تاریخ انتشار: ۱۹:۲۳ - ۱۵ خرداد ۱۴۰۲

هزینه حفظ ۳ بازیکن استقلال ۲۱۲ میلیارد تومان!

نگاهی به صفحه ترانسفرمارکت بازیکنان استقلال می توان دریافت که سه تن از اعضای این تیم در حال حاضر با دستمزدی بیش از یک میلیون یورو در جمع بازیکنان استقلال قرار دارند.

هزینه حفظ ۳ بازیکن استقلال ۲۱۲ میلیارد تومان!

رویداد۲۴ تیم استقلال در حالی به پایان رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی رسید که در مسابقات لیگ به عنوانی بهتر از سومی دست پیدا نکرد و در بازی پایانی مسابقات جام حذفی از گردونه رقابت‌ها حذف شد. با این وجود تعدادی از بازیکنان استقلال در جدول برترین‌های این تیم توانستند عناوین بهتر و بالاتر را به خود اختصاص بدهند.

مهدی قایدی با به ثمر رساندن ۱۲ گل و ارسال ۸ پاس گل موفق‌ترین بازیکن استقلال طبق آمار و ارقام منتشر شده در سایت ترانسفر مارکت (صفحه استقلال) یک میلیون و چهارصد هزار یورو ارزش دارد.

بعد از این بازیکن محمد محبی با ۸ گل زده در لیگ برتر و ارسال ۴ پاس گل، دومین بازیکنی است که با ارزش یک میلیون و دویست هزار یورو دیگر بازیکن ارزشمند استقلال است که در این جدول چنین قیمتی برایش تعیین شده است. همچنین کوین یامگا مدافع - هافبک فرانسوی استقلال نیز با رقم یک میلیون و دویست هزار یورو دیگر بازیکنی است که در استقلال با بهترین قیمت ارزش گذاری شده است.


بیشتر بخوانید: اولین انتقال جنجالی؛ ستاره استقلال در پرسپولیس؟


یامگا نیز در فصل تازه به پایان رسیده لیگ برتر هفت گل برای استقلال به ثمر رساند و در ۲۷ بازی از ابتدا در ترکیب اصلی استقلال قرار داشت تا ثابت‌ترین بازیکن این تیم به شمار برود.

مجموع قیمت این سه بازیکن ۳میلیون و ۸۰۰ هزار یورو است که با قوانین جدید و قرارداد‌های ریالی، و با احتساب قیمت هر یورو (۵۶ هزار تومان) استقلال باید چیزی در حدود ۲۱۲ میلیارد تومان بودجه فقط برای این سه نفر کنار بگذارد تا بتواند از حضورشان در فصل بعد بهره‌مند شود.

قطعاً مدیران باشگاه استقلال برای ادامه همکاری با این سه بازیکن برای فصل آینده کار سختی را پیش رو دارند. محبی و قائدی بازیکنان قرضی باشگاه‌های سانتاکلارا و شباب الاهلی بودند و کوین یامگا نیز قراردادش در تاریخ نهم تیرماه رسماً با استقلال به پایان می‌رسد و برای تمدید این قرارداد باید با استقلال توافق کند.

منبع: فرارو
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: استقلال تهران
نظرات شما
پیشخوان