تاریخ انتشار: ۱۴:۵۳ - ۲۷ اسفند ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

پایان تلخ سال پرماجرای ستاره پرسپولیس؛ خداحافظ تیم ملی

مدافع راست سرخ‌پوشان پایتخت نتوانست در فهرست بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی حضور پیدا کند.

پایان تلخ سال پرماجرای ستاره پرسپولیس؛ خداحافظ تیم ملی

رویداد۲۴ به گزارش فوتبال ۳۶۰، لیست تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته به صورت رسمی اعلام شد و روی خروجی سایت فدراسیون فوتبال قرار گرفت. لیست اعلام شده از سوی کادرفنی چند ابهام مهم داشت که یکی از ابهامات در خط دفاعی بود؛ جایی‌که در بین مدافعان راست تیم ملی، خبری از حضور دانیال اسماعیلی‌فر نبود تا مدافع راست پرسپولیس بعد از آنکه جایگاهش در تیم پرسپولیس را تقریبا از دست داده، در تیم ملی هم نتواند فرصت حضور در بازیکنان منتخب امیر قلعه‌نویی را داشته باشد.

اسماعیلی‌فر که سابقه همکاری با قلعه‌نویی را در سپاهان و ذوب‌آهن دارد، انتظار داشت که بتواند خود را در جمع بازیکنان منتخب ژنرال برای فیفادی ماه مارچ ببیند، اما عملکرد پرنوسان او در پرسپولیس باعث شد تا شرایط برخلاف انتظار مدافع راست ۳۰ ساله سرخ‌ها رقم بخورد و اسماعیلی‌فر نتوانست در رقابت با گزینه‌های مطرح دیگر، خود را به تیم ملی برساند.

محبوبان «کی‌روش» و «اسکوچیچ» در تیم ملی!

امیر قلعه‌نویی برای چینش سمت راست خط دفاعی تیم ملی از ۲ مدافع راست دعوت به عمل آورده است؛ رامین رضاییان و صادق محرمی. رضاییان در دوره کارلوس کی‌روش مدافع راست مورد اعتماد این سرمربی پرتغالی بود و در جام جهانی هم در ترکیب اصلی تیم ملی در ۲ مسابقه به میدان رفت و در فصل جاری هم در لیگ برتر، یکی از برترین بازیکنان لیگ بوده و دعوت از او به تیم ملی کاملاً قابل پیش‌بینی بود.

قلعه‌نویی از میان صادق محرمی، دانیال اسماعیلی‌فر و صالح حردانی تصمیم گرفت تا چشم روی ستارگان سرخابی ببندد و از صادق محرمی که چهره ویژه تیم ملی در دوره دراگان اسکوچیچ بود، دعوت کند. محرمی در ماه‌های گذشته عملکرد پرنوسانی در ترکیب دیناموزاگرب داشته، اما با این‌حال سرمربی تیم ملی تصمیم گرفته تا مدافع شماره ۲ تیم ملی همچنان در فهرست بازیکنان بماند و جایگاهش دست‌نخورده باقی بماند.

سالی که با تیم ملی شروع شد، اما با تیم ملی تمام نشد!

دانیال اسماعیلی‌فر در نخستین روز‌های سال ۱۴۰۱ برای اولین‌بار تجربه حضور در ترکیب تیم ملی را به‌دست آورد؛ آن‌هم در جریان تقابل تیم‌های ملی ایران و لبنان که در دقایق پایانی مسابقه با تصمیم دراگان اسکوچیچ، اسماعیلی‌فر به ترکیب تیم ملی اضافه شد و توانست اولین بازی ملی خود را به‌ثبت برساند و تصور می‌شد که رفته‌رفته او بتواند جایگاه ثابتی را برای خود به‌دست آورد، اما شرایط برخلاف انتظار و تصور دانیال اسماعیلی‌فر پیش رفت.

اسماعیلی‌فر بعد از برکناری اسکوچیچ، سعی داشت تا بتواند خود را به کارلوس کی‌روش اثبات کند، اما نتوانست و ناکام در سفر همراه تیم ملی به قطر بود. مدافع راست سرخ‌پوشان پایتخت که از ابتدای فصل مهره ثابت ترکیب پرسپولیس بود، با عملکردی پرنوسان در هفته‌های گذشته جایگاه ثابت خود را در ترکیب پرسپولیس از دست داده و به نظر می‌رسد همین مسئله باعث شده امیر قلعه‌نویی چشم روی دفاع راست سرخ‌ها ببندد و از او برای حضور در اردوی تیم ملی دعوت نکند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: پرسپولیس تهران
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
Gaber
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
3
0
بعنوان پرسپولیسی هیچ جایی در تیم ملی نه داره نه در پرسپولیس خوبه .ترس مربی تیم ملی از گل بخودی توسط دانیالی .این مشکل زیاد داره
نظرات شما
پیشخوان