تاریخ انتشار: ۱۸:۰۶ - ۱۸ فروردين ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۶ نظر

حداقل و حداکثر حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۲ ابلاغ شد

محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور، تصویب‌نامه هیات وزیران در خصوص حداقل و حداکثر حقوق و مزایای مستمر شاغلین، حقوق بازنشستگان و وظیفه بگیران و سایر حقوق بگیران دستگاه‌های اجرایی و صندوق‌های بازنشستگی وابسته به دستگاه‌های اجرایی را که به تصویب هیأت وزیران رسیده بود، ابلاغ کرد.

حداقل و حداکثر حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۲ ابلاغ شد

رویداد۲۴ معاون اول رئیس‌جمهوری مصوبه تعیین میزان حداقل و حداکثر حقوق و دستمزد شاغلین و بازنشستگان دستگاه‌های دولتی را ابلاغ کرد. محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور، تصویب‌نامه هیات وزیران در خصوص حداقل و حداکثر حقوق و مزایای مستمر شاغلین، حقوق بازنشستگان و وظیفه بگیران و سایر حقوق بگیران دستگاه‌های اجرایی و صندوق‌های بازنشستگی وابسته به دستگاه‌های اجرایی را که به تصویب هیأت وزیران رسیده بود، ابلاغ کرد.


بیشتر بخوانید: هر آنچه که در مورد حقوق بازنشستگی نمی‌دانید


موارد تعیین شده در خصوص تعیین ضریب حقوق کارکنان دولت اعم از مشمولان و غیرمشمولان قانون مدیریت خدمات کشوری در حدود اعتبارات هزینه‌ای سالانه و متناسب با نرخ تورم تنظیم گردیده است. گفتنی است، مطابق این تصویب نامه جدای از افزایش میزان حقوق و دستمزد اعلام شده، سایر حقوق از جمله حق عائله مندی و حق اولاد نیز افزایش یافته است.

حداقل و حداکثر حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۲ ابلاغ شد

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
0
0
رویدادمابازنشستگان تامین اجتماعی الان بعدازیک ماه ازسال هنوزیک جدول بایگ گزارشی دررسانه ها نوشته نشده که ماقشرحداقل بگیرند بااین افزایش امسال دریافتی های ماقشربدبخت حداقل بگیران قراراست ازسرصدقه سر رهبری وبقیه حکومت ها چقدرقراراست دریافتی ماهاشود رویداد یک حالی به قشر بازنشستگان تامین اجتماعی بدهید ویک جدول بنویسید که جاحداقلی های الان دریافتی ما۶ملیون است قرا راست چقدرشود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
0
2
فقط تبعیض و بی عدالتی متاسفانه ادامه دارد ؟؟؟ ناتوان های دربدنه دولت از تواناها و تامین اجتماعی بیشتر دریافتی دارند ؟ کسی که از هر جهت ضغیف بوده و هست ودر کارگری اشتغال پیداکرده از فردی که در بدنه دولت با توانهای خوب و علم خوب اشتغال داشته دریافتی بشتر دارد ؟ نتیجه فقط بی عدالتی و تبعیض
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
0
2
خدا ازتون نگذره آخه چرا به بازنشستگان تامین اجتماعی بی عدالتی می کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
0
0
وای بر ما صف اولی ها، که تمامی وقت خود را برای هیچی به‌ هدر می‌دهیم. تا گوش شنوایی نداشته باشیم .
شما نمی دانید که بخداوندی خدا ما با دست خالی نسل خودمان را و سرمایه پر برکت خودمان را داریم .وای بر شما ها که هیچی ندارید . دیگر خیلی دیر شده ای بدبخت ترین ادمهای روی زمین.
بازنشسته تأمین اجتماعی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
0
0
تامین اجتماعی شعبه سبزدشت بهارستان جاده تهران ساوه به بنده گفته بود معوقات ۳ ماه را دی ماه واریز می کنیم ولی متاسفانه کم واریز کردند چرا؟ معوقات فروردین، اردیبهشت و خرداد ماه و حقوق دی ماه برای بنده واریز شده است ولی اما مبلغ ۴۸,۲۸۶,۰۵۰ ریال واریز کردند چرا؟
حقوق بنده را دوشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۱ واریز شده است ولی معوقات تیر و مرداد ماه را واریز نکردند چرا؟
قرار بود معوقات تیر و مرداد و با حقوق اسفند ماه برای بنده واریز شود
ولی متاسفانه معوقات تیر، مرداد و حقوق اسفند ماه برای بنده واریز نشده است چرا؟
از مسئولان امر درخواست رسیدگی دارم.
کد ملی ۱۵۳۱۴۳۹۹۰۱
بازنشسته تأمین اجتماعی
بتول محمودی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
0
2
من مستمری بگیر تامین اجتماعی هستم که یک سوم حقوق از مادرم مبلغ ۲۵۰۰ میلیون به من میدهند حدودا چندوقته اسم برای وام نوشتیم ولی برایمان واریز نکردند یک زن بی سرپرست هستم خیلی مشکل دارم مریضم باید عمل کنم شمارابه خداوامم راواریز کنید باتشکر
نظرات شما
پیشخوان