تاریخ انتشار: ۱۴:۴۵ - ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

قائدی و خداحافظی دوباره با لیگ ایران؟

وینگر خوش‌تکنیک باشگاه استقلال شب گذشته در فضای مجازی پیامی مرموزانه را خطاب به هواداران آبی‌پوش نوشت.

قائدی و خداحافظی دوباره با لیگ ایران؟

رویداد۲۴ به گزارش فوتبال ۳۶۰، فصل نقل‌وانتقالات از راه می‌رسد و کمتر از یک هفته دیگر پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی فعال می‌شود؛ آن‌هم در شرایطی که هواداران استقلال در کنار دغدغه تعیین تکلیف سرمربی تیم‌شان، چشم‌انتظار روشن شدن وضعیت ادامه همکاری با مهدی قایدی و محمد محبی هستند. قایدی و محبی آخرین بازیکنانی بودند که در نقل‌وانتقالات تابستانی فصل گذشته با قراردادی قرضی به استقلال پیوستند و تاخیر در جذب آن‌ها باعث شد تا این دو ستاره بوشهری دیدار حساس و سرنوشت‌ساز هفته اول مقابل سپاهان را از دست بدهند.

مدیران وقت باشگاه استقلال با توجه به محدودیت‌های موجود، فصل گذشته به سراغ جذب قرضی این دو ستاره بوشهری رفتند، اما حالا برای فصل جدید، شرایط کاملاً متفاوت است و برای حفظ قایدی و محبی، آبی‌ها باید دو راهکار متفاوت را در پیش بگیرند. مهدی قایدی هنوز با باشگاه شباب‌الاهلی امارات ۳ سال قرارداد دارد و امکان تمدید قرارداد قرضی وجود دارد، اما محمد محبی فقط یک‌سال دیگر با باشگاه سانتاکلارا قرارداد دارد و همین مسئله باعث شده تا آبی‌ها راهی جز جذب قطعی او نداشته باشند.

پیامی که آبی‌ها را دلسرد کرد!

حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی استقلال بعد از مسابقه فینال جام حذفی مدعی شد که مشکلی برای جذب محمد محبی وجود ندارد و مذاکرات با وکیل او انجام شده، اما برای حفظ مهدی قایدی، باید حضوراً به امارات سفر کند و با مدیران باشگاه شباب‌الاهلی مذاکره کند که سرپرست مدیرعاملی وعده داد هر دو بازیکن در استقلال خواهند ماند. کریمی در شرایطی این وعده را مطرح کرده که شب گذشته مهدی قایدی در پیامی در صفحه اینستاگرامی، از هواداران استقلال عذرخواهی کرد و در پایان پیام خود از عبارت «به امید دیدار» استفاده کرد تا بیش از پیش به جدایی از استقلال نزدیک شود.

قایدی با اشاره به مشکلات استقلال در فصل اخیر در پست خود نوشت: ««ما بازیکنان استقلال فصل سختی داشتیم. کمبود منابع مالی و امکانات زیرساختی دم‌دستی‌ترین و قابل‌بیان‌ترین مسائل بود. بماند که خیلی اتفاقات ریز و درشت و کم‌لطفی حواشی و تسویه حساب‌های مدیریتی توان تیم رو گرفت. وقتی ترانسفر شدم، گفتم شاید با پولی که استقلال می‌گیره بتونه پرونده‌های مالی رو ببنده، اما کم‌کاری‌ها و بی‌توجهی‌ها منجر به حذف تیم از آسیا شد».

ستاره استقلال در بخش پایانی پیام اینستاگرامی خود تلویحاً از هواداران استقلال دلجویی و خداحافظی کرد و نوشت: «به هر حال وظیفه خودم می‌دونم از همه شما تشکر کنم. امیدوارم روز‌های آینده روشن‌تر و شیرین‌تر باشه و استقلالی‌ها هر جای دنیا که هستن از ته دل شاد باشن. قلب من همیشه آبی هست و آبی می‌ماند. به امید دیدار».

استقلالی‌ها به دنبال تفسیر قانونی جنجالی

هیات‌رئیسه سازمان لیگ به تازگی برای ساماندهی شرایط بازار نقل‌وانتقالات قوانین تازه‌ای را وضع کرده که یکی از بند‌های این قانون جنجالی، موضوع ممنوعیت عدم جذب قرضی بازیکن لژیونر است. این قانون مستقیماً می‌تواند روی سرنوشت استقلال در بازار تابستانه تاثیر بگذارد و مدیران باشگاه استقلال در حال استعلام از مسئولان سازمان لیگ هستند تا بتوانند دو ستاره تیم‌شان را از اعمال این قانون مستثنی کنند.

مدیران باشگاه استقلال معتقدند که با توجه به حضور مهدی قایدی و محمد محبی از فصل گذشته در تیم استقلال و وضع قوانین در فصل جدید، این بند جنجالی نباید مشمول قایدی و محبی شود. آبی‌ها به تازگی از سازمان لیگ در این زمینه استعلامات لازم را انجام داده‌اند که هنوز پاسخ این استعلامات داده نشده و مدیران باشگاه استقلال چشم‌انتظار تعیین تکلیف نهایی این مسئله هستند تا نسبت به آینده مهدی قایدی و محمد محبی تصمیم بگیرند. البته که استقلالی‌ها فرصت چندانی برای این مسئله ندارند و با توجه به عملکرد درخشان قایدی و محبی، باید زودتر و پیش از آنکه سایر تیم‌ها برای جذب آن‌ها پیش‌قدم شوند، فعالیت نقل‌وانتقالاتی خود را آغاز کنند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: مهدی قائدی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
0
0
بازیکنی که در بازی‌های بزرگ محو بشه بدرد نمیخوره همون بره بهتره
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان