تاریخ انتشار: ۱۸:۲۱ - ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

روایت صاحب لبنیاتی از ماجرای ریختن سطل ماست روی سر دو خانم

شب گذشته ساعت 11 شب با حکم قضایی، برای پلمب مغازه آمدند و مرا برای مراجعه به پاسگاه خواستند و حتی فیلم های دوربین مداربسته را برای روشن شدن ابعاد ماجرا بردند و قرار شد تا دوشنبه نیز برای ارئه توضیحات به دادگاه مراجعه کنیم.

روایت صاحب لبنیاتی

رویداد۲۴ به گزارش رکنا، لبنیاتی هاجرپور مشهد که بعد از فیلم خالی کردن سطل ماست روی سر مادر و دختری پلمب شده بود، فک پلمب شد. مالک مغازه لبنیات هاجرپور گفت: شب گذشته ساعت 11 شب با حکم قضایی، برای پلمب مغازه آمدند و مرا برای مراجعه به پاسگاه خواستند و حتی فیلم های دوربین مداربسته را برای روشن شدن ابعاد ماجرا بردند و قرار شد تا دوشنبه نیز برای ارئه توضیحات به دادگاه مراجعه کنیم.

لبنیاتی هاجرپور مشهد که بعد از فیلم خالی کردن سطل ماست روی سر مادر و دختری پلمب شده بود، فک پلمب شد.

انتشار فیلمی در فضای مجازی در روز جمعه ۱۱ فروردین ماه مبنی بر خالی کردن سطل ماست روی سر مادر و دختری در خیابان ولیعصر منطقه شاندیز مشهد تبدیل به یکی از اخبار جنجالی روزهای اخیر شد. صبح امروز شنبه 12 فروردین ماه نیز، فیلم دیگری مبنی بر پلمب این مغازه واکنش های گسترده دیگری در فضای مجازی به دنبال داشت.

مالک مغازه لبنیات هاجرپور درباره پلمب مغازه اش گفت: آن روز مادر و دختری وارد مغازه شدند که یک آقایی وارد شده و بعد از تذکر سطل ماست را روی سر آن زن ریخت که همین مسئله باعث شد یکی از مشتریان با حمله به این فرد او را ازمغازه به بیرون پرت کند. این برخورد باعث شد تا درگیری در خارج مغازه نیز ادامه پیدا کند. درگیری بین زن جوان و آن مرد بود ، در حالی که دختر این زن از مادرش می خواست که درگیری را پایان دهد.

او ادامه داد: شب گذشته ساعت 11 شب با حکم قضایی، برای پلمب مغازه آمدند و مرا برای مراجعه به پاسگاه خواستند و حتی فیلم های دوربین مداربسته را برای روشن شدن ابعاد ماجرا بردند و قرار شد تا دوشنبه نیز برای ارئه توضیحات به دادگاه مراجعه کنیم.

صاحب لبنیاتی هاجرپور با بیان اینکه اولین فیلم منتشر شده را ما پخش نکردیم تاکید کرد: ظهر امروز نیز در نهایت به ما اعلام شد که مغازه از پلمب باید خارج شود و هم اکنون ما در مغازه مشغول به فعالیت هستیم.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: حجاب اجباری
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
ح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
0
0
سلام اسلام را روبه‌رو با بی حجابی در جنگ تمام عیار میبینم دنیارا درفتنه وغبار میبینم اینبار نشانی از ظهور آقا با تیغ ذلفقار میبینم این بار زن را برای ظهور آقا دست به کار میبنم در زمان ظهور آقا همه چیز از دست انسانها خارج می‌شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
3
1
خخخخخ .اره مشتری می دونسته اون مادر و دختر ه در قیامت روسیاهن .می خواسته تواین دنیا رو سپیدشون کنه..
ای کاش زنان احترام خودشون رو نگه دارند ...ارزش زن این نیست .که هر کسی به آنان اهانت کنند.تو رسانه ها آبروریزی بشن.مگر اینکه چقدر از خدا دور شدن .که خدا اینجور آدما را سر راهش قرار می‌دهد.واقعا بر اونایی که اینجوری بی ارزش میشن .متاسفم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
2
0
سایت شما بی طرف و منصف به نظر نمیاد!
د مورد حجاب هم تمام سعی خود را می کنید تا دوقطبی مخالف و موافق حجاب را با چاشنی انگ زنی، در جامعه القا کنید؛ در حالیکه قاطبه مردم ایران عفیف هستند و خواستار پاکی و عفت زنان این سرزمینند حتی اگر شل حجاب باشند. به ندرت بی حجاب داریم که تعدادی از آنان جاهلند، تعدادی کمتری مشکلات روحی و روانی دارند و تعداد کمتری مانند بهائی ها ریشه رفتارشان به عداوت و دشمنی با مردم و دین و سرافرازی ایران عزیز بر می گردد و باید با این دسته آخر و توسط حکومت برخورد قاطع صورت گیرد و با دیگر موارد سعی کرد که با نصیحت مشفقانه ، مسئله را حل کرد.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان