تاریخ انتشار: ۱۴:۲۸ - ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲

بهترین صرافی ارز دیجیتال

یکی از خطراتی که همواره سرمایه گذاران ایرانی را در حوزه ارز‌های دیجیتال تهدید می‌کند، احتمال مسدود شدن حساب آن‌ها توسط کارگزاری‌های خارجی به دلیل تحریم‌ها است.

رویداد۲۴ در سال‌های اخیر بازار ارز‌های دیجیتال به طور چشمگیری پیشرفت کرده و تبدیل به مکانی مناسب جهت سرمایه‌گذاری گردیده است. با توجه به این موضوع یکی از پایه‌ای‌ترین مسائل جهت ورود به این بازار گسترده، پیدا کردن صرافی‌ای امن و مطمئن جهت سرمایه‌گذاری است. از سوی دیگر سرمایه گذاران ایرانی در این حوزه به دلیل وجود تحریم‌های فراوان در معرض ریسک بالاتری قرار دارند. بنابراین در ادامه به معرفی بهترین صرافی های ارز دیجیتال برای ایرانیان خواهیم پرداخت.

بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی برای ایرانیان

یکی از خطراتی که همواره سرمایه گذاران ایرانی را در حوزه ارز‌های دیجیتال تهدید می‌کند، احتمال مسدود شدن حساب آن‌ها توسط کارگزاری‌های خارجی به دلیل تحریم‌ها است. بنابراین ایرانیان پیش از هرگونه سرمایه‌گذاری بهتر است تحقیقات کاملی درباره صرافی مورد نظر انجام دهند. بر همین اساس پیدا کردن صرافی‌ای امن و مطمئن می‌تواند تا حدود زیادی ریسک سرمایه‌گذاری را کاهش دهد. در ادامه به معرفی بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال مناسب ایرانیان می‌پردازیم.

صرافی ارز دیجیتال کوکوین (KuCoin)

یکی از شناخته شده‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال که امکان انجام معامله بدون نیاز به احراز هویت را به کاربران می‌دهد صرافی کوکوین است. این صرافی کامزد پایینی داشته و از امنیت بالایی برخوردار است. همچنین ابزار‌های معاملاتی پیشرفته‌ی موجود در این پلتفرم در کنار حجم معاملاتی بالای آن می‌تواند فاکتور‌های مناسبی جهت انتخاب این صرافی برای ایرانیان به شمار آیند.

صرافی ارز دیجیتال بینگ ایکس (BingX)

این پلتفرم در سال ۲۰۱۸ شروع به فعالیت کرده و به عنوان شناخته شده‌ترین پلتفرم در زمینه سوشیال تریدینگ به حساب می‌آید. حجم معاملاتی مناسب و عدم نیاز به انجام احراز هویت از دیگر امکانات این صرافی ارز دیجیتال است. همچنین ویژگی‌هایی مانند امکان اتصال معاملات فیوچرز به تریدینگ ویو، امکان انجام معاملات اسپات و پشتیبانی از زبان فارسی این صرافی را به عنوان یکی از بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال برای ایرانیان تبدیل کرده است.

صرافی ارز دیجیتال کوینکس (CoinEx)

ایرانیان به راحتی و تنها با استفاده از یک فیلترشکن و بدون نیاز به انجام احراز هویت می‌توانند در این صرافی تراکنش داشته و فعالیت کنند. تعداد کاربران بالاتر از ۳ میلیون نفری در این صرافی بر اعتبار آن افزوده و پشتیبانی از زبان فارسی شرایط مناسبی را برای ایرانیان فراهم کرده است. کوینکس با ثبت حجم معاملاتی بیش از ۲۵ میلیون دلار در هر روز و ارائه‌ی اهرم معاملاتی و رابط کاربری بسیار ساده‌ی خود به عنوان یکی از بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال شناخته می‌شود. علاوه بر صرافی‌های خارجی معرفی شده تعداد زیادی صرافی داخلی نیز وجود دارد که به بررسی بهترین آن‌ها خواهیم پرداخت.

بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی برای ایرانیان

ایرانیان برای تبدیل ریال به تتر و یا بالعکس نیازمند یک صرافی داخلی هستند. این چنین صرافی‌هایی دراری خطر مسدود شدن حساب‌ها نیستند و تمامی تراکنش‌ها از پشتیبانی برخوردار هستند. اما با این وجود تنوع ارز‌های دیجیتال در صرافی‌های ایرانی بسیار کم بوده و محدودیت‌های واریز و برداشت نیز وجود دارند. بر همین اساس در ادامه‌ی مطلب با چند نمونه از بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال داخلی آشنا خواهید شد.

