تاریخ انتشار: ۱۶:۴۳ - ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
امروز بعدازظهر در مجموعه سعدآباد تهران برگزار شد

استقبال رسمی محمد مخبر از نخست وزیر قزاقستان

معاون اول رییس جمهور بعد از ظهر امروز (چهارشنبه) در مجموعه سعدآباد تهران از نخست وزیر قزاقستان به صورت رسمی استقبال کرد.

استقبال رسمی محمد مخبر از نخست وزیر قزاقستان

رویداد۲۴ در مراسم استقبال رسمی محمد مخبر از علی‌خان اسماعیلف، پس از نواخته شدن سرود ملی دو کشور، معاون اول رییس جمهور کشورمان و نخست وزیر قزاقستان از یگان احترام سان دیدند و هیات‌های عالیرتبه همراه را به یکدیگر معرفی کردند.

معاون اول رییس جمهور تا دقایقی دیگر در جلسه‌ای محدود با نخست وزیر قزاقستان، در خصوص مهمترین مسائل منطقه‌ای و بین المللی و همچنین راهکار‌های گسترش همه جانبه روابط و سایر موضوعات مورد علاقه طرفین گفتگو و رایزنی خواهد کرد.

پس از آن هیات‌های عالی رتبه دو کشور برای برگزاری مذاکرات مشترک آماده می‌شوند تا زمینه انعقاد توافقاتی در جهت ارتقاء سطح همکاری در حوزه حمل و نقل، صادرات، خدمات فنی و مهندسی، ترانزیت، همکاری در حوزه انرژی و مناسبات بانکی را فراهم کنند.

گفتنی است محمد مخبر و نخست وزیر قزاقستان مهر ماه سال گذشته نیز در حاشیه دومین مجمع اقتصادی خزر در مسکو دیدار و ضمن اعلام آمادگی جهت توسعه روابط و گسترش همکاری‌های تهران- آستانه، بر ارتقاء سطح مبادلات تجاری فیمابین و رسیدن به رقم ۳میلیارد دلار در سال تاکید کردند.

برچسب ها: محمد مخبر
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان