تاریخ انتشار: ۱۱:۱۹ - ۱۱ خرداد ۱۴۰۲

بزرگ ترین رویداد در صنعت ابزار ایران؛ افتتاح کارخانه آروا

در تاریخ شش خرداد ماه سال ۱۴۰۲ سران صنعت ابزار با حضور مسئولین و روسای اتحادیه‌های کشور در سالن اجلاس کشور‌های اسلامی دور هم گرد آمدند و از روند رشد آروا و چالش‌های موجود در این مسیر آگاه شدند. این مراسم در راستای افتتاح کارخانه آروا صورت گرفت. کارخانه که موجب تولید اینورتر‌های جوشکاری و ابزار آلات برقی در داخل کشور شده است.

بزرگ ترین رویداد در صنعت ابزار ایران؛ افتتاح کارخانه آروا

رویداد۲۴ در تاریخ شش خرداد ماه سال 1402 سران صنعت ابزار با حضور مسئولین و روسای اتحادیه های کشور در سالن اجلاس کشورهای اسلامی دور هم گرد آمدند و از روند رشد آروا و چالش های موجود در این مسیر آگاه شدند. این مراسم در راستای افتتاح کارخانه آروا صورت گرفت. کارخانه که موجب تولید اینورتر های جوشکاری و ابزار آلات برقی در داخل کشور شده است.

این رخداد بزرگترین رویداد صنعت ابزار در کشور است چون همه به صورت یک پارچه گرد هم آمده اند تا با یکدیگر تبادل اطلاعات کنند و با روند ساخت ابزارآلات و ماشین آلات موجود در کارخانه و فرایندهای ساخت در آروا آشنا شوند.

در طی این مراسم جنابان حمید مصلائی و و امین مصلائی سخنرانی کردند.

آقای امین مصلایی از مشکلات این مسیر از جمله نوسانات نرخ ارز، تورم، تحریم ها و ... اشاره کردند که توانستند با قدرت ریسک پذیری خود و کمک گرفتن از متخصصین و مشاورین و مهندسین برای بر طرف کردن تمامی این چالش ها برنامه ریزی کنند.

افتتاح کارخانه آروا بزرگترین رویداد صنعت ابزار است، زیرا تا به امروز کسی در این عرصه اقدام نکرده است و ما با افتخار به کمک خانواده آروا توانستیم اولین کارخانه تولید ابزار را در ایران راه اندازی کنیم.

بزرگ ترین رویداد در صنعت ابزار ایران؛ افتتاح کارخانه آروا

افتتاح کارخانه تنها افتخار ما نیست!!!

افتخار ما تنها تاسیس یک کارخانه نیست زیرا با داشتن سرمایه هر کسی می تواند یک کارخانه راه اندازی کند، افتخار با تولید با کیفیت است. اینکه در یک کارخانه در داخل کشور با پای کار بودن مهندسان ایرانی می توانیم محصولات با کیفیت تولید کنیم، بطوریکه با سوپر برندهای جهانی قابل رقابت هستند و به همین علت است که می گوییم بزرگترین رویداد در صنعت ابزار رقم خورده است.

اما تولید محصولات با کیفیت تنها خروجی کار است و مراحلی که موجب شده این محصولات با کیفیت باشند داستان اصلی پشت پرده است که شاید از همگان پنهان باشد و اما سعی داریم که همه را از این مراحل آگاه کنیم.

در ابتدا با بررسی ها و تبادل اطلاعات با برندهای برتر جهانی چگونه ساخت یک ابزار یا همان فرایند ساخت ابزار آلات را یاد گرفتیم. سپس با ایجاد تغییراتی در جهت بومی سازی محصولات گام برداشتیم تا محصولات تولید را چه فردی که در شمال کشور با رطوبت بالا و چه فردی در جنوب کشور با گرمای بالا بتواند از آن استفاده کند.

بزرگ ترین رویداد در صنعت ابزار ایران؛ افتتاح کارخانه آروا

جناب آقای حمید مصلایی نیز در سخنرانی خود خاطر نشان کردند که اگر آروا به اهداف خود در کوتاه ترین زمان رسیده است به خاطر پشتکار و پایبندی تمام اعضا به ارزش های آروا از جمله رشد، بلند پروازی، انگیزه درونی داشتن حساب و کتاب ا.

 ما در آروا استراتژی های سازمانی را فرایند محور تنظیم می کنیم تا در صورتیکه اگر شخصی تمایل به همکاری با آروا را نداشت نفر بعدی بتواند با اتکا به فرایندها، در سریع ترین زمان ممکن شروع به فعالیت کند و حرکت رو به جلو متوقف نشود.

ما در حال جمع آوری بانک داده ها هستیم تا بتوانیم با رجوع به آن در هر مکان و در هر زمان از خطای ها جلوگیری کنیم و با مستقر سازی واحد های کنترل کیفیت تضمین کیفیت، توسعه محصول و ابزار آلات با کیفیت مطابق با استاندار ها به دست شما برسانیم تا با ابزار آلات آروا به موفقیت برسید.

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان