تاریخ انتشار: ۱۶:۵۶ - ۱۶ فروردين ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
رویداد ۲۴ گزارش می‌دهد؛

معرفی رئالیتی شو «تی ان تی» با اجرای حامد آهنگی

مجموعه کمدی و سرگرم‌کننده TNT به کارگردانی حامد آهنگی کمدین محبوب و دوست‌داشتنی به صورت اختصاصی از پلتفرم فیلیمو پخش می‌شود. این برنامه یک مسابقه جذاب و دیدنی است که البته برای دو روز اول سال ۱۴۰۲ ویژه برنامه‌ای داشت که با استقبال مخاطبان مواجه شد. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا بیشتر با «مسابقه تی ان تی» آشنا شوید.

برنامه تی ان تی

رویداد۲۴ مهدی توفیقی: سریال ویژه «تی ان تی» جدیدترین برنامه شبکه نمایشی است، این رئالیتی شو خانوادگی و کمدی با اجرای حامد آهنگی، کمدین معروف ایرانی و تهیه کنندگی محمدرضا رضائیان تهیه شده است، که از سه شنبه ۱ فروردین ۱۴۰۲ شمسی در ایام عید نوروز ۱۴۰۲ از فیلم نت و فیلیمو شروع به پخش کرد و هر هفته مهمان یک چهره سینمایی و یا ورزشی و چهره معروف خواهد بود.

برنامه کمدی تی ان تی به کارگردانی حامد اهنگی در سال ۱۴۰۱ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر رئالیتی شو و خانوادگی می‌باشد. در این سریال تا به امروز جواد یساری، امید حاجیلی، مسعود صادقلو، علیرضا بیرانوند، عباس جمشیدی فر و یوسف تیموری به هنرمندی پرداخته‌اند.

زمان پخش مسابقه تی ان تی

مسابقه TNT برای عید نوروز ۲ قسمت ویژه داشت که این قسمت‌ها ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ و اول فروردین ۱۴۰۲ از فیلیمو پخش شد. اما مسابقه تی ان تی حامد آهنگی از فیلیمو دوشنبه‌ها ۸ صبح قابل مشاهده خواهد بود.

درباره حامد آهنگی مجری TNT

به گزارش رویداد ۲۴؛ اگر در اوایل دهه ۹۰ گذرتان به یکی از تالار‌های نمایشی تهران افتاده باشد، احتمالا کمدین بامزه‌ای را دیده‌اید که سالن را با شوخی‌هایش منفجر کرده است. حامد آهنگی برای رسیدن به سطح اول اجرا‌های نمایشی و معرفی کردن خودش به عنوان یک کمدین درجه یک، مسیر طولانی و سختی را طی کرده است.

او پله پله تا رسیدن به جایی که امروز هست تلاش کرده است. حضور متفاوتش در یکی از بخش‌های خندوانه تا هوش و ذکاوتش در بازی‌های شب‌های مافیا و اجرای شوی آهنگی شو در نمایش خانگی همه و همه نشان از استعدادی دارد که به خوبی از پس هر کاری بر می‌آید. او در مسابقه جوکر ستاره بود و در کنار این تجربه‌ها بازیگری را نیز ادامه داد تا جایی که یکی از نقش‌های اصلی فیلم چند می‌گیری گریه کنی۲ را بازی کرد.

مسابقه تی ان تی تجربه جدید حامد آهنگی است که می‌تواند یکی از جذاب‌ترین تجربه‌های نمایش خانگی شود.

تهیه‌کننده برنامه تی ان تی کیست؟

تهیه‌کننده تی ان تی محمدرضا رضائیان است. او پیش از این سابقه ساخت برنامه‌های موفقی در تلویزیون داشته است. از جمله می‌توان به برنامه کتاب باز و مسابقه سیم آخر اشاره کرد که نشان می‌دهد رضائیان و تیمش در زمینه ساخت برنامه‌های ترکیبی و سرگرمی دارای مهارت‌های بسیاری هستند.

برنامه تی ان ت، که قرار بود در ایام عید به عنوان یک برنامه شاد و مسابقه سرگرم‌کننده و چالشی برای شرکت‌کنندگان در برنامه و تماشاگران در خانه باشد، کار خود را با ویژه برنامه سال نو در شب اول فروردین ۱۴۰۲ آغاز کرد. این جُنگ ویژه شامل بخش‌های مختلفی از اجرای زنده موسیقی، گفتگو و چالش‌های جذاب با حضور هنرمندان، خوانندگان و ورزشکاران بو، که با استقبال تماشاگران ادامه این سریال بعد از ایم عید هم عرضه می‌شود.

معرفی رئالیتی شو «تی ان تی» با اجرای حامد آهنگی

شرایط شرکت و حضور در مسابقه TNT چگونه است؟

به گزارش رویداد ۲۴؛ مسابقه تی‌ان‌تی با نگاهی به آیتم‌های جذاب مسابقه‌های مشهور دنیا ساخته شده است. در این مسابقه، اتفاقات هیجان‌انگیز در هر لحظه برای شرکت‌کنندگان رخ می‌دهد و حامد آهنگی فضایی سرگرم‌کننده و بانشاط برای مخاطبان و شرکت‌کنندگان می‌سازد. اما متاسفانه -فعلا- شرایط حضور در این مسابقه مهیا نیست. تیم تولید این مسابقه در تلاش است تا در صورت فراهم شدن زمینه‌های پذیرش مخاطبان، شرایط را اعلام کرده و مسابقه تی ان تی حامد آهنگی را با حضور شرکت‌کنندگان علاقه‌مند و انرژی آن‌ها ضبط کند. به زودی تصمیم تیم تولید این مجموعه اعلام می‌شود.


بیشتر بخوانید: معرفی مسابقه استعدادیابی آوای جادویی با اجرای علی اوجی


با این حال برای شرکت احتمالی در مسابقه تی‌ان‌تی، اطلاعات هویتی خود را شامل نام، نام خانوادگی، شهر محل سکونت برای شماره تلفن ۰۹۹۱۰۱۹۴۳۸۹ ارسال کنید.

چه مهمان‌هایی در تی‌ان‌تی حضور دارند؟

در دو قسمت تی ان تی ویژه نوروز ۱۴۰۲، چهره‌های هنری-ورزشی و‌محبوبی، چون جواد یساری، امید حاجیلی، مسعود صادقلو، علیرضا بیرانوند، عباس جمشیدی فر، یوسف تیموری و… بخشی از مهمانان این برنامه را تشکیل می‌دهند که برابر حامد آهنگی به گپ و گفت می‌پردازند. دقت داشته باشید که این مهمانان فقط برای قسمت اول و دوم این برنامه بوده اند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
محمدمعصومی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
0
0
تی ان تی
.................
انفجاری
انتحاری که اشتباه بود
ستمدیدگان زمین
ستمدیده بود
و
انفجاری
کوه آتشفشان
طبیعت زمین
و
اتم و تراکم متراکم
انفجاری پیدا
آفرینش دنیای کهکشانی
فهمیدن و بینایی
نظرات شما
پیشخوان