صرافی ارز دیجیتال نوبیتکس

شناخته شده‌ترین صرافی داخلی موجود که به صورت آنلاین و کاملا اتوماتیک در حال ارائه خدمات به معامله گران است، نوبیتکس نام دارد. بیشترین حجم معاملاتی روزانه و استفاده از سیستم همتا به همتا در کنار بازار معاملاتی و دمو، امکان سفارش‌گذاری و پشتیبانی ۲۴ساعته از دیگر ویژگی‌هایی است که این صرافی را به عنوان یکی از بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی به حساب می‌آورد.

صرافی ارز دیجیتال اکسیر

تنها صرافی ایرانی‌ای که در لیست کوین مارکت کپ قرار دارد، صرافی ارز دیجیتال اکسیر نام دارد. این صرافی از قدیمی‌ترین صرافی‌های ایرانی بوده که بیش از صد هزار کاربر فعال را شامل می‌شود. امنیت این صرافی بسیار بالا بوده و امکان معامله‌ی توکن‌های محبوب در آن فراهم است. همچنین قابلیت ارائه‌ی API از دیگر مزایای این صرافی به شمار می‌رود.

صرافی ارز دیجیتال والکس

صرافی والکس حدود ۵ سال است که فعالیت خود را آغاز کرده و از تعداد کمی ارز دیجیتال و توکن پشتیبانی می‌کند. کارمزد والکس نسبتا پایین بوده و از خدمات پشتیبانی قوی‌ای برخوردار است. در صورت احراز هویت در این صرافی امکان برداشت تا سقف ۱ بیت کوین وجود داشته و دارای کیف پول مخصوص به خود است. تعداد کاربران زیاد این صرافی در کنار امکان سفارش گذاری، معامله جفت ارز ها، و بات معامله‌گر از دیگر مزایایی است که والکس را در رتبه بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی قرار داده است.

صرافی ارز دیجیتال تترلند

این صرافی یکی از قدیمی‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی است که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۶ آغاز کرده و بیش از ۱۰۰ ارز دیجیتال را پشتیبانی می‌کند. امنیت بالای کیف پول این صرافی در کنار تنوع بیار بالا در جشنواره‌های خود نیز از دیگر مزایای این صرافی به شمار می‌روند. نبود فضای آزمایشی و احراز هویت سخت گیرانه از معایب این صرافی محسوب می‌شوند.

صرافی ارز دیجیتال اوکی اکسچنج

اوکی اکسچنج یکی از بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال دانش بنیان ایران بوده که محیطی جذاب را به همراه پلن‌های درآمدزایی مختلف را برای کاربران فراهم ساخته است. این صرافی احراز هویت بسیار آسان و سریع را داشته و دارای پشتیبانی ۲۴ساعته است. از دیگر مزایای اوکی اکسچنج می‌توان به پشتیبانی از تعداد بسیار زیاد ارز‌های دیجیتال نام برد. این صرافی نیز مانند سایر صرافی‌ها دارای معایبی است. یکی از معایب این صرافی‌عدم وجود برنامه‌ی مخصوص سیستم عامل IOS بوده و از دیگر معایب آن می‌توان به کارمزد نسبتا بلای تراکنش‌ها در این صرافی اشاره کرد.

صرافی ارز دیجیتال تبدیل

یکی از بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی تبدیل است. ارائه‌ی قابلیت تعیین حد ضرر یکی از بارز‌ترین ویژگی‌های این صرافی به شمار می‌رو که آن را از سایر رقبا جدا می‌سازد. پشتیبانی ۲۴ ساعته‌ی این صرافی در کنار امنیت بالای ان به علت احراز هویت سخت گیرانه‌اش از ویژگی‌های دیگر این صرافی به شمار می‌رود. با این وجود تنوع پایین رمز ارز‌ها و فقدان امکانات پیشرفته نیز از معایب اصلی این صرافی هستند.

کلام پایانی در رابطه با بهترین صرافی ارز دیجیتال

در این نوشته سعی بر آن بود که هر چه بیشتر شما علاقه مندان به سرمایه‌گذاری در بازار ارز‌های دیجیتال را با بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال داخلی و خارجی آشنا ساخته و مزایا و معایب آن‌ها را بررسی کنیم. بنابراین بهتر است که پیش از هرگونه سرمایه‌گذاری در این حوزه با خطرات احتمالی و فرصت‌های موجود آشنا شده و با این کار از سرمایه خود در برابر خطرات احتمالی موجود محافظت کنید.

برچسب ها: ارز دیجیتال
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان