تاریخ انتشار: ۱۹:۱۹ - ۱۰ خرداد ۱۴۰۲

ترکیب پرسپولیس مقابل استقلال مشخص شد

یحیی گل‌محمدی ترکیب تیمش برای دیدار فینال جام حذفی را معرفی کرد.

ترکیب پرسپولیس مقابل استقلال مشخص شد

رویداد۲۴ سرخپوشان پایتخت در حالی پای به فینال جام حذفی میگذارند که در صورت پیروزی در این بازی، به عنوان قهرمانی سوپرجام نیز دست خواهند یافت.

یحیی برای این بازی تنها لئاندرو پریرا را در اختیار نخواهد داشت و سایر بازیکنان اماده حضور در ترکیب هستند که البته سیامک نعمتی نیز از فهرست ۲۰ نفره خط خورده است.

با این حال سرمربی سرخپوشان ترجیح داده برای این بازی تغییری در ترکیب نفراتش ایجاد نکند و با ترکیب آخرین بازی، پای به این مسابقه سرنوشت ساز بگذارد.

دروازه‌بان: علیرضا بیرانوند

گلر شماره یک پرسپولیس در این بازی ماموریت کلین‌شیت را پیش روی خود می‌بیند، اما نکته جالب این است که دارنده دستکش طلایی لیگ برتر، هنوز در جام حذفی نتوانسته کلین‌شیت کند. او به دلیل ماجرای خوشحالی جنجالی در دربی قبلی و صحبت شب گذشته ساپینتو، مورد توجه‌ترین بازیکن میدان است.

مدافعان: نعمتی، گولسیانی، پورعلی‌گنجی، اسماعیلی‌فر

خط دفاعی پرسپولیس همچنان اعتماد یحیی را متوجه خود می‌بیند و سرمربی سرخپوشان حاضر به تغییر در نفراتش نیست. گولسیانی بعد از دبل در بازی رفت، حالا در صورت گلزنی، بهترین گلزن خارجی تاریخ دربی خواهد شد.

هافبک‌ها: سرلک، سروش، صادقی و ترابی

سرلک تک هافبک دفاعی پرسپولیس است و در کنار او رفیعی حضور دارد. نکته مهم اینکه قرمز‌ها در این دیدار فرم هجومی خود را حفظ کرده‌اند و تنها یک هافبک دفاعی دارند. ترابی و صادقی نیز وینگر‌های پرسپولیس هستند.


بیشتر بخوانید: ستاره‌هایی که می‌توانند برای پرسپولیس تاریخ‌ساز شوند


ترکیب پرسپولیس مقابل استقلال مشخص شد

مهاجمان: امیری و آل‌کثیر

وحید امیری کاپیتان پرسپولیس خواهد بود و همچنان در خط حمله بازی می‌کند. عیسی هم که گلزن پرسپولیس در دربی قبلی بود، امروز به ترکیب اصلی رسیده و از ابتدا مقابل استقلال بازی می‌کند.

ترکیب پرسپولیس مقابل استقلال مشخص شد

ترکیب پرسپولیس برای دربی

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، میلاد سرلک، سروش رفیعی، مهدی ترابی، وحید امیری، سعید صادقی، عیسی آل‌کثیر

نیمکت ذخیره

نکته مهم در مورد نیمکت پرسپولیس این است که سیامک نعمتی و پریرا حضور ندارند. فرشاد فرجی و حنانوف مدافعان پرسپولیس هستند وسینا اسدبیگی و کمال کامیابی‌نیا دو هافبک دفاعی محسوب می‌شوند.

امید عالیشاه و محمد عمری به عنوان وینگر روی نیمکت می‌نشینند و شیخ دیاباته به همراه مهدی دو مهاجم ذخیره هستند. به این ترتیب یحیی با نیمکت پرستاره خود، فرصت ایجاد تغییرات با توجه به نتیجه بازی را خواهد داشت.

احمد گوهری، فرشاد فرجی، وحدت حنانوف، سینا اسدبیگی، کمال کامیابی‌نیا، محمد عمری، امید عالیشاه، شیخ دیاباته و مهدی عبدی

ترکیب پرسپولیس مقابل استقلال مشخص شد

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان