تاریخ انتشار: ۲۳:۰۱ - ۲۸ فروردين ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

قیمت خودرو فرو ریخت

نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از ریزش گسترده قیمت‌ها در ۲۴ ساعت گذشته در این بازار است.

قیمت خودرو فرو ریخت

رویداد۲۴ بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو، حاکی توقف نوسانات در بین خودرو‌های پراید در ۲۴ ساعت گذشته‌است، در بین خودرو‌های پژو موجود در بازار نوسانات قیمتی کاهشی بوده‌است و اکثر خودرو‌های این گروه در ۲۴ ساعت گذشته ارزان شدند.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۰ در ۲۴ ساعت گذشته نزدیک به ۰.۸۱ درصد ارزان شده‌است و ۶۱۵ میلیون تومان قیمت خورده‌است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز در این مدت ۰.۷۹ درصد ارزان شده‌است و ۶۲۵ میلیون تومان قیمت خورده‌است و پژو ۲۰۷ دنده‌ای مدل ۱۴۰۱ نیز در ۲۴ ساعت گذشته با کاهش قیمت ۰.۶۲ درصدی مواجه شده‌است و ۸۰۰ میلیون تومان قیمت خورده‌است و مدل ۱۴۰۲ این خودرو نیز در این مدت ۱.۲ درصد ارزان شده‌است و ۸۲۰ میلیون تومان قیمت خورده‌است.

پژو پارس نیز در ۲۴ ساعت گذشته کاهش قیمت‌ها را تجربه کرده‌است، مدل ۱۴۰۱ این خودرو در این مدت ۱.۳۷ درصد ارزان شده‌است و ۷۲۰ میلیون تومان قیمت خورده‌است و مدل ۱۴۰۲ این خودرو نیز در ۲۴ ساعت گذشته ۱.۳۲ درصد ارزان شده‌است و در حال حاضر ۷۵۰ میلیون تومان قیمت خورده‌است.

خودرو‌های تیبا، اما مانند خودرو‌های پراید در این مدت از نوسانات قیمتی در امان بودند و خودرو‌های دنا نیز کاهش قیمت‌ها را تجربه کردند؛ دنا پلاس دنده‌ای توربو مدل ۱۴۰۲ با کاهش قیمت ۰.۵۴ درصدی به قیمت ۹۲۰ میلیون تومان رسیده‌است و دنا پلاس دنده‌ای ساده مدل ۱۴۰۲ نیز با کاهش قیمت ۰.۶۱ درصدی به ۸۱۰ میلیون تومان رسیده‌است.


بیشتر بخوانید: مهلت ۳ روزه سایپا به متقاضیان خرید خودرو برای تکمیل وجه


خودرو‌های رانا نیز امروز شاهد کاهش قیمت‌ها بودند، رانا پلاس مدل ۱۴۰۱ در ۲۴ ساعت گذشته ۰.۷۹ درصد ارزان شده‌است و ۶۳۰ میلیون تومان قیمت خورده‌است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت ۱.۶۴ درصد ارزان شده‌است و ۶۰۰ میلیون تومان قیمت خورده‌است.

در بین خودرو‌های ساینا نیز، ساینا دنده‌ای مدل ۱۴۰۱ با کاهش قیمت ۲.۳۳ درصدی به قیمت ۴۲۰ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز با کاهش قیمت ۲.۳۸ درصدی به قیمت ۴۱۰ میلیون تومان رسیده‌است. خودرو‌های کوییک در ۲۴ ساعت گذشته از نوسانات قیمتی در امان بوده‌اند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: قیمت خودرو
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Switzerland
|
۰۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
0
0
قیمت ۱۰ برابر شد ، خفه شدید !
۰/۸ در صد ارزان شده ، تیتر زدید " فرو ریخت " !!!!
خجالت داره !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
0
4
واقعا که چه ریزش قیمتی!
نظرات شما
پیشخوان