تاریخ انتشار: ۱۳:۵۴ - ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲

۶ تلویزیون برتر مناسب بازی

در این مطلب ۶ تلویزیون برتر را که مناسب بازی هستند معرفی و مورد بررسی قرار خواهیم داد.

بهترین تلویزیون های مناسب بازی

رویداد۲۴ حسین فلاحی: اگر یک گیمر رقابتی هستید مطمئنا به دنبال بهترین تلویزیون 4k برای بازی هستید که بهترین عملکرد ممکن را برای شما ارائه دهد. سازندگان در سال های اخیر سعی کرده اند عملکرد بازی  را برای رقابت با مانیتورها بهبود بخشند. مدل‌های سطح بالا معمولاً دارای ویژگی‌های بازی مانند پشتیبانی از نرخ نوسازی متغیر (VRR) و همچنین حالت تأخیر کم خودکار هستند که وقتی بازی را از دستگاه سازگار اجرا می‌کنید، تلویزیون را به‌طور خودکار به حالت بازی تغییر می‌دهد. با عرضه PS5 و Xbox Series X، تلویزیون ها از پهنای باند HDMI 2.1 نیز پشتیبانی می کنند تا بتوانید بازی های 4k را تا 120 فریم بر ثانیه انجام دهید.

در ادامه ما بهترین تلویزیون‌های بازی را که می‌توانید بخرید در یک لیست گردآوری کرده ایم. اکثر برندها شروع به انتشار محصولات 2023 خود کرده‌اند، بنابراین قبل از خرید ابتدا تحقیق کرده و مطمئن شوید که می‌خواهید کدامیک را بخرید.

Hisense A6H تلوزیون ارزان قیمت برای بازی

Hisense A6H

اگر به دنبال یک تلویزیون ارزان قیمت هستید، بهترین تلویزیون بازی ارزان قیمتی که ما می توانیم به شما معرفی کنیم Hisense A۶H است. این یک تلویزیون ارزان قیمت بازی مناسب است، اما برای کنسول‌های قدیمی‌تر مناسب‌تر است، زیرا نمی‌تواند از مزیت کامل کنسول‌های نسل جدید PS۵ و Xbox Series X استفاده کند. تاخیر ورودی پایینی دارد و تجربه بازی پاسخگو را با تأخیر اندک بین اقدامات شما روی کنترلر و آنچه روی صفحه می‌بینید تضمین می‌کند. زمان پاسخگویی مناسبی دارد، اما تاری محسوس‌تر از مدل‌های گران‌تر در آن وجود دارد.

این تلویزیون کیفیت تصویر مناسبی را هنگام بازی ارائه می‌کند، اما برخلاف سایر تلویزیون‌های این لیست، انتخاب خوبی برای بازی در اواخر شب در تاریکی نیس. از طرف دیگر، زاویه دید بسیار وسیعی دارد، بنابراین برای بازی‌های co-op در اتاق نشیمن با نور متوسط ​​انتخاب خوبی است. اگرچه محدود به ۶۰ هرتز است، اما همچنان از فناوری نرخ نوسازی متغیر پشتیبانی می‌کند که به کاهش پارگی صفحه کمک می‌کند.

TCL 5 Series/S555 بهترین تلویزیون 4k

TCL 5 Series/S555 2022 QLED
بهترین تلویزیون 4k مقرون به صرفه برای بازی در لیست ما TCL 5 Series/S555 2022 QLED است. این یک تلویزیون عالی است که به لطف تاخیر ورودی کم و زمان پاسخگویی بسیار خوب، تجربه بازی چشمگیری را ارائه می‌کند و تجربه بازی روان با تاری بسیار کم را تضمین می‌کند. برخلاف اکثر تلویزیون‌های مقرون‌به‌صرفه، حتی از فناوری نرخ تجدید متغیر نیز پشتیبانی می‌کند، اما از آنجایی که به نرخ تازه‌سازی 60 هرتز محدود می‌شود، VRR فقط در محدوده بسیار کمتری نسبت به Hisense U8H کار می‌کند.

این تلویزیون کیفیت تصویر فوق العاده ای را هنگام بازی ارائه می دهد. نسبت کنتراست فوق‌العاده و ویژگی کم نور محلی مناسبی دارد که آن را به انتخاب خوبی برای بازی در اتاق تاریک تبدیل می‌کند. همچنین به اندازه کافی روشن می شود تا بر تابش خیره کننده غلبه کند و بازتاب مناسبی دارد، بنابراین انتخاب خوبی برای یک اتاق روشن است. این دستگاه از HDR و VRR با هر دو کنسول نسل جدید پشتیبانی می کند و به لطف حالت خودکار تأخیر کم آن، برای داشتن بهترین تجربه بازی، نگران تغییر حالت بازی نباشید.

Samsung S95B OLED بهترین تلوزیون سامسونگ برای بازی

Samsung S95B OLED

این تلویزیون بهترین تلویزیونی است که برای بازی در لیست ما وجود دارد. این یک تلویزیون دارای ویژگی های متعدد است که تجربه بازی باورنکردنی را ارائه می دهد. دارای تأخیر ورودی بسیار کم و زمان پاسخگویی تقریباً آنی است که منجر به حرکتی شفاف و سیال بدون تاری حواس پرت کننده یا شبح در پشت اجسام با حرکت سریع می شود. از بازی 4k @ 120Hz در هر چهار ورودی پشتیبانی می‌کند، بنابراین می‌توانید از مزایای PS5، Xbox Series S|X و رایانه‌های شخصی اخیر بدون به خطر انداختن عملکرد حرکتی یا تاخیر ورودی استفاده کنید.


بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های گیمینگ


به لطف پنل QD-OLED منحصر به فرد خود، کیفیت تصویر قابل توجهی را ارائه می دهد. این تلویزیون سیاهی فوق‌العاده عمیق را ارائه می‌کند و این تلویزیون را به یک تلویزیون چشمگیر برای بازی در اتاق تاریک تبدیل می‌کند. همچنین برای بازی در HDR شگفت انگیز است، اما از Dolby Vision پشتیبانی نمی کند و بازی های نسبتا کمی از Dolby Vision پشتیبانی می کنند. همچنین در اتاق های روشن بسیار عالی به نظر می رسد، با حداکثر روشنایی بالا که به آن اجازه می دهد به راحتی بر تابش خیره کننده غلبه کند. همچنین دارای زاویه دید فوق‌العاده وسیعی است، بنابراین یک انتخاب عالی برای بازی‌های کاناپه‌ای یا مهمانی است. در سال 2023 با Samsung S95C OLED جایگزین شده است، اما مدل جدید واقعا چیز جدیدی را برای گیمرها ارائه نمی دهد و در حال حاضر قیمت بسیار بالایی دارد، بنابراین بهتر است S95B را خریداری کنید تا زمانی که قیمت آن در اواخر سال کاهش پیدا کند.

LG C2 OLED بهترین تلوزیون ال جی برای بازی

LG C2 OLED
اگر به دنابل یک تلویزیون کمی ارزان‌تر هستید، بهترین تلویزیون 4k برای بازی در دسته میان‌رده‌ای که ما بررسی کردیم LG C2 OLED است. مانند Samsung S95B OLED، عملکرد فوق‌العاده‌ای در بازی با زمان پاسخگویی تقریباً آنی ارائه می‌کند که منجر به حرکتی شفاف و بدون تاری حواس‌پرتی در پشت اجسام متحرک سریع می‌شود. همچنین دارای ویژگی های بازی، از جمله پشتیبانی از پهنای باند کامل HDMI 2.1 در هر چهار ورودی است، به این معنی که می توانید از مزایای کامل Xbox Series X و PS5 یا یک کارت گرافیک رایانه شخصی جدید استفاده کنید.

به گزارش رویداد۲۴ تفاوت اصلی این تلویزیون با Samsung S95B OLED نوع خاص پنل OLED مورد استفاده است. هر دو تلویزیون یک تجربه اتاق تاریک باورنکردنی را ارائه می‌کنند، بدون شکوفه‌دهی یا هاله‌ای در اطراف نواحی روشن صفحه. تفاوت این است که رنگ‌ها در S95B بسیار زنده‌تر و زنده‌تر هستند و در نتیجه حجم رنگ بسیار بهتری دارند. S95B همچنین در HDR بسیار روشن تر از C2 است، بنابراین نقاط برجسته روشن در بازی های HDR بهتر به چشم می آیند.

Hisense U8H بهترین تلوزیون برای بازی

Hisense U8H
اگر چیزی در رده میان رده می‌خواهید  Hisense U8H ارزان‌تر از LG C2 است و تجربه بازی شگفت‌انگیزی را ارائه می‌دهد. این برای گیمرهای کنسول با Xbox Series S|X یا PS5 عالی است، زیرا دو پورت HDMI آن از پهنای باند HDMI 2.1 و بازی 4k @ 120Hz پشتیبانی می‌کنند، به این معنی که می‌توانید از کنسول‌های نسل جدید نهایت استفاده را ببرید. زمان پاسخگویی آن نسبت به ال‌جی C2 OLED کندتر است، بنابراین تاری بیشتر در پشت اجسام با حرکت سریع وجود دارد، اما حرکت سریع همچنان در آن فوق‌العاده به نظر می‌رسد.

کیفیت تصویر چشمگیری را با رنگ سیاه عمیق و شکوفایی بسیار کمی در اطراف اجسام روشن ارائه می دهد. بسیار روشن تر از اکثر مدل های با قیمت قابل مقایسه است، و آن را به یک انتخاب عالی برای یک اتاق روشن تبدیل می کند. استفاده از مدل ارزان‌تری مانند این با برخی مصالحه همراه است، اگرچه برخلاف QN90B QLED سامسونگ، فیلتری با زاویه دید عریض وجود ندارد، بنابراین برای چیدمان صندلی‌های عریض انتخاب خوبی نیست، زیرا هنگام مشاهده از کناره، تصویر کاهش می‌یابد.

Samsung QN90B QLED تلوزیون سامسونگ برای بازی

Samsung QN90B QLED
بهترین تلویزیون گیمینگ 4k میان رده بالایی که ما بررسی کرده ایم Samsung QN90B QLED است. این یک تلویزیون بازی عالی است که در طیف وسیع تری از اندازه ها نسبت به Samsung S95B OLED موجود است و حتی اگر می خواهید از آن برای بازی های رایانه شخصی استفاده کنید، می توانید آن را در اندازه 43 اینچی با نرخ رفرش بالاتر 144 هرتز تهیه کنید. حرکات واضح است، با تاری بسیار کمی در پشت اجسام با حرکت سریع، به لطف زمان پاسخگویی عالی، اما تاری کمی بیشتر از Samsung S95B OLED وجود دارد. دارای مجموعه ای عالی از ویژگی های بازی، از جمله پهنای باند HDMI 2.1 برای بازی 4k @ 120 هرتز و پشتیبانی از فناوری نرخ تجدید متغیر برای کاهش پارگی صفحه نمایش.

در یک اتاق تاریک به لطف نور پس‌زمینه مینی ال‌ای‌دی عالی به نظر می‌رسد و در نتیجه سیاه‌های عمیقی در اتاق تاریک ایجاد می‌شود، اما به خوبی S95B نیست، زیرا در اطراف اجسام روشن، از جمله زیرنویس‌ها، شکوفایی محسوس‌تری وجود دارد.  این تلویزیون در برابر آب و هوا مقاوم نیست، بنابراین به یک محفظه مناسب نیاز دارید.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار تکنولوژی
نظرات شما