تاریخ انتشار: ۱۶:۳۰ - ۰۳ تير ۱۴۰۲

یحیی گل محمدی: خبر‌های خوبی داریم، ولی نگرانم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه نگران وضعیت نقل و انتقالاتی باشگاه در آستانه شروع تمرینات پیش فصل است، گفت: امروز و فردا خبر‌های خوبی برای هواداران داریم.

یحیی گل محمدی: خبر‌های خوبی داریم، ولی نگرانم

رویداد۲۴ یحیی گل محمدی پس از پایان جلسه امروز با رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ساختمان این باشگاه گفت: درباره لیست بازیکنان و تمدیدی‌ها صحبت کردیم و همچنین شروع تمرین و اردوها.

وی افزود: لیست ورودی و خروجی‌ها را تحویل باشگاه دادم. اسمی از بازیکنان مدنظر نمی برم ولی اسکلت بندی تیم را حفظ می‌کنیم و در کنارش چند بازیکن اضافه می‌شوند.

گل محمدی در خصوص وضعیت لئاندرو پریرا مهاجم برزیلی گفت: این بازیکن با ما ادامه می‌دهد.

او درباره مصدومیت بیرانوند افزود: او مصدومیت دارد که طولانی مدت هم هست اما در مجموع فکر نمی‌کنم مشکلی داشته باشد.

گل محمدی درباره آخرین وضعیت چمن محل تمرین پرسپولیس ادامه داد: از وضعیت چمن ورزشگاه شهید کاظمی اطلاعی ندارم اما باید خوب باشد چون فشار زیادی این اواخر روی آن نیست. اکنون موضوع اصلی زمین چمن دوم است که بارها به باشگاه گفته‌ام.

یحیی در خصوص جذب بازیکن مناسب خارجی تصریح کرد: در هر پستی احتیاج به بازیکن خارجی داشته باشیم اقدام می‌کنیم.

سرمربی سرخپوشان در پاسخ به ریخت و پاش و خریدهای بزرگ باشگاه‌های عربی که حریفان این تیم در لیگ قهرمانان آسیا خواهند بود گفت: حریفان ما در لیگ قهرمانان آسیا در حال برنامه ریزی و تقویت خود هستند. آنها برای موفقیت در لیگ قهرمانان و سپس جام باشگاه‌های آسیا مدون در حال کار کردن هستند. صنعت گردشگری آنها راه افتاده است. اینجا هم ما در حال وضع قوانینی هستیم که تیم‌های ایرانی را ضعیف‌تر به آسیا بفرستیم.


بیشتربخوانید: اتفاق عجیب در لیست خرید پرسپولیس


او درباره لیست خروجی پرسپولیس ادامه داد: تعداد خروجی‌های تیم را نیز نمی‌توانم بگویم. دنبال تعداد بازیکن خروجی نباشید. در نقل و انتقالات بستگی به این دارد چه بازیکنی گرفته می‌شود. بر اساس ورودی‌هایمان خروجی مشخص می‌شود.

سرمربی پرسپولیس در ادامه به اظهار نگرانی از شرایط نقل و انتقالاتی باشگاه پرداخت و ادامه داد: نگرانی بابت تمدید قراردادها وجود دارد. ما هفتم تیرماه را برای شروع تمرینات در نظر گرفتیم اما هنوز هیچ بازیکنی تمدید نکرده و خریداری نشده است.

وی افزود: الان هم صحبت این چیزها بود. ممکن است امروز و فردا خبرهای خوبی برای تمدید یا عقد قرارداد با بازیکن جدید داشته باشیم. کلاً دیر است. چهار، پنج روز دیگر تمرین شروع می‌شود. باید یک هفته یا ۱۰ روز منتظر بازیکن باشیم. وقتی تمرین شروع می‌شود باید همه بازیکنان کنار هم باشند تا به صورت مساوی بدنسازی کنیم. یکی چند روز دیرتر بیاید، کار تیم لنگ می‌ماند. این مشکلات وجود دارد و دغدغه من همین است که وقتی می‌خواهیم تمرین را شروع کنیم کنار هم باشیم. این زمان را از دست دادیم.

گل محمدی درباره استعفای محمد محمدی از معاونت ورزشی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: محمد از دوستان خوب من است. بابت حضورش در باشگاه تشکر می‌کنم. واقعاً کمک زیادی در نقل و انتقالات کرد. اطلاع ندارم چرا تصمیم به جدایی گرفت ولی برایش آرزوی موفقیت دارم.

او درباره حضور امید عالیشاه در لیست تمدیدی های پرسپولیس یادآور شد: امید در لیست ما هست.

سرمربی پرسپولیس درباره احتمال تمدید قرارداد عیسی آل کثیر مهاجم این تیم هم اظهار کرد: بچه‌ها در لیست هستند.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: یحیی گل محمدی
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان