تاریخ انتشار: ۲۲:۵۸ - ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

کارشناسی داوری استقلال و صنعت نفت آبادان

یک کارشناس داوری می‌گوید گل صنعت نفت به استقلال آفساید نبود و کمک داور دوم تصمیم‌گیری خوبی گرفت.

کارشناسی داوری استقلال و صنعت نفت آبادان

رویداد۲۴ رضا کریمی، کارشناس داوری درباره قضاوت کوپال ناظمی در دیدار استقلال و صنعت نفت آبادان که با تساوی یک بر یک همراه شد، عنوان کرد: کار داور در این مسابقه خوب بود و اشتباه تاثیرگذار نداشت. کمک داور اول باید بداند کمک داور است و خط نگه‌دار نیست. او باید به داور کمک می‌کرد، اما چندین خطا از چشم او در این مسابقه به دور ماند.

او درباره صحنه‌های حساس این دیدار عنوان کرد: در دقیقه ۱۹، بازیکن استقلال قصد فریب داور را داشت و داور با توجه به نزدیکی صحنه تشخیص درستی داد. پنالتی اعلام شده برای استقلال صحیح بود، زیرا امید خالدی با بی‌احتیاطی روی مهاجم استقلال خطا کرد و اعلام پنالتی به سود آبی‌ها، تصمیم درست کوپال ناظمی بود. گل صنعت نفت به استقلال درست بود، زیرا کمک داور دوم به خوبی تشخیص داد که این صحنه آفساید نبوده و ادامه بازی درست بوده است.


بیشتر بخوانید: خلاصه بازی استقلال تهران و صنعت نفت آبادان + فیلم


کریمی درباره درگیری ساپینتو با اعضای تیم صنعت نفت آبادان توضیح داد: سرمربی استقلال حق صحبت با بازیکن حریف در موقع شروع مجدد را ندارد و اخطار به او هم صحیح بود. داور هم‌چنین باید به سرپرست صنعت نفت به دلیل خروج از منطقه فنی کارت زرد نشان می‌داد. هر چند حرکات داور چهارم در واکنش به ساپینتو بیش از حد بود.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
یوسف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
2
0
ساپبنتوی بی شخصیت
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان