تاریخ انتشار: ۱۳:۰۴ - ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

اطلاعیه سازمان لیگ درخصوص اعتراض سپاهان و استقلال علیه پرسپولیس

در حالی که شایعاتی پیرامون همزمانی هفته بیست و هشتم وجود داشت، اما سازمان لیگ در بیانیه رسمی این شایعه را رد کرد.

اطلاعیه سازمان لیگ درخصوص اعتراض سپاهان و استقلال علیه پرسپولیس

رویداد۲۴  دو باشگاه استقلال و سپاهان باتوجه به آنچه اظهارات مقامات رسمی فدراسیون فوتبال می‌دانستند، درخواست کردند که بازیهای هفته بیست و هشتم لیگ برتر نیز باید همزمان باشد.

این در حالی بود که روز گذشته نیز قنبرزاده نایب رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد که به شرط پذیرش این درخواست توسط ۱۴ تیم دیگر، زمان بازی‌ها همزمان خواهد شد اما حالا سازمان لیگ در بیانیه رسمی این ادعا را رد کرد.

بر این اساس سازمان لیگ فوتبال ایران در اطلاعیه رسمی خود تاکید کرد که زمان بازی‌های هفته بیست و هشتم همان زمانی خواهد بود که پیش از این اعلام شده و استقلال و سپاهان جمعه و پرسپولیس شنبه به مصاف حریفان می‌روند.

اطلاعیه سازمان لیگ را می‌خوانید:

با توجه به حساسیت مسابقات و شرایط تیم‌ها در جدول لیگ برتر در هفته‌های پایانی به جهت تعیین قهرمان، کسب سهمیه های آسیایی و مشخص شدن وضعیت تیم‌های سقوط کننده، کارگروه عالی نظارت بر مسابقات روز گذشته جلسه فوری تشکیل داد و در این جلسه مقرر شد تمامی مسابقات هفته بیست و هشتم لیگ برتر مشروط به موافقت نهادهای ذی ربط به صورت همزمان در روز شنبه ۱۶ اردیبهشت برگزار شود. که در این خصوص با توجه به اعلام  عدم موافقت نهادهای ذی ربط به برگزاری همزمان مسابقات هفته بیست و هشتم لیگ برتر، اعلام می شود مسابقات هفته بیست و هشتم لیگ برتر طبق همان برنامه قبلی اعلام شده  خواهد بود و تغییری در  برنامه این هفته ایجاد نخواهد شد.

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
شریکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
0
0
پیش بسوی تبانی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
0
0
بلاخره بعد دوسال باید یه جوری پرسپولیس،رو قهرمان بکنن ،مگا قرار داد انرژی اتمی هست که نمیشه تغییر داد پیچش دست خودتون هست و حالا موقعش هست که پیچ رو نچرخونن و پرسپولیس رو قهرمان کنن ،دمت گرم قنبرزاده
نظرات شما
پیشخوان