تاریخ انتشار: ۰۹:۰۸ - ۳۱ خرداد ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

کیهان: منتظر نتیجه‌های «دلچسب» دیپلماسی دولت سیزدهم باشید

روزنامه کیهان نوشت: سیاست خارجه‌ای که روزگاری تنها غایتش لبخند غربی‌ها بود، اما امروز با استفاده از ظرفیت‌های موجود بخش قابل توجهی از منافع ایران در صحنه جهانی را بازیابی کرده و ادامه این روند نیز می‌تواند نتیجه‌های دلچسب بیشتری نیز برای ایران داشته باشد.

کیهان: منتظر نتیجه‌های «دلچسب» دیپلماسی دولت سیزدهم باشید

رویداد۲۴ روزنامه کیهان ضمن حمله به دولت روحانی، دیپلماسی دولت سیزدهم را ستود و وعده نتیجه‌های «دلچسب» از ادامه این روند داد.

در روزهای پایانی عمر دولت قبل که عنوان تدبیر و امید را یدک می‌کشید‌، وضعیت در حالت نیمه ورشکستگی قرار داشت و دولت در اجرای همه سیاست‌هایش شکست خورده بود. پروژه دولت روحانی در یک توافق خلاصه شده بود و آن هم برجام بود. 

کیهان در بخش دیگری از این گزارش نوشت: این دولت خود را معطل توافق با آمریکا برای احیای آن نکرد و بیشترین سرمایه‌گذاری را در ارتباط با همسایگان (با محوریت تأمین و تضمین امنیت، و تسهیل مبادلات تجاری و اقتصادی) قرار داد. باید به این حرکت امیدوار بود و به موفقیت آن ایمان داشت.

این روزنامه تاکید کرد: این وضعیت حاصل تغییر بنیادین سیاست‌ خارجی ایران است، سیاست‌ خارجه‌ای که روزگاری تنها غایتش لبخند غربی‌ها بود، اما امروز با استفاده از ظرفیت‌های موجود بخش قابل توجهی از منافع ایران در صحنه جهانی را بازیابی کرده و ادامه این روند نیز می‌تواند نتیجه‌های دلچسب بیشتری نیز برای ایران داشته باشد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: دولت سیزدهم
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
0
1
چی شد؟ دلار رفت رو ۲۵تومن قبل از اومدن رئیسی؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
0
1
تا میتونید کیهان و همشهری و جوان ... بخرید و در مصرف آب در توالت صرفه جویی کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
0
2
توی کدام قبر می خوای بخوابی اونجا رو باید آتش کشید
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان