تاریخ انتشار: ۰۹:۱۸ - ۳۱ خرداد ۱۴۰۲

آخرین وضعیت بیرانوند بعد از شوک بزرگ/ به ایران برگردم جراحی می‌کنم

علیرضا بیرانوند، ستاره تیم ملی می‌گوید باید به زودی فکش را جراحی کند.

آخرین وضعیت بیرانوند بعد از شوک بزرگ/ به ایران برگردم جراحی می‌کنم

رویداد۲۴ در همان دقایق ابتدایی بازی فینال تورنمنت کافا، علیرضا بیرانوند ستاره تیم ملی بعد از برخورد با سعید عزت‌اللهی به‌شدت مصدوم شد و نتوانست به بازی ادامه دهد. شدت مصدومیت از ناحیه فک به حدی بود که علیرضا مستقیم راهی بیمارستان شد تا به وضعیتش رسیدگی شود.

مصدومیت بیرانوند شوک بزرگی به هواداران تیم ملی و البته پرسپولیسی‌ها وارد کرد. بالافاصله بعد از بازگشت بیرانوند از بیمارستان و رسیدن به هتل محل اقامت تیم ملی با بیرانوند تماس گرفتیم تا آخرین وضعیتش را جویا شویم.

علیرضا با این‌که درد زیادی را تحمل می‌کرد و خیلی حال حرف زدن نداشت، گفت: درد زیادی دارم و فکم ۸ بخیه خورده. تشخیص پزشکان این است که فکم شکسته است و چاره‌ای جز جراحی ندارم. بلافاصله بعد از بازگشت به ایران باید بستری شوم و فکم را جراحی کنم. تقدیر این بود و چاره‌ای نیست. قهرمانی تیم ملی مبارک مردم ایران باشد و امیدوارم این هدیه کوچک را از طرف تیم ملی قبول کنند.

بیرانوند در خصوص این‌که مدت زمان دوری او از میادین چقدر است هم گفت: معلوم نیست. باید ابتدا به ایران برگردم و عمل جراحی را انجام دهم و بعد از آن ببینیم تشخیص پزشکان چه خواهد بود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان