تاریخ انتشار: ۲۲:۰۶ - ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۶ نظر

سوال از فریدون عباسی: ته‌دیگ نصیب مردم و سردیگ چرب نصیب شما، باز هم گدابازی در نیاوریم؟

روزنامه اطلاعات در یادداشتی به انتقاد از روند مدیریت کشور توسط مجلس و دولت اصولگرا پرداخت و به اظهارات اخیر فریدون عباسی درباره خودروهای شاسی بلند واکنش نشان داد.

سوال از فریدون عباسی:  ته‌دیگ نصیب مردم شود و سردیگ چرب نصیب شما، باز هم گدابازی در نیاوریم؟

رویداد۲۴ اگر امر کشورداری از سوی قانون‌گذاران و مجریان به جایی برسد که در برهه‌ای مسأله‌ی اول کشور، جریان «شاسی بلند!» شود، چه امیدی به مسائل دست دوم و سوم می‌توان داشت؟!

البته ما در حال حاضر، مسائل دست اوّلی (!) از این دست کم نداریم؛ که صد البته همه را که در یک کفه‌ی ترازوی مدیریت کشور جمع کنیم، کمترین وزنی در برابر بار‌های برزمین‌مانده ندارند، لیک چه می‌شود، که برهه در برهه، هم مسائل دست چندم برجسته می‌شوند، و هم مهم‌تر از آن، این مسائل به وقوع می‌پیوندند؟

گفته‌شد (قریب به‌مضمون): داستان شاسی‌بلند‌ها را با بلندنظری بنگرید و گدابازی درنیاورید و همچون برنج و روغنی ببینید که فصل به فصل در ادارات توزیع می‌شود!

سلّمنا! مردم باید نظربلند شوند، نیز نباید محتاج توزیع برنج و روغن اداره‌جاتی بمانند و خود با عزت نفس از انواع مایع و جامد و ایرانی و پاکستانی و دُم‌سیاه و ... از مراکز خرید برای ارزاقشان تهیه کنند؛ حال اگر این برنج، ته‌دیگش نصیب بسیاری از مردم شد و سرِ دیگش با روغن مرغوب در صندوق عقب شاسی‌بلند راهی خانه‌ی قانون‌گذار و مجری، بازهم باید ما را به گدابازیمان سرزنش کنند؟


بیشتر بخوانید: فریدون عباسی: چرا باید این گدابازی‌ها را درآوریم و به ماشین شاسی بلند گیر بدهیم؟ مگر قیمت شاسی بلند چقدر است؟


زمان کفایت این‌گونه رفتار‌های ناخوشایند- بخوانید مشمئزکننده و مبتذل- کی سر می‌رسد؟ فاصله میان شعار‌های اتتخاباتی و نطق‌های آرمانی با اقدام و عملِ مردم‌گرایی کی پر می‌شود؟ نگاه بچه‌های خانواده‌های متوسط به پایین جامعه، به خودرو‌های چندصدمیلیونی- میلیاردیش پیش‌کش آقایان! - تا کی باید در خیابان‌ها به حسرت بچرخد؛ آنگاه ردیف ردیف خودروی کوتاه و بلند، سهمیه‌ی رانتی صاحبانِ مناصب گردد؟

آقایان اگر قید حیثیت و آبروی شخصیشان را -قربةً الی‌الله- زده‌اند، ملاحظه‌ی آبرو و جایگاهی را بکنند که هر چهارسال یک بار برایش سر و دست می‌شکنند؛ به خصوص که چند روز پیش مقدمات اجرایی انتخابات بعدی از سوی وزارت کشور کلید خورد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: فریدون عباسی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
0
17
بوی گندم مال من، هرچی که دارم مال تو
asd
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
0
18
همین کارها و اعمال و حرفهای نابخردانه باعث شده جای مهر بر پیشانی که زمانی نه چندان دور نماد فرد مومن و بسیار نماز خوان و مورد احترام مردم بود الان به بوسه ی شیطان معروف شده.
ناشناس
|
Iraq
|
۲۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
11
6
راست میگه خوب آقای عباسی شاسی بلند برا مردم ایران شده یک چیز ه مهمی عراق طرف با لند کروزر مدل ۲۰۲۳ نخود لپه میفروشه راست میگه این گدا بازی ها چیه درآوردی رویداد ۲۴
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
باز این عراقیه با دمپایی پلاستیکی اومد وسط
،بیا کفشمو واکس بزن باووو
برکه ♦♦♦♦₹₹₹
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
0
15
وای اگر مرد گدا یک شبه سلطان بشود

مثل این است که گرگی سگ چوپان بشود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
0
8
مال دنیا عباسی را هم خراب کرد
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان