تاریخ انتشار: ۱۹:۴۰ - ۲۳ فروردين ۱۴۰۲

فردا، آخرین مهلت نام نویسی آزمون سراسری

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور با اعلام اینکه تاکنون ۹۲۰ هزار داوطلب در نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ نام نویسی کرده‌اند، گفت: فردا پنجشنبه ۲۴ فروردین، آخرین مهلت نام نویسی آزمون سراسری است.

فردا، آخرین مهلت نام نویسی آزمون سراسری

رویداد۲۴ به نقل از روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور، علیرضا کریمیان با اشاره به اینکه نام نویسی از ۱۵ فروردین آغاز شده و تا روز پنجشنبه ۲۴ فروردین ادامه دارد، گفت: داوطلبانی که پیش از این نام نویسی خود را تکمیل کرده‌اند می‌توانند تا فردا نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

وی افزود: داوطلبان باید پیش از نام نویسی با مراجعه به پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir نسبت به مشاهده، تأیید هویت و دریافت کد ۱۹ رقمی از سامانه اقدام کنند ضمن اینکه سیستم جامع آزمون سراسری راه‌اندازی شده است و در این سامانه به هر فرد صفحه‌ای اختصاص داده شده و هر داوطلب باید اطلاعات فردی و تحصیلی را به صورت کامل و دقیق وارد کند.


بیشتر بخوانید: ثبت‌نام بیش از ۷۰۰ هزار نفر در کنکور


مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه ۱۴ و ۱۵ تیر ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: کنکور سراسری
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان