تاریخ انتشار: ۱۹:۳۰ - ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۳ نظر

لاوروف: غرب برای سال‌ها رویارویی در آسیا آماده می‌شود

سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه روز سه‌شنبه گفت: دنیای آنگلوساکسون با ایجاد ساختارهایی مثل (توافق) آکوس و با پیشرفت زیرساخت‌های نظامی ناتو در آسیا» زمینه سال‌ها رویارویی در منطقه را ایجاد می‌کند. 

لاوروف: غرب برای سال‌ها رویارویی در آسیا آماده می‌شود

رویداد۲۴ سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه سه‌شنبه در اظهاراتی غرب را به تحریک سال‌ها تقابل در منطقه آسیا-اقیانوسیه متهم کرد.
به گزارش خبرگزاری فرانسه، لاوروف در اظهاراتی تلویزیونی گفت «دنیای آنگلوساکسون با ایجاد ساختار‌هایی مثل (توافق) آکوس و با پیشرفت زیرساخت‌های نظامی ناتو در آسیا» زمینه سال‌ها رویارویی در منطقه را ایجاد می‌کند.


بیشتر بخوانید: لاوروف: اظهارات آمریکایی‌ها تهدید به حذف پوتین است


کرملین گفته توافق آکوس بین استرالیا، انگلیس و آمریکا برای تامین زیردریایی هسته‌ای برای کانبرا مستلزم نظارت بین‌المللی است. دیمیتری پسکوف سخنگوی ریاست‌جمهوری روسیه با بیان این که سوالات زیادی در رابطه با مسائل مربوط به عدم اشاعه وجود دارد، افزود شفافیت خاصی لازم است.

منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: روسیه
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
0
3
تازه فهمیدی حمله به اوکراین چقدر احمقانه بود؟ اروپای منهای انگلیس (حتی با اسکلتلند و ایرلندشمالی) با محوریت فرانسه آماده اتحاد با روسیه بود اما حمله به اوکراین همه چیز را خراب کرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
1
2
... و چنان نتایج حمله روسیه به اوکراین درخشان بوده که امریکایی ها دربه‌در بدنبال تحریک چین برای حمله به تایوان اند!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۴
0
2
کدوم آدم بی فرهنگ و کم شعوری الان به یه کشور دیگه حمله میکنه که شما به اوکراین حمله کردید خب؟ عصر حجر مگه؟ یاد قبیله های آدمخوارها میفتم
نظرات شما
پیشخوان