تاریخ انتشار: ۱۳:۳۱ - ۰۲ تير ۱۴۰۲
مدیرعامل در سفر به منطقه همدان و کردستان مطرح کرد:

شخصی‌سازی محصولات برای گروه‌های مشتریان بانک سینا را دنبال می‌کنیم

محصولات و خدمات بانک سینا برای گروه‌های مشتریان شخصی‌سازی می‌شود.

شخصی‌سازی محصولات برای گروه‌های مشتریان بانک سینا را دنبال می‌کنیم

رویداد۲۴ به گزارش روابط عمومی بانک سینا، غلامرضا فتحعلی در جمع همکاران منطقه همدان و کردستان از تدوین نظام بازاریابی بانک خبر داد و اظهار داشت: بر اساس نظام بازاریابی، نوع ارائه خدمات و محصولات به گروه‌های هدف مشخص خواهد شد و شخصی‌سازی محصولات متناسب با نیاز‌های مشتریان در دستور کار قرار می‌گیرد.

مدیرعامل بانک سینا به بیان ابعاد طرح راهبردی کسب‌وکار بانک سینا پرداخت و افزود: هدف از اجرای این طرح، تلاش در جهت افزایش سهم بازار، اصلاح ترکیب منابع و ارتقای جایگاه این بانک در نظام بانکی کشور است.

وی گفت: با اجرای مطلوب طرح راهبردی کسب‌وکار، سودآوری این بانک شتاب می‌گیرد.

فتحعلی ادامه داد: استراتژی اصلی این بانک سودآوری بیشتر و ایجاد ارزش افزوده برای ذینفعان است که با اجرای درست و بهینه طرح راهبردی کسب‌وکار، این امر شتاب می‌گیرد.

مدیرعامل بانک سینا ضمن تبیین شاخص‌های عملکردی این بانک در سال گذشته، خاطر نشان کرد: در سال گذشته سود تلفیقی بانک و شرکت‌های زیرمجموعه با رشد ۳۰ درصدی به بیش از ۱۶ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال رسید.

فتحعلی با بیان این‌که توسعه خطوط کسب‌وکار و توسعه بانکداری دیجیتال، دو رویکرد اصلی بانک سینا در طرح راهبردی کسب‌وکار بانک است، افزود: در حوزه بانکداری دیجیتال، اپلیکیشن سیبانک با هدف ارائه خدمات متنوع بانکی از افتتاح حساب تا دریافت تسهیلات به صورت غیرحضوری به بهره‌برداری رسیده است.

وی مدیریت نقدینگی و عدم وجود ناترازی در این حوزه را از شاخصه‌های ممتاز بانک سینا برشمرد و اظهار داشت: در سال جاری در حوزه‌های مالی، بازاریابی و کسب‌وکار، ۲۶ سامانه جدید در بانک سینا به بهره‌برداری می‌رسد.

گفتنی است مدیرعامل بانک سینا به همراه اعضای هیئت‌عامل این بانک طی سفری یک‌روزه، از شعب مختلف بانک در منطقه همدان و کردستان بازدید کردند و ضمن گفتگو با کارکنان، در جریان وضعیت عملکردی شعب این منطقه قرار گرفتند.

برچسب ها: بانکداری
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان