشتی +فیلم


امتیاز این مسابقات در کسب سهمیه المپیک پاریس تاثیر دارد. مهدی احمد کهنی در جام جهانی آلمان نایب قهرمان و در جام جهانی قطر ششم شده بود. همچنین الفتی در جام جهانی آلمان نایب قهرمان و در جام جهانی قطر هشتم شده بود. هدایت این تیم برعهده رضا خیرخواه به عنوان سرمربی و نادر مدنی به عنوان سرپرست است. این مسابقات تا یکشنبه ۲۱ اسفند ادامه دارد.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار مهم
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان