تاریخ انتشار: ۲۰:۱۶ - ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

درخواست انسیه خزعلی برای تغییر ساعت کار مادران

انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت:از دولت تقاضا کردیم ساعت آغاز به کار مادرانی که فرزند زیر ۷ سال دارند، تا ۸ و ۳۰ دقیقه شناور باشد.

ساعت کاری ادارات

رویداد۲۴ انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در پاسخ به اینکه با توجه به تغییر پیدا کردن ساعت آغاز به کار ادارات به ساعت ۶ صبح، مادران شاغل دارای فرزند خردسال نسبت به سپردن فرزند خود به مهدکودک و عدم هماهنگی ساعت کار مهدهای کودک با ساعت آغاز به کار ادارات دغدغه دارند، اظهار کرد: ما تقاضای خود را به دولت داده‌ایم تا ساعت آغاز به کار مادرانی که فرزند زیر ۷ سال دارند، تا ۸ و ۳۰ دقیقه شناور باشد.

به گزارش اخیرا سازمان اداری و استخدامی کشور طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که با توجه به تصویب‌نامه هیئت وزیران در خصوص تغییر ساعت کاری در اوقات پر مصرف انرژی و ضرورت مشارکت همگانی ساعت آغاز به کار بدون استثنا از نیمه خرداد تا نیمه شهریور ساعت ۶ صبح است.


بیشتر بخوانید: جزییات تغییر ساعت اداری از خرداد ماه


در همین راستا قاعده شناور بودن ساعت آغاز کار واحدهای ستادی (دستگاه‌های اجرایی-ملی)، مستقر در شهر تهران نیز لغو شد و دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها، شهرداری‌ها و سایر نهادهای عمومی ملزم به رعایت میزان ۴۴ ساعت کار در هفته مطابق با ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری هستند.

این تصمیم نگرانی‌هایی را برای والدین و به ویژه مادران شاغلی که فرزندان خود را پیش از رفتن به محل کار به مهدهای کودک می‌سپارند، ایجاد کرده است چراکه مجبور هستند راس ساعت ۶ در محل کار حاضر شوند و بعضا ساعت بازگشایی مهدهای کودک با تصمیم اتخاذ شده برای ساعت آغاز به کار ادارات هماهنگ نیست

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Brazil
|
۲۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
0
4
خریّت تمام در حذف قانون تغییر ساعت تابستانی بالاخره معلوم شد .
قبلا یکبار ساعت رسمی کشور در اول بهار و اول پاییز تغییر می کرد و به تبعیت آن کل ساعات کاری ادارات و سازمانها و مدارس و .... هم نسبت به طلوع آفتاب اصلاح می شد .
الان ساعت رسمی در طول سال ثابت است و کلی سازمان و هیات و ستاد و .... برای تعیین ساعت کاری تک تک وزارت خانه ها و بانک ها و مدارس و .... آب در هاون می کوبند و خریّت را تکمیل می کنند !!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
0
0
و معمولأ هم کسی در این ساعت ارفاقی جایگزین اون خانم نیست و مدیران معتقدند که باید خودش باشد تا کار شما را انجام دهد حد اقل اجرای دستور را منوط به تعیین جانشین قرار دهید که مردم سرگردان نباشند
خدایا!!
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
0
0
عقل که نباشد جان در عذاب است !!!؟؟؟ایا؟ ؟
تازه کلی ضرر به دولت وارد میشود ،چون ساعت کار را هم یکساعت کم کرده اند ،،،فقط بخاطر لجبازی با دولتهای قبلی ،،،،بابا قبول شما عقل کل هستید ،الان هم دیر نشده و نگذارید بعدا به شما بخندند ،
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان